*~Nora~*
"Vandaag is de eerste opdracht met de nieuwe teamverdeling! We gaan zo bekendmaken wat de opdracht is..." Zei Paul. Fijn. Hadden we ons gehaast om snel bijeen te komen, wacht hij nog even.
Ik draaide me naar Amelia toe. We stonden nog steeds met z'n vieren bij elkaar. Zelfs Veronica.. We moesten echt nog wennen aan het feit dat we nu in andere teams zaten.
"Ik heb geen zin." Zei Amelia. Ik knikte. Ik zag Harry van een afstandje met de rest van mijn teamgenoten.
"Hoe is jouw team?" Vroeg ik aan Madison. Ze haalde haar schouders op.
"Gaat wel." Zei ze. We hadden allemaal geen leuk team. Het was niet leuk meer zo. Maar we moesten het toch proberen.
"Gaat het Amelia?" Zei Madison. Ze knikte half.
"We zitten er allemaal een beetje doorheen denk ik." Zei ik. Louis kwam naar ons toegelopen.
"Hé meiden." Ik glimlachte naar hem.
"Gaat lekker hè." Zei Louis na een stilte.
"Ik ben nog steeds voor Team Louis." Zei Veronica. Voor het eerst was ik het met haar eens.
"Beste mensen, we gaan de opdracht bekend maken! Ga bij jullie team staan!" Zei Paul. Ik liep naar Harry toe.
"Hallo Nora." Zei Harry glimlachend toen hij me zag aan komen lopen.
"Hallo Harry." Zei ik terug. Ik kreeg een kus op m'n wang. Gelukkig had ik nog een leuke teamleider.
"De opdracht van vandaag.... Playback je favoriete 1D moment!" Oh, dat viel nog mee.
"Jij en je team zoeken een oud One Direction moment op internet op en playbacken hem na!" Ik zag Harry lachen en z'n gezicht verstoppen. Ik begon te lachen.
"Dat wordt leuk!" Riep ik.
"Nee... Ze moesten dit doen." Zei Harry lachend.
"Ja Harry, we gaan een leuk beschamend momentje van jou opzoeken." Zei ik lachend.
"Je hebt twee uur de tijd! In die tijd wordt hier een leuk podium gebouwd."
"Laten we dan maar naar mijn kamer gaan." Zei Harry. We liepen achter hem aan.
Toen we eenmaal binnen waren pakte Harry z'n iPad en gingen we opzoek naar leuke momentjes.
"We moeten iets van vroeger opzoeken." Zei ik.
"Nee juist van de afgelopen tijd is leuk, dat weten de mensen nog goed." Zei Irma. Ik keek Harry aan.
"Wat lijkt jou het leukst?" Zei ik tegen Harry. Hij bleef stil.
"Laten we anders gewoon funny 1D Moments opzoeken." Zei ik.
"Ik heb een goed idee!" Zei ik.
-------
We stonden op het podium en het was aan ons om te beginnen. Iedereen had uiteindelijk toch wel mijn idee gekozen om te doen. Harry deed mee, maar niet als zichzelf. Hij was Louis en dat vond ik zelf heel erg leuk.
"Hier is team Harry met een Video Diary!"
We kwamen allemaal langzaam aangelopen en we gingen op de bank zitten.
"Welcome back to the video diaries!!" Begonnen we.
"I love those diaries!" Riep Harry hard. Ik moest m'n lachen inhouden.
"Inbetweeners dance, Go!" We begonnen de inbetweeners dance te doen en je zag Harry z'n gezicht rood worden.
"Stop!" Riep Eva, die Niall nadeed. Zo speelden we door.
Harry schoot een paar keer in de lach, en we zagen aan de gezichten van de anderen dat zij zich ook schaamden. Liam moest het meest lachen van allemaal.
Uiteindelijk had Harry de tape over z'n mond heen. En ik had de eer om Harry te spelen en trok ik de tape hard van z'n mond.
Harry begon te schreeuwen van de pijn, en de rest begon keihard te lachen.
We stonden op en bogen voor het publiek. Ik wreef over Harry's wang heen.
"Gaat het?" Zei ik lachend.
"M'n stoppels zijn nu weg." Zei hij verdrietig.
"Hoef je niet te scheren vanavond." Zei ik weer lachend. We liepen van het podium af.
Team Niall ging nu het podium op. Zij speelden een interview na van Alan Carr. Team Louis deed de video clip Kiss you. Team Liam was aan de beurt. Zij deden een deel van Megamind. Team Zayn deed een radio interview, en ik begon toch wel te lachen toen ik opeens hoorde: "Two bananas for a euro." Ik zag Harry wegzakken in schaamte en ik begon nog harder te lachen. Ik keek naar Amelia. Ik wist hoe vaak zij dat had gezegd.
Iedereen was nu geweest. Het was nu wachten op de uitslag. Ik bleef bij Harry staan.
"Hoe voel je je nu je al je herinneringen hebt gezien?" Zei ik. Hij krabde aan z'n nek.
"Ik was een kind.. Zei hij.
"Ik ben nu jouw leeftijd van toen! Ik ben geen kind!" Riep ik. Hij begon te lachen.
"Het waren leuke tijden." Zei hij.
"De uitslag is er!" Ik wist eigenlijk niet wie zou winnen.
"Op de vijfde plaats is geëindigd.... Team Louis!" Riep Paul. Bizar..
"Op de vierde plek... Team Harry!" Wow.. Ik was nog nooit zo laag geëindigd..
Uiteindelijk was team Zayn de winnaar. Dat was eens een plot twist die niemand zag aankomen.
"Volgende keer beter." Zei Veronica tegen me.
Dat moest ze nog eens zeggen...
--------------------
Een dagje later! Omdat ik in slaap was gevallen gister hehe
Ik verlang naar kerst, en vakantie. Nog vier weekjes...
Hebben jullie al plannen voor kerst? En oud en nieuw?
Ik ga denk ik leren hah😅
Ja dat was het wel denk ik.
Lots of love CrazyMofoLady_x
JE LEEST
Searching For The Direction #Wattys2016
FanficNora en Amelia zijn al een hele lange tijd fan van 1 tv programma Searching For The Celebrity. Elk jaar doet er een ander beroemdheid mee, en Amelia en Nora besluiten zich aan te melden. Tot hun verbazing mogen ze meedoen! Maar willen ze nog wel a...