*~ T W E N T Y S E V E N ~*

2.1K 162 46
                                    

*~ A M E L I A ~*

Ik gooide de deur achter mij dicht en plofte op het bed neer. Wat wil Nora nu bereiken? Wil ze dat ik en Liam uit elkaar gaan? Nora is zo niet. Er zit hier iets achter maar wat?

Liam kwam de kamer weer binnen lopen en wreef over zijn gezicht heen.

"Gaat het?" Vroeg hij en ik ging rechtop zitten.

"Ik snap het gewoon niet" zei ik en ik legde mijn hoofd in mijn handen.

"Ik snap niet waarom Nora dit zou doen" zei ik en ik voelde Liam naast mij komen zitten.

"Misschien is ze jaloers?" Vroeg hij.

"Jaloers? Jaloers op mij? Liam geloof me, daar is echt geen reden voor" zei ik en ik dacht weer na.

"Het klopt gewoon niet" zei ik.

"Misschien gedraagt ze zich raar omdat ze haar familie mist" zei Liam en ik schudde mijn hoofd.

"Nora heeft nooit heimwee gehad" zei ik.

"Er is echt niets aan de hand hè" vroeg ik aan Liam en hij schudde zijn hoofd.

"Nu lijkt het alsof ik denk dat het jullie schuld is" zei ik lachend.

"Laten we gewoon gaan slapen" zei Liam en ik knikte. Ik ging achterover liggen en deed de dekens over mij heen.

"Ik ben blij dat ik je kan vertrouwen" zei ik en ik voelde Liam's lippen op mijn voorhoofd komen en ik viel in slaap.

-🍉-🍉-🍉-🍉-🍉-

Ik werd wakker en ik voelde een leegte naast me. Ik deed mijn ogen open en zag dat Liam niet meer naast mij lag. Ik stond op uit bed en liep naar mijn eigen kamer toe om mij te douchen en aan te kleden.

Ik liep naar beneden en zag al dingen klaar staan voor de laatste opdracht van deze week. Ik wilde echt niet uit het progamma gaan deze week.

Ik liep de eetkamer in en zag Louis zitten.

"Wat is de opdracht van vandaag?" Vroeg ik terwijl ik eten pakte.

"Zangwedstrijd" zei hij en ik knikte.

"Heb je nog iets leuks te vertellen?" Vroeg ik na een lange stilte.

"Nee" zei hij en hij at weer door.

"Is er iets?" Vroeg ik.

"Jezus kan je even stil zijn" zei hij geïrriteerd en mijn ogen werden groter.

"Sorry, ik ga al" zei ik en ik pakte mijn bord en ging naar de woonkamer. Madison kwam binnen gelopen en kwam naast me zitten.

"Wat is er met iedereen aan de hand?" Vroeg ik aan haar.

"Hoe bedoel je?" Zei ze.

"Iedereen is ineens raar bezig" zei ik.

"Ja hè" zei ze.

"Niall was gister ook ineens van 'je vertrouwd me wel hè' enzo" zei ze.

"Dusss, Niall" zei ik lachend en Madisons wangen werden rood.

"Maybe" zei ze en ik moest lachen.

"Tell me the details" zei ik en Madison haalde haar schouders op.

"Op het feest begonnen we te praten en nu praten we vaker" zei ze en ik moest lachen.

"Goeie uitleg" zei ik en ze knikte lachend.

Searching For The Direction #Wattys2016Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu