Salonda sessizlik hakimdi. Atsumu'nun gözleri dolmuş dolmuş ama taşamamıştı. Yachi'nin yanağından süzülen yaşlar yanağında kurumuştu. Osamu başını ellerinin arasına almış öylece oturuyordu. Hinata ve Oikawa ise dümdüz yere bakıyorlardı.
Kimse ne demesi gerektiğini bilmiyordu doğal olarak. Atsumu onlar için böyle bir hastalığa yakalanacak son kişiydi.
Ama olmuştu.
Atsumu hanahaki olmuştu."Ameliyat.." diye mırıldanınca Osamuya döndü kafalar.
"Ameliyat olacaksın değil mi?" diyerek gözlerini kardeşine dikti Osamu.Atsumu bir şey demeyince kaşları çatıldı Osamu'nun. Kalkıp önüne oturdu kardeşinin. "Tsumu cevap ver ameliyat olacaksın değil mi?"
"Daha karar vermedim.." diye mırıldandı Atsumu.
"Ne demek karar vermedim?!" diye çıkışınca Oikawa yerinden kalkıp onu geri karşı koltuğa oturttu. "Sakin ol Samu!" dedi.
"Nasıl sakin olayım duymuyor musun?!"
"Lütfen herkes sakin olsun." diyerek kalkıp araya girdi Yachi. Sakinliğini en koruyabilen oydu şu an.
"Otur sen de Oikawa." deyip onu da oturtunca Atsumu'nun yanına oturdu kendisi de. "Tsumu anlat hadi baştan." diyerek elini omzuna koydu.
Atsumu derin bir nefes verdi. "Göğsüme bir acı saplanıp duruyordu. Sonra öksürük krizlerim başladı. Doktora gitmeyi düşünüyordum ama başta önemsemedim o kadar. Sonra bir gün Omi-kun'un evindeyken kan tükürünce ciddi olduğunu anlayıp doktora gittim ve orada öğrendim." deyip derin bir nefes daha alıp devam etti."Tokyo'ya gidince de Suna'nın anlattığı hanahaki olan kızın kafesine gidip onunla konuştum. En iyi aklı bu hastalığı yaşamış birinden alırım diye düşündüm. Ertesi günü de yani şimdi size anlattım işte." deyip sustu.
"Ne düşünüyorsun peki?" dedi Hinata. Geldiğinden beri ilk defa konuşmuştu.
"Bilmiyorum, sadece bana ameliyat ol diye baskı yapmayın lütfen ve ben karar verene kadar annemler bilmesin."dedi Atsumu." Atsumu annemlerden nasıl saklayalım bunu!? "diye atladı Osamu. O da kendince haklıydı bunu anne ve babalarından saklayamazlardı.
" Osamu sakin ol. "diyerek geri oturttu onu Hinata.
" Tsumu sen değil miydin aşk için ölmek aptallıktır diyen,ol işte ameliyat!" dedi yine Osamu. Kardeşinin bu kararsızlığını anlamıyordu bile.
" Siz de 'büyük konuşma aşık olunca görürsün' diyordunuz! Oldum ve gördüm o kadar kolay değilmiş haklı çıktın işte!" diyerek ayağa kalktı Atsumu da.
" Keşke haksız çıksaydım o zaman!"
" Yeter!" diyerek oturttu onları Oikawa. "Kavga etme zamanı değil."
"Lütfen düşünmek için zaman istiyorum." diyerek kalktı ve odasına çıktı Atsumu. Altta kardeşi ve 3 arkadaşının seslerini duyuyordu.
Osamu çok fazla fevri davranıyordu ama sadece kardeşi için üzülüp endişelenmişti. Atsumu bunu biliyordu ama biraz anlayış istiyordu çünkü zaten kafasının içi karman çormandı. Aşkı ile mantığı arasında sıkışıp kalmıştı ve çıkış yolu bulamıyordu.
********
Atsumu arkadaşları ve kardeşine durumu anlatalı 3 gün olmuştu. Bu 3 günde arkadaşları her an yanında bitiyordu. Yanında olmadıkları an da her an mesaj atıyor ya da arıyorlardı. Atsumu için o kadar endişeliydiler ki her an yanında olmaya çalışıyorlardı.
Osamu da her an Atsumu'yu kontrol ediyordu ama aralarında tuhaf bir gerginlik vardı.
Atsumu bunu düzeltebileceklerini biliyordu sadece şu anlık zamana bırakmaya karar vermişti.Şimdi ise uzun zaman sonra bir konsere gelmişti. Tokyo'ya gelmişlerdi. Yachi, Yachi'nin kuzeni, Atsumu ve Sakusa.
Sakusa sadece Atsumu istediği için gelmişti normalde bu tarz müzikler pek dinlemezdi.
Yachi kuzeniyle konuşurken ve ara ara Atsumu'yu kontrol ederken Atsumu da Sakusa ile konuşuyordu."Geldiğin için çok teşekkür ederim Omi-kuuun." dedi gülümseyerek.
"Teşekküre gerek yok, 3-4 gündür beraber bir şey yapamadık iyi oldu ." dedi Sakusa da. Atsumu'nun bir sıkıntısı vardı. Biliyordu buna emindi. Söylemek istemiyorsa zorlamak istemiyordu ama merak da ediyordu. "Bir sıkıntı varsa benimle konuşabilirsin Tsumu. Biliyorsun değil mi? Ne zaman hazır olursan gel."
"Biliyorum Omi-kun iyi ki varsın." dedi Atsumu. Başka bir şey olsa paylaşabilirdi. Ama 'sana olan aşkımdan ölüyorum' diyemezdi ya. Üstelik gerçekten ölüyordu. Mecaz değildi.
Düşünmemeye çalıştı. Dünyanın ilacını almıştı bugün güzel geçsin diye. Hastaneye gidip 2 tane iğne bile olmuştu. Bugün sadece Sakusa ile eğlenmeliydi.
Çantasındaki tacı çıkarıp kafasına taktı. "Nasıl olmuşum?" dedi Sakusa'ya dönerek. Sakusa Atsumu'nun bu haline güldü. "O tacı cidden aldın mı?"
Atsumu yapma bir ciddiyetle "Her şey Twice için." deyip elini yumruk yaparak göğsüne vurmuştu.Daha sonra sahneye çıkan twice ile tüm stadyumda çığlıklar yükselmişti. Bu çığlıklardan biri de Atsumu'ya aitti. Sakusa onun bu haline güldü. Atsumu'nun görmediği bir yanına tanık oluyordu ve bundan çok memnundu.
Tüm gece çok eğlenmişlerdi. Sakusa şarkıları bilmediği için sadece Atsumu'nun bağıra çağıra şarkı söylemesine ve dans etme çabasına gülmüştü.
Atsumu da çok eğlenmişti. 10 dakikada bir Yachi'nin yanına gelip kulağına 'iyisin dimi' demesi dışında çok eğlenmişti. Şimdi sahilde oturuyorlardı.
"Çok eğlenceliydi Omi-kun. Geldiğin için tekrar teşekkür ederim." dedi Atsumu.
"Tekrar teşekküre gerek yok diyorum. Ben de çok eğlendim. Bu geceyi asla unutmayacağım."Sakusa böyle deyince Atsumu bir süre durdu. Ameliyat geldi yine aklına. O da unutmak istemiyordu. Ne bundan öncesini ne de bu geceyi unutmak istemiyordu.
Anıları hep onunla kalsın istiyordu. Bu gece onunla konser alanında twice dinlememesine rağmen zıplayan Sakusa'yı unutmak istemiyordu.
Onun saçma salak hallerini gülerek videoya almasını unutmak istemiyordu.Sakusa, Atsumu uzun süre ona bakıp dalınca ellerini salladı gözünün önünde. "Daldın yine ne oldu?" dedi.
Atsumu gözlerini sıkıca kapayıp açtı. "Ben de bu geceyi asla unutmayacağım Omi-kun." dedi Atsumu. Sakusa güldü. "Son beş dakikadır bunu mu düşünüyordun?" deyip güldü.
Daha sonra ise Atsumu'nun yanağından süzülen bir damla yaşla gözlerini büyütüp o yaşı sildi. "Atsumu neden ağlıyorsun?" dedi."Ağlıyor muyum? Farkında değilim."dedi Atsumu da gülümseyip gözlerini silerken.
Sakusa bu haline gözlerini devirip kolunu çocuğun omzuna attı. "Salaksın sen ya.." dedi.
Atsumu da kafasını eğip gülümsedi. "Öyleyim sanırım.."
****************
Twice sevdiğimi belli etmem lazım👌
Ah Atsumu bebeğime acı çektirmek beni çok üzmekte.
Umarım beğenirsiniz 💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalbimdeki Çiçekler - sakuatsu
Fanfiction| hanahaki disease au | "Aşk için ölmek aptallıktır." diye düşünürken aşkı için ölümü kabul eden Atsumu, hayatta asla büyük konuşmamak gerektiğinin en büyük kanıtıydı.