*~ S I X T Y S I X ~*

814 77 8
                                    

*~Nora~*

Het was weer een week verder en we zaten midden in het nieuwe spel van de dag: kermis activiteiten.

We waren naar een grote kermis gebracht die voor ons alleen bestemd was, en we kregen een half uur de tijd om zoveel mogelijk punten te scoren bij de spelletjes die je kan spelen. Ieder persoon speelde voor zich dus was iedereen overal en nergens.

Ik stond nu bij het touwtje trekken. Je kon punten trekken, en de hoogste waren natuurlijk het beste. Ik trok random aan een touwtje en had vijftig punten.

Ik liep door naar het eendjes vangen en kon binnen twintig seconden zoveel mogelijk eendjes vangen. Sommige met plus punten, andere met min punten. Toen ik eenmaal elf eendjes in m'n mandje had, ging ik kijken hoeveel punten ik had, en het waren er zeventig, min twintig punten, dus weer vijftig.  

We waren al een kwartier verder toen ik in de bots auto's ging. Ik zag Amelia en Madison ook in de botsauto's en besloot hard tegen hard te gaan. Botsauto's maakten mij altijd aan het lachen. Hoe meer je tegen mensen aan kon botsen, hoe meer punten.

Uiteindelijk kwamen we allemaal bont en blauw de auto's uit.

"Je bent wel erg fanatiek he?" Zei Amelia. Ik knipoogde en liep door naar het lunapark. Ik had een wedstrijdje tegen Veronica om zo snel mogelijk door het park te komen. Uiteindelijk had Veronica gewonnen doordat ik bleef haken bij een bepaald onderdeel.

"Wie is er nu de winnaar?" Riep Veronica, en ze rende lachend weg. Ik rolde m'n ogen en liep bijna op tegen een van de cameramannen. Hopelijk kwam dat niet op tv..

Ik liep door naar het boogschieten. Dat was tegenwoordig ook een ding. Ik ging het maar proberen, maar dat was geen succes.

Daarna hadden we nog maar vijf minuten over, en rende ik snel naar het ballen gooien. Ik zag Harry er ook heen rennen en lachte.

"Wedstrijdje?" Zei hij. Ik lachte.

"We zitten in hetzelfde team, gek." Ik pakte een bal en richtte op de piramide van blikken. Ik gooide en had gelijk raak.

"Yes." Toen Harry gooide was het mis en hij vloekte.

"Je moet wel punten binnenhalen Harry." Zei ik lachend. Hij keek me even aan en gooide zonder weg te kijken alle blikken om. Ik lachte en keek weer voor me alsof ik niks gezegd had.

"We hebben nog drie minuten!" Toen ik dat hoorde stormde ik over naar de grijpmachines en probeerde zo veel mogelijk punten in vorm van knuffels te grijpen, maar tevergeefs. Ik had niks en de tijd was over.

We moesten allemaal terug naar het begin, en de punten zouden bekend zijn als we thuis waren.

----

"En nu, het moment waar we op hebben gewacht!" Riep Paul. We waren weer in het huis en de score was bekend.

"Op plaats een is: team Louis!"

"Fuck.." Mompelde ik. Harry sloeg een arm om me heen.

"We hebben ons best gedaan." Zei Harry en ik keek sarcastisch omhoog. Wat boeide dat nou nog?

"Op plaats twee met maar een punt verschil: team Harry!"

"Nee!" Zei Harry. Ik sloeg m'n hand tegen m'n voorhoofd aan.

"Laat maar." Ik liep lachend van sarcasme weg naar de keuken. Amelia kwam achter me aan. Ik pakte chips.

"Het gaat lekker." Zei Amelia. Ik knikte.

"Nog even en we liggen er echt uit, en niet vanwege een beschuldiging, maar gewoon omdat ons team te slecht is." Mompelde ik.

"Nou laten we daar maar niet op hopen. We zijn al vaak genoeg weggestuurd." Zei Amelia. Ik knikte.

De finale was wel iets waar we allebei bij wilden zijn.

------------

Halloo

Ik ben deze week lekker thuis🙌🏻 dus ik kan chill aan doen.

Mijn slaap ritme is daardoor ook fucked😂

Maar dat maakt niet uit, en verder heb ik niet veel te zeggen :)

Lots of love CrazyMofoLady_x

Searching For The Direction #Wattys2016Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu