*~ Amelia ~*
Ik liep richting Louis en hij trok meteen zijn armen omhoog.
"Ik heb gezegd dat dat niet jullie gerecht was, echt waar. Maar Paul die was er zeker van dat het wel zo was en daar kon ik niet tegen" zei Louis en de rest van de meiden, zonde Veronica, kwamen naast mij staan.
"Maar had het dan uitgerekt ofzo?" Zei ik.
"Rustig het is niet Louis schuld" zei Nora.
"Nee het is allemaal Veronica's schuld" zei Madison.
"Ik krijg moord neigingen van dat kind" zei ik.
"Wat wil ze nu eigenlijk, dat een van ons eruit word gegooid?" Zei Riley en toen klikte het. Veronica wilde ons er niet uit maar Paul wel, daarom heeft hij ervoor gezorgd dat de maaltijd doorging.
"Nee maar iemand anders wel" zei ik en ik keek rond en zag Paul staan bij een groep mensen. Ik liep erop af en toen ik achter hem stond begon ik in mijn handen te klappen.
"Mooi gedaan hoor Paul, echt super" zei ik en Paul draaide zich om en de rest liep weg.
"Wat is er nu weer" zei hij.
"We hebben je wel door hoor, stop gewoon man, we gaan hier niet weg" zei ik wat harder waardoor ik een paar mensen zich om zag draaien.
"Daar zorg ik wel voor" zei Paul en hij stak zijn vinger naar mij uit.
"Gaat je niet lukken" hoorde ik Nora achter mij.
"Oh kom jij er ook bij" zei Paul.
"Je kan nu gewoon stoppen, we gaan niet weg Paul" zei Nora.
"Dit is mijn baan" zei hij.
"Wat, de liefde van One Direction verpesten?" Vroeg ik.
"Nee, ervoor zorgen dat wanhopige tieners zoals jullie voor hun vallen voor meer publiciteit" zei Paul.
"Stop Paul, Ze hebben alles uitgelegd. De 'liefde' is niet van een kant" zei Nora.
"Wacht maar af" zei Paul en hij liep weg. Ik wilde erachteraan lopen maar Nora hielt me tegen.
"Nee Amelia" zei ze en ik zuchtte. Ik ging op de grond tegen de bank aan zitten en legde mijn hoofd tegen de bank. Het was ondertussen pas half 8 maar ik was ontzettend moe.
"Hallo Amy-bamy" zei Liam die naast mij kwam zitten.
"Hallo Liam-biam" zei ik terug.
"Waarom zit je hier zo alleen? Zo verdomt alleen?" Zei Liam.
"Gewoon" zei ik en ik keek hem aan en hij gaf mij een kusje.
"Liam, mensen kunnen ons zien" zei ik.
"Het is jou schuld, dan moet je niet zo schattig zijn" zei hij en ik voelde mijn wangen rood worden.
"Stoopppp" zei ik en Liam lachte zachtjes.
"Oke lovebirds, ik ga Amelia van je stelen" hoorde ik en ik keek omhoog en zag Nora over de bank heen hangen. Ik stond op en liep met Nora mee.
"Whatsup" vroeg ik.
"We gaan naar Veronica, haar proberen over te halen om normaal te doen" zei Madison die aan kwam lopen.
We liepen met z'n drieën, Riley was FIFA aan het spelen en wilde niet gestoord worden, naar Veronica toe die op een stoel zat ik de hoek.
"Oke Veronica, waarom" was het eerste wat Nora zei toen we aankwamen.
JE LEEST
Searching For The Direction #Wattys2016
FanfictionNora en Amelia zijn al een hele lange tijd fan van 1 tv programma Searching For The Celebrity. Elk jaar doet er een ander beroemdheid mee, en Amelia en Nora besluiten zich aan te melden. Tot hun verbazing mogen ze meedoen! Maar willen ze nog wel a...