*~ Amelia ~*
We stonden allemaal bij de deur om Riley gedag te zeggen.
"Riley, we houden contact he" zei ik en ze knikte.
"Natuurlijk" zei ze met een glimlach en ze liep de deur uit net als de andere 3 geëlimineerde uit de andere teams.
"Ik snap het nog steeds niet" zei ik toen ik mij omdraaide en de deur dicht sloeg.
"Nee, hoe kan het zo zijn dat Veronica er nog in zit?" Zei Nora en we zagen Veronica bij Louis weet in veel wat doen.
"Amelia?" Zei Liam en mijn hoofd en Nora's hoofd draaide naar Liam.
"Ja?" Vroeg ik.
"Kan ik even met je praten?" Vroeg hij. We liepen samen iets verder waar niemand stond.
"Uhm.." Begon Liam.
"Wat is er Liam?" Vroeg ik bezorgd.
"Nou er-" begon hij maar hij werd door Louis afgekapt.
"Morgen gaan we naar de dierentuin we betrekken vroeg dus ga niet te laat slapen" Zei hij met een glimlach en hij liep weer weg.
"Joepie, de dierentuin" zei ik sarcastisch en Liam lachte.
"Zullen we dan gaan slapen?" Vroeg ik en Liam knikte.
"Is goed" zei hij en ik liep achter hem aan.
"Moest je niet nog wat vertellen?" Vroeg ik en Liam schudde zijn hoofd.
"Nee, het is goed" zei hij en ik knikte en we liepen naar onze kamers.
-🍪-🍪-🍪-🍪-🍪-🍪-
We zaten in de bus naar de dierentuin. We zouden in groepen naar binnen gaan en moesten 5 vragen beantwoorden. Welke vragen wist ik niet, die had Louis.
Ik zat naast Madison in de bus en Nora en Veronica zaten voor ons.
"Wat zijn jou favoriete dieren?" Vroeg Veronica aan Nora.
"Geen idee" zei ze en ik en Madison moesten zacht lachen.
"Mijn favoriete dier is de eendhoorn" zei ze en Nora keek op naar haar.
"Eendhoorn?" Vroeg Nora en Veronica knikte.
"Bedoel je geen eekhoorn?" Vroeg Nora en Veronica schudde haar hoofd.
"Nee die vind ik niet zo leuk" zei ze en Nora zuchtte en Madison en ik begonnen te lachen.
"We zijn er!" Hoorde ik de buschauffeur zeggen. Hij stopte de bus en we liepen er allemaal uit.
"Oke iedereen moet daarheen lopen!" Schreeuwde Paul over iedereen heen. We liepen door een aparte ingang en er stonden wat mensen achter hekken naar ons te zwaaien.
"Oke onze vragen heb ik hier" zei Louis die naar ons toe kwam lopen.
"1. Hoeveel baby apen zijn er? 2. Wat eten de pinguïns? 3. Hoe heet de leeuw? 4. Welke vissoort is het er meeste? En 5. Hoeveel mensen komen er per jaar in dit park" zei Louis.
"Het was toch een vrije dag? Waarom moeten we vragen beantwoorden?" Vroeg Madison en ze zuchtte.
"Ze willen ons waarschijnlijk bezig houden ofzo" zei Nora en we begonnen met het lopen naar de apen. Al snel waren wij er en er waren ontzettend veel apen.
"Oke ik ga de baby apen tellen en jullie kunnen hier blijven" zei Louis en we knikte.
"Hallo aapje" zei ik tegen een aap die naar mij keek. Hij draaide zijn hoofd een kwart slag en weer naar de andere kant.
JE LEEST
Searching For The Direction #Wattys2016
FanfictionNora en Amelia zijn al een hele lange tijd fan van 1 tv programma Searching For The Celebrity. Elk jaar doet er een ander beroemdheid mee, en Amelia en Nora besluiten zich aan te melden. Tot hun verbazing mogen ze meedoen! Maar willen ze nog wel a...