*~ Amelia ~*
Het was vandaag weer een zaterdag wat betekende dat er weer mensen uit gingen. We hebben deze week nog een opdracht gehad waar we quotes uit films waar team Zayn had gewonnen en een opdracht waar wij muur moesten klimmen waar team Louis ook had gewonnen omdat Briana professioneel muurbeklimster was ofzo.
"En hoe voelt dat nou om tegen mij te verliezen" vroeg Louis en ik rolde mijn ogen. Louis dacht dat het leuk was om het er in te wrijven om het feit dat hij twee keer achter elkaar had gewonnen.
"Louis hou op" zei Liam die met mij op de bank zat.
"Maar 2 keer winnen, dan zijn jullie wel echt slecht" zei Louis en dit keer gooide Harry een kussen naar zijn hoofd.
"Oke, ik stop al" zei hij en hij zakte verder in zijn stoel.
"We moeten gaan" hoorde ik Madison zeggen en ik zag iedereen al in de gang staan en wij liepen er ook naar toe.
Tussen mij en Liam ging het stukken beter. Nadat hij voor mij gezorgd had toen ik ziek was had ik hem beloond met een avond uit eten en toen vroeg hij mij of ik zijn vriendin weer wilde zijn, waarop ik antwoordde met ja en sinds dan doet Liam er alles aan om mij niet weer te verliezen.
"Er moet weer iemand uit ons team" zei ik en Liam die sloeg zijn arm om mij heen toen wij stonden te wachten totdat Paul zou komen.
"Het komt goed, en als je eruit gaat dan ga ik met je mee" zei hij en ik moest zachtjes lachen.
"Dames en heren, het is weer tijd voor een dag waar er mensen uit gaan. Vandaag is het een speciale dag, maar dat horen jullie later" zei Paul en ik fronste. Een speciale dag? Komt Pino op bezoek ofzo.
"Team Louis heeft deze week 2 opdrachten gewonnen en dus betekend het dat hij een vrijstelling krijgt en er niemand uit zijn team gaan" zei Paul en ik zag Louis en zijn team elkaar high fiven.
"Uit de andere 4 teams gaat er iemand dus weg. We beginnen met team Niall: helaas Piper, maar jij gaat weg" zei Paul en ik keek naar Piper die het volgensmij niet eens gehoord had omdat ze te druk bezig was met het luisteren naar Veronica.
"Dus pak je spullen en vertrek! Team Zayn: Veronica!" Zei Paul en mijn ogen lichte op. Ze gaat eindelijk weg! Ik klapte in mijn handen en nu zag ik Veronica op kijken.
"Heb ik wat gewonnen?" Vroeg ze vrolijk.
"Ja, je hebt zojuist de plek gewonnen om naar huis te gaan!" Zei Paul en ik zag haar meteen teleurgesteld kijken. Toch had ik medelijden met haar.
"Ze gaat eindelijk zeg" hoorde ik Liam in mijn oor zeggen en ik kreeg een glimlach.
"Uit team Liam:" begon Paul en ik voelde Liam mij beter vastpakken.
"Amelia!" Hoorde ik en ik voelde mijn hart zakken. Ik moet weg?
Ik keek naar Liam en die keek verdrietig.
"Wat?!" Hoorde ik Nora en Madison zeggen en ik voelde tranen in mijn ogen opkomen.
"Oh shit" hoorde ik Paul zeggen.
"Ik heb een grote fout gemaakt, dit is mijn schuld en ik neem de schuld graag ook op mij. Amelia gaat er niet uit maar Xander wel" zei hij en hij liet zijn kaartje zien. Ik fronste mijn wenkbrauwen en voelde Liam mij kusjes geven.
"Ik schrok mij dood" zei Liam en ik was nogsteeds een beetje verbaast.
"Oke?" Zei ik en ik schudde mijn hoofd.
"Team Harry: Zoë" zei Paul en hij ging casual door alsof er niets gebeurd was.
"En nu het speciale! Er gaat nog iemand uit elk team! Behalve bij Zayn want die had deze week ook 1 wedstrijd gewonnen!" Zei Paul en ik zuchtte. Nog een keer proberen om door de ronde te komen.
"degene die hier uit gaan zijn Irma! Wendy! Shizam! En Deveny!" Zei Paul snel en voordat ik het wist was het voorbij. Ik sta in de finale! Samen met Nora en Madison, wat betekend dat maar een van ons kan winnen.
Dit gaat nog leuk worden.
_______
Sorry dat deze laatste hoofdstukken zo stom zijn maar wij hebben officieel geen inspiratie meer voor dit verhaal dus er komen nog maar weinig hoofdstukken voordat dit boek voorbij is
Sorry!!
Maar ontzettend bedankt voor de 100K reads!! Daar zijn wij echt super blij mee :)
Is er iemand die dit leest en ook ziek is? Kom dan bij de Squad XD #ziekesquad
Ik heb honger dus ik ga denk ik weer en ga iets eten XD
Byeeeee
Xx
JE LEEST
Searching For The Direction #Wattys2016
FanficNora en Amelia zijn al een hele lange tijd fan van 1 tv programma Searching For The Celebrity. Elk jaar doet er een ander beroemdheid mee, en Amelia en Nora besluiten zich aan te melden. Tot hun verbazing mogen ze meedoen! Maar willen ze nog wel a...