*~ S I X T E E N ~*

2.4K 201 47
                                    

*~ Nora ~*

Na een uur bedenken wat ik kon doen om mijn ongelijk te bewijzen, hoorde ik geklop op mijn deur. Ik liep weer naar de deur en deed hem open. Ik zag een man staan.

"Hoi Nora, mag ik even binnenkomen?" Ik knikte, en de man liep naar binnen.

"Nora, het spijt me om dit te zeggen, maar je bent gediskwalificeerd. Je doet niet meer mee aan Searching for the celebrity." Mijn ogen werden groot van schrik.

"Ik word eruit gegooid?!" Riep ik.

"De reden is dat er naaktfoto's rondgaan van Harry, hij zegt dat hij jou heeft zien wegrennen nadat je de foto's had gemaakt toen hij aan het douchen was. Dit is onacceptabel, en hele slechte reclame voor onze show, je wordt dus hiervoor uit de show gezet." Zei de man. Ik voelde al het bloed uit m'n gezicht trekken. Dit kon niet waar zijn..

"Meneer ik heb niks gedaan! Ik kan me niet verdedigen maar dit is niet eerlijk! Ik heb niks gedaan, iemand probeert mij uit de show te zetten. Waarom zou ik dit in godsnaam doen?! Wat zouden mijn redenen zijn?" Riep ik uit. Dit kon niet gebeuren..

"Dat weet ik niet Nora, maar er zijn bewijzen dat de foto's vanaf jouw telefoon zijn gemaakt en gepost. Harry heeft aangifte gedaan, en dus ben je er nog niet vanaf." Ik schrok.

"Aangifte?! Wat!" De man stond op.

"Het spijt me Nora, maar ik wil je vriendelijk verzoeken je spullen te pakken. Voor vier uur komt je vervanger hierheen, en moet je weg zijn." En daarmee liep de man mijn deur uit.

"FUCK!" Schreeuwde ik. Wie kon dit mij aandoen! Wie was er zo achterbaks om dit mij aan te doen!

"Nora?" Madison stond in mijn deuropening.

"Ik ben gediskwalificeerd. Ik moet voor vieren weg zijn! Ik ben verdomme uit de serie gezet. Oh en Harry heeft aangifte tegen me gedaan!" Riep ik uit.

"Aangifte?"

"Ja aangifte! Hij denkt serieus dat ik het was!" Ik liet m'n hoofd in m'n handen vallen en plofte neer op bed.

"Dit kan je niet gedaan hebben. Je hebt geen enkel motief." Zei Madison.

"Maar er zijn wel genoeg bewijzen dat ik het geweest zou zijn." Ik snikte.

"We moeten bewijzen dat jij het niet was." Zei ze.

"Dat wordt leuk, ik moet vandaag nog weg zijn." Ik had de hoop opgegeven.

"Laat me denken." Zei ze.

"Tuurlijk." Zei ik. Ik stond op, en besloot naar m'n kledingkast te gaan. Ik deed hem open, en pakte m'n kleren eruit. Het avontuur was over. Officieel.

"Nora wat doe je?" Zei Madison.

"Spullen pakken." Zei ik.

"Je kan niet zomaar gaan."

"Ik moet wel.." Toen bleef het stil.


Het was drie uur, toen ik naar beneden liep met m'n koffer. M'n kamer had ik al achter me gesloten, en ik liep de trap af, naar de grote hal.

"Dus daar hebben we Nora." Hoorde ik Harry zeggen. Ik besloot er geen aandacht aan te besteden. Ik keek op en zag de hele crew staan, alle mensen van alle teams. Oh geweldig..

"Hier is de vervanger van Nora, iedereen. Lisette!" Ik keek om, en zag een meisje staan met haar koffer.

"Ja lies! Eindelijk!" Een meisje uit iemands team rende op Lisette af, en ze begonnen te knuffelen.

Searching For The Direction #Wattys2016Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu