Sakusa geleli neredeyse 1 buçuk ayı geçmişti. Bu süreçte Atsumu onunla daha bir yakın olmuştu çünkü İwaizumi-Oikawa ve Osamu-Suna çiftleri ikisini de peşlerinden sürükledileri zamanlarda iki çiftin romantik anlarına dayanamayan ikili beraber takılıyorlardı.
Bazı zamanlar da Suna ve Osamu buluşunca ikisininin de yapacak daha iyi bir işleri yoksa bowling oynamaya gidiyorlardı ya da beraber film falan izliyorlardı.
Atsumu onu müthiş kankalarıyla dedikodunun dibine vurdukları ortama da sokmak istemişti ama Sakusa bunu kafasının kaldırmayacağını söyleyerek reddetmişti ve eh haksız sayılmazdı. Bu dedikodu timi Atsumu, Oikawa, Yachi ve Hinata'dan oluşuyordu ve şu an Atsumuların evinde onun odasında dedikodunun dibine vuruyorlardı.
Osamu Suna ile dışarı çıkmıştı ve Atsumu da timini buraya toplamıştı.
Bir yandan dedikodu yaparken diğer yandan Yachi Atsumu'nun dibi gelmiş saçlarını boyuyordu.
"Düşünebiliyor musunuz İwa-chan'a, benim sevgilim olan İwa-chan'a, bana matematik çalıştırır mısın demiş?!" diye sinirle anlatan Oikawa'ya Hinata ve Yachi gülerken Atsumu "Biz düşünebiliyoruz da sen düşünemediğin için kızıyorsun galiba?" diyerek gözlerini devirmişti.
Oikawa ise ona inanamazca bakarak "Sence kızın derdi ders çalışmak mı cidden Tsumu?!" demişti.
"Sence kızın derdi ne olursa olsun İwaizumi'nin senden başkası umrunda mı Oikawa?" dedi Atsumu da tek kaşını kaldırarak.
Bu dediği Oikawa'yı tatmin etmiş olacak ki salak salak sırıtmaya başlayıp elini kalbine koyarak kendini yatağa atmış ve "Yaa benden başkası umrunda değil tabi ki!" diye şakımıştı. Onun bu hali arkadaşlarını güldürmüştü.
"Aşk insanı aptal eder şekil A örnek bir." diyerek Oikawa'yı işaret eden Atsumuyla Hinata ve Yachi daha çok gülmüştü.
Oikawa ise yerinden hızla doğrulup Atsumuya hamlesini yapmıştı. "Aşk insanı satıcı da yapar mı Tsumuu~~?" demişti. Bu dediğiyle Atsumu'nun kaşları çatılırken Hinata ve Yachi'nin suratına da aynı kurnaz sırıtış oturmuştu.
"Ne alaka?" demişti Atsumu.
"Ne alakası mı var? Seni geçen haftasonu bize çağırdım "Üzgünüm Yachii~ Omi-kunla bowling oynayacağız teke tek söz verdim bozamam şimdii!" diye beni eken kimdi acaba?" dedi Yachi boyadığı saçlara elindeki plastik boneyi geçirerek.
"Ben de Kenma'nın yanına gidiyordum oyun atacaktık seni de çağırdım "Omi-kunla plan yaptık Hinata~ başka zaman!" dedin. " demişti Hinata da.
" Biz altılı buluştuğumuzda ikiniz hep ayrı takılıyorsunuz zaten. Sence de itiraf zamanı değil mi Tsum-tsum? " diyerek sırıtmasını genişleterek Atsumu'nun üzerine eğildi Oikawa. Atsumu gerilmişti. Arkadaşlarının ima ettiği şeyi anlıyordu ama reddetmekte şiddetle ısrarcıydı."Saçmalamayın ya! Çocuk buralarda yeni kafamız uyuştu takılıyoruz işte. Bir iki defa sizi ektim diye satmış olmuyorum köpekler. Hele Hinata ve Oikawa ikilisi, beni Kageyama ve İwaizumi için kaç kez ektiğinizi anlatmayayım şimdi." diyerek adeta motora bağlayıp konuşmuştu Atsumu.
" Atsumuu Atsumu... Biz bizi bir iki defa ekmene kızmıyoruz ki. " dedi Oikawa. Yüzündeki sırıtması hala geçmemişti.
" Bizi arada ekebilirsin tabi... " diye devam etmişti Hinata.
" Ee o zaman? "dedi Atsumu tedirgince.
" Sakusa'dan hoşlandığını kabul et sadece. " diye son bombayı da Yachi bırakmıştı.
Tabi bu ani şeyin üstüne oturduğu yerden hızla fırlayan Atsumu "Ne?!" diye bağırmayı da unutmamıştı. "Saçmalamayın lan yok öyle bir şey! Biz arkadaşız, arkadaşlar takılırlar mesela sen ve ben Oikawa biz arkadaşız ya da Yachi ve ben ya da Hinata ya da hepimiz birimiz birimiz hepimiz için! Sen neysen o da o! Sen neysen yani Osamu neyse sen de osun yani hepimiz birliğiz yani öyle bir şey yok! "
Odadaki üçlü arkadaşlarının bu panik haline kahkahalarla gülmeye başlamışlardı. Atsumu ise yanaklarının kızardığna bile emindi ve sinirle yatağına oturdu."Gülmeyin be!"
"Atsumu az önce Oikawa'ya dediğinde haklıymışsın." dedi Yachi gülmesini yavaş yavaş keserek.
Atsumu ise huysuzca ona bakıp "hangi dediğimde?" demişti.
"Aşk insanı cidden aptal ediyormuş!" demişti ve tekrar gülmeye başlamışlardı.
Atsumu ise ağlayacakmış gibi bir ses çıkarıp yanındaki yastığını yüzüne bastırmıştı.
O sırada odanın kapısı açılmış ve Osamu içeri girmişti.
"Ooo dedikodu timi kurulmuş. Kimin günahını alıyordunuz bana da verin." diyerek hemen kendini yere atmıştı. Oikawa ise gülmekten gözünden akan yaşları silmiş ve onun yanına oturup "Ay senin bu kardeşin var ya Sakusa'ya bir tutulmuş bir tutulmuş!" Osamu onun bu dediğine gözlerini kocaman açarak bakmış "Ne!!?" diye bağırmıştı.
"Ya yok öyle bir şey NEFRET EDİYORUM AMA SİZDEN SUSUN!" deyip elindeki yastığı onlara atmıştı Atsumu.
"Yachi gel saçlarımı yıkayalım." diyerek tiriple banyoya gitmişti. Arkalarından hala güldüklerini biliyordu.
Yachi Atsumu'nun boyalı saçlarını yıkarken onu utandırmış olabilecekleri için "Atsumu söylediklerimiz utandırdıysa üzgünüm, kötü bir niyetimiz olmadığını biliyorsun." demişti.
Atsumu ise "Biliyorum." demişti.
"Sadece cidden yakışıyorsunuz ve öyle hislerin var mı bilmiyorum ama söylemeye hazır değilsen hazır olduğun zaman seni dinleyeceğimizi ve yanında olduğumuzu unutma." diyerek de eklemişti.
Atsumu tebessüm ederek tamam diye mırıldanmıştı.
Atsumu'yu tedirgin eden arkadaşları değildi zaten. İçinde büyüyen alışkın olmadığı hislerdi. Onlara bir ad koyamıyordu ve duyguları karman çormandı. Sakusayla beraber vakit geçirdiklerinde kalbinde olan teklemeleri saymayı bırakmıştı çünkü gün geçtikçe çoğalıyordu.
Buna aşk mı demeliydi yoksa hoşlantı mı yoksa sadece hayranlık mı o da bilmiyordu.
"Ama eğer aşksa, cidden aşk insanı aptal ediyormuş." diye geçirdi içinden.
*************
Bu minnoşu gel de hasta et şimdi :')
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalbimdeki Çiçekler - sakuatsu
Fanfiction| hanahaki disease au | "Aşk için ölmek aptallıktır." diye düşünürken aşkı için ölümü kabul eden Atsumu, hayatta asla büyük konuşmamak gerektiğinin en büyük kanıtıydı.