*~Nora~*
"NORA!" Ik schrok wakker, en hoorde hard gebonk op m'n deur. Ik klom uit bed, en liep naar de deur. Toen ik hem open deed liep vrijwel gelijk Harry mijn kamer binnen.
"Hoe kun je Nora? Ben je helemaal GEK geworden?!" Ik deed de deur dicht en draaide me om toen ik Harry vlak voor m'n neus zag.
"Wat is er?" Vroeg ik, helemaal verbaasd. Ik was heel moe, ik had gevoel alsof ik amper geslapen had.
"Oh alsof je dat niet weet!" Harry gooide z'n handen in de lucht.
"Nee superster. Ik heb geen idee waar je het over hebt." Zei ik. Harry was even stil.
"Is dit omdat je me haat ofzo? Omdat je One Direction haat? Of om wraak te nemen, of ben je jaloers?!" Harry begon bijna te schreeuwen.
"Jezus Harry zeg gewoon wat er is!" Riep ik terug.
"Er staan overal naaktfoto's van mij op internet Nora! En die heb jij gisteravond gemaakt toen ik aan het douchen was. Ik heb je zien wegrennen!" Toen was ik sprakeloos.
"Wat?! Mij zien wegrennen? Ben je fucking blind?! Ik ben nergens heen geweest gisteravond, behalve naar m'n kamer, je bent niet goed bij je hoofd hoor." Ik liep naar m'n nachtkastje toe, waar m'n telefoon op lag.
"Ik zal je bewijzen dat ik die foto's niet heb gemaakt.. Idioot." Ik ontgrendelde m'n telefoon, en ging naar m'n foto's. En toen zag ik ze...
"Wat is.. Huh!" Ik scrolde door m'n foto's heen en zag ze. De foto's.
"Oke oke, je hebt nou wel genoeg gekeken naar m'n pik. Je hebt zojuist bekend dat jij de dader bent. Je vliegt de serie uit, je blijft hier geen seconde langer meer." Harry draaide zich om en wilde de deur uitlopen.
"Harry! Je blijft verdomme nu staan!" Toen draaide hij zich naar me toe met een gezichtsuitdrukking die me nogal bang maakte.
"Waarom-" begon Harry rustig.
"Zou ik in godsnaam naar jou luisteren?! Jij, Nora, de vieze gestoorde fan die mij begluurt bij het douchen-" hij liep langzaam op me af.
"Foto's maakt terwijl ik fucking naakt ben..-" ik begon langzaam achteruit te lopen.
"En ze dan ook nog online zet!!" Schreeuwde Harry. Ik wist niks meer te zeggen. Ik schudde m'n hoofd.
"Harry. Ik kan je zeggen dat ik het niet ben geweest, maar ik heb geen enkel bewijs. Iemand heeft m'n telefoon meegenomen en foto's gemaakt, dat is zeker zeker, maar ik was het niet Harry. Ik ben niet eens fan. En ik haat jullie ook niet. Ik heb geen enkele reden om dit te doen." Zei ik rustig. Ik deed m'n ogen dicht, omdat ik bijna uitbarstte in een huilbui.
"Oh nu gaan we zielig doen hé. Weet je wat, stik erin, jij gore freak." En daarmee liep Harry de deur uit, en wilde hem met een zwaai dichtgooien, totdat ik Louis en Amelia in de deuropening zag.
"Wat is er aan de hand?" Zei Amelia.
"Haal je informatie maar bij die viezerik daar." En Harry liep weg. Louis liep achter hem aan. Toen stortte ik in.
"Nora! Wat is er gebeurd?" Amelia liep naar me toe.
"Gisteravond heeft iemand mijn telefoon gestolen, en heeft vanaf mijn telefoon naaktfoto's van Harry online gezet toen hij aan het douchen was." Zei ik tussen snikken door.
"Hoe kan jij jou daarvan beschuldigen?" Zei Amelia, en ze probeerde me te kalmeren.
"Omdat hij claimt me gezien te hebben. Amelia ik heb niks gedaan. Iemand probeert mij erin te luizen." Zei ik.
"Kom, sta op. Het is nog maar 9 uur." Ik stond op, en liep naar m'n bed.
"Louis is aan het praten met Harry denk ik. Het komt goed." Ik knikte, en bleef even zitten op bed. Wat moest ik doen?
Mwhahaha i love plottwists xx Amelia's POV schrijfster mens ding hhehekalandkw bye.
Wacht ik bedoelde een cliffhanger
Geen plottwist
Slimme ik 😅
JE LEEST
Searching For The Direction #Wattys2016
FanfictionNora en Amelia zijn al een hele lange tijd fan van 1 tv programma Searching For The Celebrity. Elk jaar doet er een ander beroemdheid mee, en Amelia en Nora besluiten zich aan te melden. Tot hun verbazing mogen ze meedoen! Maar willen ze nog wel a...