*~ Amelia ~*
"Nee iedereen blijft hier!" Riep Paul en wij stopte met lopen en liepen de grap weer zuchtend af.
"Ik weet niet wat er met Jacky is gebeurt maar ik heb niets gedaan! Ik ben een beschaafde man met 2 kinderen en zou zoiets nooit doen!" Zei hij. Wat heb ik medelijden met die kinderen.
"We gaan hier niet weg hoor, ik heb nog genoeg tijd" zei Paul en hij sloeg zijn armen over elkaar.
"Anders gaan we naar de camera beelden kijken" zei hij en nogsteeds keek iedereen rond en zei niemand wat.
"Oke, dan kijken wij de video's na" zei Paul en hij liep met zijn mensen weg.
"Dit is zeer vervelend" zei Veronica die aan kwam lopen.
"Waarom is het zo moeilijk om te zeggen?" Vroeg Madison. Ik haalde mijn schouders op en ging zitten.
"Maar zo moeilijk is het toch niet? Het is een kamer dus van wie die kamer is, die heeft het gedaan?" Vroeg in zuchtend.
"Nee het is van iemand die er al in week 1 uit was gegaan ofzo, en toen werkte de schoonmaaksters er nog dus het kan er ook niet van toen liggen" zei Nora.
"Zo goor" zei Madison. Na een paar minuten kwamen Paul en zijn mensen terug
"We hebben de dader gevonden" zei Paul en hij ging weer op staan.
"Er teleurstellend dit jongens, dat je dit niet meteen zei" zei Paul en ik keek naar de jongens.
"Liam, waarom" zei Paul en ik moest lachen en iedereen keek naar mij.
"Ik zou niet zo lachen, want jij bent er net zo gloeiend bij" zei ik en meteen stopte ik met lachen en keek ik Paul aan met grote ogen.
"Sorry?!" Zei ik en ik keek naar Liam die mij aankeek met gefronste wenkbrauwen.
"We hebben de filmpjes gezien, en-"
"Jullie hebben mij naakt gezien?! Dat is schande van privacy dat, dat is illegaal!" Schreeuwde ik boos door de kamer heen.
"Het was voor belangrijke-"
"Niets belangrijk! Dat mag niet!" Schreeuwde ik boos voordat ik de trap oprende.
"Amelia, we zijn nog niet klaar!" Zei Paul maar ik liep door.
Ik hoorde mijn deur open gaan en zag Nora binnen lopen.
"Amelia..?" Zei Nora en ze kwam op mijn bed zitten waar ik met mijn benen opgetrokken op zat.
"Ik was het niet, echt niet!" Zei ik.
"Maar ze hebben je naakt gezien, wanneer, met Liam?" Zei ze en ik was stil.
"Amelia?" Zei ze en ik was weer stil.
"Oh mijn god Amelia!" Zei ze lachend.
"1 keer Nora, maar 1 keer" zei ik.
"Je hebt met Liam.. Oh mijn god, waarom wist ik dit niet?" Zei ze lachend.
"Het was net voordat alles mis ging en ik weet niet, ik was het vergeten te vertellen, maar die kamer heb ik nog nooit gezien!" Zei ik en Nora knikte.
"Ik geloof je, maar hoe wil je het hun laten geloven? Als Paul iets denkt dan kan je zijn gedachten niet veranderen" zei Nora en ik zuchtte.
"Volgens mij kan je in dit huis niet eens 24 uur leven zonder drama, een soort gtst 2.0" zei ik en Nora knikte.
"Kan Amelia naar beneden komen?" Hoorde ik door de speakers komen en ik zuchtte.
"Als je iets niet wil zeggen hoeft het niet hè, je bent niet verplicht" zei Nora en ik knikte. Ik liep naar beneden en zag dat het een stuk minder druk was.
"Amelia" hoorde ik van de zijkant en ik zag Paul een deur open houden naar een kleine kamer en ik liep naar binnen waar ik Liam ook al zag zitten.
"We moeten even wat met jullie bespreken" zei Paul.
"Paul, je weet dat wij dat niet hebben gedaan" zei Liam.
"Oh nee? Ik heb hier het bewijs" zei Paul en hij draaide zijn computer om.
Ik zag mij en Liam... Ja
"Zet dit alsjeblieft af, dit is storend" zei ik en ik deed mijn hand voor mijn ogen.
"Dit was mijn kamer, waarom zouden wij in een vreemde kamer zijn?" Zei Liam en Paul draaide zijn laptop terug.
"Dat moet je niet aan mij vragen, het enige is dat we dit hadden gevonden in die kamer op die camera dus helaas moeten we jou naar huis sturen Amelia" zei Paul en ik hield mijn hoofd uit mijn handen.
"Wat?" Zei ik.
"Dit is onacceptabel en we kunnen dit niet langer vol houden, je hebt al genoeg waarschuwingen gehad" zei Paul.
"Maar wij waren het niet eens!" Zei ik.
"Je kan haar niet zomaar laten gaan!" Zei Liam erachter aan.
"Dat kan ik, en doe ik, en nu weg" zei Paul en ik liep weg samen met Liam.
"Ze kunnen dit niet doen!" Zei Liam.
"Laat maar, Liam" zei ik en ik liep de trap op.
"Nee we kunnen-" zei hij.
"Liam, stop, er is geen we en ik hoef je hulp niet" zei ik en ik draaide mij weer om en liep de trap op.
Ik liep de trap op naar Nora en ademde zodat mijn tranen niet zouden komen. Ik klopte aan en liep naar binnen.
"Ik heb er ooit voor gezorgd dat je niet weg moest, nu moet je mij helpen" zei ik en Nora legde haar iPad snel weg en liep naar mij toe.
_______________
Halloooo
Ik ben moe
Dus ik ga weer 😂
Ik weet geen vraag
Dus ik laat het maar
Zeg maar gewoon wat grappigs was je deze week hebt gehoord of wat er deze week is gebeurd.
Ik heb vakantie dus yaaaaayy 🎉
Dus ja
Fijne kerst alvast iedereen!!!
Byeeeeeee
Xx
JE LEEST
Searching For The Direction #Wattys2016
FanfictionNora en Amelia zijn al een hele lange tijd fan van 1 tv programma Searching For The Celebrity. Elk jaar doet er een ander beroemdheid mee, en Amelia en Nora besluiten zich aan te melden. Tot hun verbazing mogen ze meedoen! Maar willen ze nog wel a...