*~ S I X T Y T H R E E ~*

877 78 12
                                    

*~ Amelia ~*

"Het spijt mij" zei ik tegen Liam toen we naar huis aan het lopen waren. We kwamen net uit de trein en liepen nu naar huis toe.

"Nee het geeft niets" zei hij lachend en het was weer even stil.

"Dus we kunnen weer terug" zei Liam en ik knikte.

"Gelukkig heb ik mijn koffer nog niet uitgepakt" zei ik. Nadat in het sms'je kreeg ging ik meteen naar huis en had ik mijn moeder gebeld. Ze had school weet gebeld en gezegd dat ik weer terug naar de show ging.

We kwamen thuis en ik gooide mijn koffer in Liam's auto. Ik zei gedag tegen mijn moeder en we stapten in.

"Hoelang rijden is het?" Vroeg ik en Liam keek op zijn Tom Tom

"40 minuten" zei hij en hij legde zijn hand op mijn knie maar hij had al snel door wat hij deed en liet mijn knie los.

"Sorry" zei hij en mijn wangen werden warm.

"Geeft niet" zei ik.

We waren ongeveer op de helft en Liam's benzine was op. We reden naar een benzine station en we stopte.

"Wil je iets te eten of te drinken?" Vroeg Liam en ik knikte.

"Een flesje water graag" zei ik en Liam knikte. Hij deed eerst de benzine in de auto en liep toen weg. Ik hoorde een pling van Liam's telefoon komen en uit automatisme pakte ik zijn telefoon op maar voordat ik doorhad wat ik deed zag ik het berichtje al.

Van; Stacey

Voor; Ik

"Ik hou ook van jou 😘"

Ik fronste mijn wenkbrauwen en legde zijn telefoon snel weg toen ik zag dat hij aan kwam lopen. Hij gaf mij mijn flesje en hij stapte de auto in en deed de auto aan. Ee was een gênante vibe maar ik liet het gaan. 

We waren nog niet de parkeerplaats bij het benzinestation voorbij en ineens begon de auto te shaken. Het leek alsof Liam de heletijd op de rem trapte en dan weer op gas.

"Wat is er aan de hand?" Vroeg ik en Liam keek ook al rond.

"Geen idee" zei hij en ineens stopte de auto ermee. Het was een best afgelegen benzinestation dus er was verder ook niemand die ons kon helpen en het benzine station was een zelfbedienings ding waar niemand werkte maar dat je het zelf moet doen allemaal.

"Shit" hoorde ik Liam zeggen en ik zag een beetje rook uit de voorkant van de auto komen.

We stapte alle twee uit en Liam die opende  de klep en er kwam nu nog meer rook uit.

"Zie je wat?" Vroeg ik.

"Rook" zei hij en ik moest zachtjes lachen.

"Behalve rook" zei ik en hij schudde zijn hoofd.

"Ik heb echt geen idee, ik ben de slechtste autokenner van de wereld" zei hij en hij pakte zijn telefoon uit zijn tas. Ik zag hem naar zijn telefoon kijken en hem lachen, vast om het sms'je van Stacey. Ik voelde meteen jaloezie maar pakte zelf mijn telefoon op.

'Ik: Hiiii'

'Norie 😻: hee, wanneer ben je er?'

'Ik: nouuuu we staan vast 😒 kan je misschien iemand vragen dat die ons op komt halen?'

'Norie 😻: natuurlijk :)'

"Nora gaat iemand vragen die ons op kan halen" zei ik en Liam knikte en deed de klep weer dicht.

We gingen samen op een bankje zitten en ik kreeg rillingen van de kou. 

"Heb je het koud?" Vroeg Liam en ik knikte.

"Een beetje" zei ik en Liam sloeg zijn arm om mij heen en bracht mij tegen zijn borst aan.

"Waarom date je nog met Stacey?"' Vroeg ik en ik voelde Liam zuchtte.

"Dat was niet zo" zei hij.

"Waarom zei je het dan?" Vroeg ik.

"Ik was dronken en was boos dat je niet zei wat er aan de hand was en ik was gewoon geïrriteerd" zei hij en ik knikte.

"En waarom kreeg je dat sms'je van Stacey?" Vroeg ik en ik voelde hem lachen.

"Stalker" zei hij lachend.

"Nee we zijn nog gewoon vrienden, we hebben 4 jaar gedate en ze kan soms gemeen zijn, en jaloers maar ondanks dat zijn wij nog steeds vrienden" zei hij en ik voelde mijn wangen warm worden.

"Sorry" zei ik en Liam lachte weer.

"Geeft niet" zei hij en ik gaapte. Ik deed mijn ogen dicht en leunde dichter tegen Liam aan en voelde mij langzaam in slaap vallen.

____________

Sorry het is echt een slecht hoofdstuk 😂

Volgensmij zijn zoveel mensen afgehaakt met lezen 😂 maar oke XD

Hebben jullie nog veel te doen coor school? Ik wel dus ik ga weer XD

Byeeeeeeee


Searching For The Direction #Wattys2016Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu