*~ F I F T E E N ~*

2.3K 188 47
                                    

*~ A M E L I A ~*

Ik zat beneden met Riley op de PlayStation te spelen. Eerst deed ik GTA, oftewel alleen maar autorijden, maar Riley vroeg of we samen een potje FIFA zouden spelen en dat gingen we nu doen. Het was nog best stil omdat het vroeg in de ochtend was maar ik ben altijd eigenlijk al een beetje een ochtendmens geweest.

"Ik ben Bayern München" zei Riley en ik knikte.

"Dan ben ik Manchester United" zei ik en we kozen ons team uit.

Riley was een stuk beter dan ik was en won daarom met 3-1. Ik zag Louis naar beneden komen en hij zwaaide naar ons.

"Riley, wat vind jij eigenlijk van One Direction?" Vroeg ik en Riley dacht na.

"Ik vind hun muziek heel mooi, alleen snap ik niet dat zoveel mensen om hun zwijmelen. Ze zijn knap ja, maar Van Persie bijvoorbeeld is knapper" zei ze en ze pakte weer een lepel van haar ontbijt.

"Van Persie is niet knapper dan ik" zei Louis die bij ons kwam zitten.

"Echt wel" zei Riley en ik moest lachen.

"Echt niet, Amelia ik ben knapper toch?" Vroeg Louis.

"Sorry Louis, je kan geen nee zeggen tegen Van Persie" zei ik en Riley gaf mij een high five.

"En dat is nou teamwork" zei Riley en ze stond op en liep naar de keuken.

"Jullie zijn niet aardig" zei Louis.

"Het komt wel goed Louis" zei ik.

"Hier ben ik dan! Ik weet dat jullie mij gemist hebben" zei Veronica die onderaan de trap stond.

"We hebben je nooit gemist Veronica, de enige die we in dit huis missen is Van Persie" zei ze en ze keek Louis aan en gaf hem een glimlach en liep naar boven toe.

"Wie is Van Persie? Is dat een model?" Vroeg ze en ik sloeg mijn hand tegen mijn hoofd en keek naar Louis die zijn schouders ophaalde.

"Mensjes jullie moeten wel op mij reageren als ik iets vraag" zei ze en ik negeerde haar weer en zette mijn bord in de keuken neer en liep de trap op.

"Amelia wacht!" Zei Louis die achter mij aanliep.

"Is er iets?" Vroeg ik.

"Ja, ik wilde niet alleen met Veronica beneden zijn, ze is eng" zei hij en we liepen onze gang in.

"Wat gaan we eigenlijk deze week nog doen?" Vroeg ik. Louis wilde antwoorden maar de deur van Nora ging open en er kwam een hele boze Harry uitlopen.

"Wat is er aan de hand?" Vroeg ik terwijl ik de kamer in wilde lopen.

"Haal je informatie maar bij die viezerik daar" zei hij en Harry liep weg. Louis keek mij met opgetrokken wenkbrauwen aan en liep achter Harry aan. Ik ging naar Nora toe die aan het huilen was.

"Nora! Wat is er gebeurt?" Vroeg ik en ik pakte Nora's handen vast anders zou ze door haar benen heen zakken, zo zwak zag ze eruit.

"Gisteravond heeft iemand mijn telefoon gestolen, en heeft vanaf mijn telefoon naaktfoto's van Harry online gezet toen hij aan het douchen was" zei ze en ondertussen snikte ze en de tranen liepen nog steeds over haar wangen.

"Hoe kan hij jou daarvan beschuldigen?" Vroeg ik en ik wreef met mijn hand over haar arm.

"Hij claimt mij gezien te hebben. Amelia ik heb niets gedaan. Iemand probeert mij erin te luizen." Ik voelde Nora steeds zwakker worden.

Searching For The Direction #Wattys2016Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu