*~Nora~*
"Vandaag is de tweede eliminatie van Searching for the celebrity en we zijn gespannen! Nog een half uur voordat het publiek niet meer kan stemmen en we dus weten wie er geëlimineerd worden!" Paul stond weer eens te schreeuwen naar de camera en wij stonden er stil achter.
Team Zayn had dit keer geluk en bij hun hoefde niemand uit het team. Dat betekende dus dat er iemand bij ons uit het team zou gaan..
We hadden allemaal wel in gedachte wie dat zou zijn...
Op zich was het jammer dat er iemand minder in ons team zou zitten maar ja, het was niet zo dat Veronica veel deed. Ze was de gene die ons tegen moest werken.
Ja, ik dacht dat Veronica eruit zou gaan, net zoals het hele team er vrijwel zeker van is.
We zaten nu op de bank, te wachten tot wij aan de beurt waren. Ik zag Harry bij z'n eigen team staan, pratend met z'n team genoten. Ik zag aan hem dat hij blij was, en niet agressief.
"Toch ben ik wel zenuwachtig." Hoorde ik Amelia zeggen. Ik knikte.
"Je weet het nooit. Dalijk ligt een van ons eruit. Ik weet niet wat ik dan zou moeten doen hoor." Zei ik. Ik was er echt nog niet klaar voor om geëlimineerd te worden. Ik wist zeker dat ik geen contact meer met Harry zou kunnen krijgen als ik nu uit de serie lag. Dan had Harry leuk doorgegaan met de band en was ik verleden tijd voor hem.
En op de een of andere manier wilde ik geen verleden tijd zijn voor hem.
"Laten we hopen op het beste." Zei Amelia en ik knikte. Ik liep naar Louis toe en tikte op z'n schouder.
"Weet jij hoe het met hem is?" Vroeg ik. Hij wist dat ik het over Harry had.
"Goed. Niet meer gedronken. Hij wil zich aan z'n belofte houden." Ik glimlachte bij de gedachte. Hij wilde dit ook.
"Ja dat wilde ik even weten." Louis lachte terug en ik wilde teruglopen toen ik hoorde dat ons team geroepen werd.
We mochten gaan zitten op de bank, en we werden nog even leuk geïnterviewd.
"Dus, voor jullie is het de eerste eliminatie ronde. Hoe voelt dit voor je om een teamgenoot kwijt te raken, Louis?" Vroeg Paul.
"Het is nooit leuk om een teamgenoot te verliezen, en het is erger dat het na twee weken pas gebeurd omdat je elkaar ook beter kent dan. Ik zal het hoe dan ook erg vinden." Zei hij.
"En Amelia, heb jij enig idee wie er geëlimineerd is vandaag?" Amelia schudde haar hoofd.
"Nee Paul. Ik zou het niet weten." Zei ze.
"Oke dan. We krijgen binnen enkele seconden op het scherm te zien wie er is geëlimineerd!" Paul zette z'n acteer gezicht weer op.
We zaten op dit moment allemaal gespannen te wachten op het verlossende antwoord. We hadden allemaal Veronica in ons hoofd.
En toen verscheen de naam op het scherm.
Riley.
"Wat?!" Riep Amelia. Louis ogen werden groot, en Madison trok haar wenkbrauwen op.
"Nee! Dit kan niet!" Riep Amelia nog een keer.
"Ik zit er nog bij! Yay!" Riep Veronica uit het niets.
"Veronica kan je voor een keer je bek houden!" Riep ik. Ik was in shock. Hoe kon Riley nou geëlimineerd zijn?!
We keken Riley aan, en ze had het klaarblijkelijk ook zelf niet aan zien komen.
"Het is oké." Zei ze. We stonden op, en alles leek opeens in slow motion te gaan. We gaven Riley allemaal een voor een knuffel.
"One direction kwam me toch wel een beetje de keel uit hoor. Het is niet erg." Fluisterde ze toen ik haar een knuffel gaf. Ik schoot in de lach en knikte.
"Een van jullie moet wel winnen hoor!" Riep ze nog. Ze werd verteld haar spullen te pakken en over een half uur bij de uitgang te staan voor afscheid.
Riley liep weg, en toen pas drong het tot me door.
We moesten nog een hele week, al niet langer, doorbrengen met Veronica.
De gedachte alleen al gaf me vloek neigingen.
-----------
SORRY RILEY
You're cut off.
Veronica doet nog mee.. Dus... Eh.. Ja😂 meer frustraties.
Ik ben zo verbrand😭m'n benen doen zeer.
Ja, woensdag ga ik weer terug naar Nederland, ook geen zin in 😂
De laatste vakantie week😭ik ben zo niet klaar voor school. Ik moet me nog mentaal voorbereiden.
Wie van jullie zit al in de eerste schoolweek? Voor diegenen: SUCCES.
Ik ga proberen te slapen, met brandende benen😂
Goodnight/morning/afternoon/evening
Lots of love CrazyMofoLady_x
JE LEEST
Searching For The Direction #Wattys2016
FanficNora en Amelia zijn al een hele lange tijd fan van 1 tv programma Searching For The Celebrity. Elk jaar doet er een ander beroemdheid mee, en Amelia en Nora besluiten zich aan te melden. Tot hun verbazing mogen ze meedoen! Maar willen ze nog wel a...