1 : Aşk İçin Ölmek Aptallıktır

738 52 50
                                    


"Aşk için ölmek kesinlikle aptallıktır." dedi ikizine bakarak.

Bir dram filmi açmışlardı ve kız sevdiği kişiye kavuşamadığı için ölmeyi seçmişti. Osamu ikizine inanamaz gözlerle baktı. "Ne demek aptallıktır?!"

"E öyle işte, sevdiği kişiyi kurtarmak için kendini feda etse anlarım,o zaman asil bir ölüm olur ve ölmeye değer olur. Ama bu ne şimdi kavuşamadı ölüyor aman ne güzel."
Dedi omuz silkip yalandan alkış tutarak.

"Aşk acısı diye bir şey duydun mu sen aptal?" dedi Osamu bıkkınlıkta kardeşine bakarak. Kardeşi daha önce aşık olmamıştı o yüzden bol keseden sallamak kolaydı. "Ah duyamazsın tabi çünkü daha önce aşık olmadın. Aşık olunca görürüm seni." dedi televizyona dönerken.

"Aşık olsam bile kavuşamadık diye ölmeyi seçmem. Her acı geçer, deli divane aşık olsam da günün birinde unutursun. Olayı çok dramatize etmeyin."

Osamu ağlamaklı bir ses çıkararak yanındaki yastığı Atsumu'nun kafasına geçirdi. "Kes be kes! İçine ettin filmimin duygusuz piç!" dedi.

Atsumu ise kıkırdayarak "Tamam tamam sustum izle." diyebilmişti.

**********

"Pazar pazar neden evde pineklemek varken dışarı çıktık ki?" dedi Atsumu gözlerini ovarken. Daha anne babaları bile evde pazar uykularını uyuyordu.
"Sunalarla buluşacağız işte eğleniriz." dedi Osamu. "Hem Suna'nın kuzeni buraya taşınmış bizim okula gelecekmiş. Onunla da tanışırız."

"Anladık sevgilini özledin kuzenle tanışmak bahane." dedi Atsumu esnerken. Osamu sadece omzuna vurmakla yetindi.

Buluşacakları kafeye varınca arkadaşlarının oturduğu masayı görüp oraya ilerlediler.
Diğerleriyle selamlaşıp tanıdık olmayan simaya bakmaya başladılar. Suna eliyle yanındaki kıvırcık saçlı çocuğu gösterip "Bu kuzenim Kiyoomi Sakusa. Bu da sevgilim Osamu ve ikizi Atsumu."

"Suna ikinizden de çok bahsetmişti. Özellikle Osamudan." demişti Sakusa ikizlere bakarken. Osamu duyduklarıyla sevgilisine gülümsemişti. Bu güzel an Atsumu'nun çemkirmesiyle bölündü. "Açım aç kahvaltı falan edelim sipariş verelim! Sevgilinle sonra bakışırsın Samu!"

"Bir sus ya!" diyerek önüne döndü Osamu. Garsonu çağırarak siparişlerini vermişler havadan sudan konuşuyorlardı.
Telefonundan okuduğu haberle yüzü düşen Oikawa haberi sesli okudu.

"Tokyoda bir kız Hanahaki'ye yakalanıp ölmüş." dedi gözlerini karşısındaki arkadaşlarına dikerek. Sevgilisi arkasından uzanıp telefonuna bakıyordu şimdi.

"Yemek yerken ne güzel haberler veriyorsun sen." dedi Atsumu yüzünü buruşturarak.
"Napim gördüm moralim bozuldu."

"Seninki bozuldu diye bizimde mi bozulsun mal."

"Boş atışmayı kesin bir ya. Ameliyat olmayı kabul etmemiş mi?" dedi Suna Oikawa'ya dönerek.

Oikawa dudak büzerek kafasını hayır anlamında salladı.

"Niye tedavisi varken insan kendini öldürür ki?" dedi Atsumu dolu ağzıyla.

Osamu 'yine başlıyor' diye geçirdi içinden. Diğerleri ise ona boş gözlerle bakıyordu. Oikawa ise hayretle "Ameliyat olunca sevdiğin kişiyle alakalı her şeyi unutuyorsun aptal!" dedi. Atsumu ise ağzını doldurmaya devam ederek "Yani?" demişti.
Oikawa uflayarak elini alnına vurarak sevgilisinin omzuna yaslandı. İwaizumi döndü bu defa Atsumu'ya.  "Aşık olduğu kişiyi unutmak ağır bir şey, kabul etmeyenleri anlamak lazım." dedi.

Atsumu ise "İyi de ölüp gidince ne anlamı var? Ameliyat olsan birini unuttuğunu bile unutursun." diyerek tıkınmaya devam etmişti.

Onun bu haline Sakusa ve Suna sırtırken Osamu "Duygusuz şerefsiz.." diye mırıldanmıştı.

"Sen aşık ol birine ben göreceğim seni." demişti Oikawa tiriple saçlarını savururken.

"Aşık olsam da aşk için kendimi öldürmem." dedi Atsumu kendinden emin bir sesle.

"Fazla büyük konuşma." dedi Sakusa sırıtarak.

" Bu büyük konuşmak değil, kendimi biliyorum." dedi Atsumu huysuzca.

Suna ona sırtırken sonra Oikawa'ya dönüp "Buradan biri hanahaki olsa net Oikawa olurdu." dedi.

"İwaizumi iyi süründürdü de neyse ki olmadı." dedi Osamu sevgilisine sarılırken.

"Şimdi sevgiliyiz ağlayın." dedi Oikawa onlara dil çıkarak.

"Ah ama bizim okulda önceden biri Hanahaki olmuş." dedi Suna. "Üst dönemlerden bir tanıdık anlatmıştı."

"Sen de bize anlat o zaman." dedi Oikawa meraklı sesiyle. Dedikoduya bayılırdı.

"Baya önceymiş ya. Kızın adı Lucymiş. Başarılı da bir öğrenciymiş ama okulda serserilik denilince akla ilk gelen kişiye aşık olmuş. E karşılık alamamış tabi. Sonra hanahaki olmuş. Ameliyat olmayı da kabul etmemiş unutmak istemediği için." dedi ve kahvesinden içti biraz.

" Al işte bak unutsan ne olacak? " dedi bıkkın bir sesle.

" Sus be! Sen devam et! " dedi Oikawa.

" İşte sonra çocuk buna karşılık vermiş ve Lucy iyileşmiş. Hatta Tokyoda güzel bir kafesi varmış. Hala o çocukla beraberlermiş."

"Vay be demek karşılık alarak iyileşmiş. Ee çocuğun adı ne?"  dedi Osamu sevgilisine bakarak.

"Neydii? Natsu galiba. Ama kız cidden hanahaki oldu mu orası biraz muamma. Yani kesin değil. Ama şu an birlikteler ve işte Tokyoda popüler bir kafeleri varmış."

"Bir ara gidelim!" diyen Oikawa'ya güldüler.

"Hala aşk için ölmek aptallıktır diyorum." diyen Atsumuyla Oikawa bıkkınlıkla nefes verirken Osamu 'salak bu çocuk' bakışları atıyordu.

"Aşık olursan bu sözleri sana hatırlatırım." diyen Sakusa ile gözler ona döndü.

"Aşık olmayacağım demedim. Aşk İçin ölmem dedim." diyerek bakışlarını Sakusa'ya dikti Atsumu.

"Eh göreceğiz ne de olsa buradayım artık." diyerek gülmüştü Sakusa.

Güzel gülüşüne baktı bir süre Atsumu. Sonra tiriple kafasını çevirip "Görürsün!" demişti.

Bu kalbindeki ilk teklemeydi.

****************

Hadi bismillah.

Kalbimdeki Çiçekler - sakuatsuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin