"Ne içmek istersin önce onu seç?" diyerek önüne menüyü bırakıp karşısına oturmuştu Lucy.
Tanıştıktan sonra Lucy onu bu masaya oturtup menü almaya gitmişti.
Atsumu gülümseyerek menüyü karıştırmaya başlamıştı. Gözü bir içeceğe takılınca tek kaşını kaldırarak Lucy'y baktı. "Yıldız tozu kokteyli mi?"
"Özel tariflerimden biri. Denemek ister misin?" diyerek gülümsedi Lucy. Atsumu kafa sallayarak onu onaylamıştı.
"Wendy bize bir yıldız tozu kokteyli ve şeftali çayı getirir misin canım?"
"Hemen geliyor Lu-chan!"
Lucy daha sonra Atsumu'ya sabitledi bakışlarını. Çocuğun nereden başlayacağını bilemediği her halinden belliydi. Yardımcı olmalıydı. "Neden hanahaki hakkında konuşmak istiyordun?" dedi.
"Siz cidden hanahaki geçirdiniz mi Lucy-san?" dedi Atsumu. Önce bunu öğrenmeliydi.
Lucy geçmiş anılarla hüzünle hafifçe tebessüm etti. "Evet, zor zamanlardı."
"Ben.. Sizin hikayenizi bir arkadaşımdan dinlemiştim ve hanahaki olan birine en iyi bu hastalığı yaşamış biri yol gösterebilir diye düşündüm." dedi Atsumu.
"Peki hasta olan kim?" dedi Lucy.
"Ben.."dedi Atsumu. Lucy çocuğa hüzünle baktı. İçi sızlamıştı. Onda kendini görmüştü adeta. Lucy'nin o hastalığa yakalandığı yaşlardaydı. Lucy gibi çaresiz bakıyordu.
Bu hastalığa yakalandığına göre o da Lucy gibi çok seviyordu."Doktor ameliyatı anlattı ama.. Ben ne kabul edebildim ne reddedebildim." dedi Atsumu.
Lucy onu anlıyordu. O da aynı şeyleri yaşamıştı ve sonucunda reddetmişti ameliyatı.
"Ben de böyle kararsız kalmıştım. Sonra.. Reddettim ameliyatı." dedi Lucy.
"Neden reddettiniz?"
Lucy saçlarını kulağının arkasına sıkıştırıp doğru cümleleri ararken içecekleri bıraktı garson kız masalarına.
Atsumu önüne gelen parıl parıl parlayan içeceğe hayranca bakarken Lucy onun bu haline gülümsedi. Küçük çocuklara benziyordu.
" Tadına baksana." dedi gülümseyerek.
Atsumu biraz içtikten sonra gözlerini kocaman açıp "Çok fazla güzel ama bu..." dedi aynı hayran bakışlarla.
Lucy bir kıkırtı bıraktı ortama. "Beğenmene sevindim." Sonra çocuğun sorusuna geri döndü. "Neden reddettiğime gelirsek... Aşkıma kıyamadım sanırım. Unutma fikri canımı çok yaktı ve bunu seçemedim." dedi.
Atsumu anlıyordu çünkü o da böyle hissediyordu. "Doktorun verdiği ilaçlar krizlerimi bastırmaya yardım ediyor ama tamamen geçirmiyor tabi."
"Bunu ailene söylemelisin. Onlardan saklamayı aklından geçirme bile lütfen. Biliyorum nasıl söyleyeceğini bilmiyorsun ve onları üzmek de istemiyorsun. Seni ameliyata zorlamalarından da korkuyorsundur ama ailenden daha iyi kimse yanında olamaz şu an saklama bunu olur mu? " dedi Lucy yumuşacık sesiyle.
Atsumu gözlerinin dolduğunu hissetti ama kendini sıktı, ağlamamalıydı.
"Bunları biliyorum çünkü aynılarını yaşadım." diye devam etti Lucy.
Söyleyeceklerini özenle seçmeye çalışıyordu. "Ameliyat ol ya da olma diyemem sana. Bunun kararını kendi içinde vermelisin. Sadece kalbini dinle." dedi omzunu sıvazlarken.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalbimdeki Çiçekler - sakuatsu
Fanfiction| hanahaki disease au | "Aşk için ölmek aptallıktır." diye düşünürken aşkı için ölümü kabul eden Atsumu, hayatta asla büyük konuşmamak gerektiğinin en büyük kanıtıydı.