4: Aşk İnsanın Kalbini Ağrıtır

364 44 16
                                    

Atsumu son zamanlarda çok değişik davranıyordu. Daha doğrusu son zamanlardaki yaptığı bazı şeyler kendisine bile tuhaf geliyordu.

Mesela neden sürekli Sakusa'ya mesaj atmak istiyordu? Neden sürekli onunla konuşmak istiyordu? Neden onunla vakit geçirmek bu kadar keyifliydi? Neden onunlayken heyecanlanıyordu?

Aslında bunların anlamını biliyordu ama kabul etmiyordu. Kabul etmek işine gelmiyor da olabilirdi kendisi bile bilmiyordu.
Daha önce böyle şeyler hissetmemişti ve bu yeni hisler onu hem garip bir şekilde mutlu ediyor hem de korkutuyordu.

"Neden ben hep sizin saçınızı boyuyorum peki?" diyen Yachi ile düşüncelerinden ayrıldı.

Dedikodu timi yine toplanmıştı ama bu defa Kenma'nın evindelerdi. Yachi Kenma'nın saçlarını boyuyordu.

"Çünkü güzel boyayabiliyorsun, kuaföre para mı verelim?"

Kenma'nın dediği mantıklı gelmiş olacak ki  "Sen de haklısın." demekle yetindi Yachi.

"Ee onu bırakın şimdi, sen konuş biraz da bakalım ne bu sessizlik?" diyerek bacağını dizlerine atan Oikawa ile ona döndü Atsumu. "Ne konuşayım?"

Bu ara fazla dalıp gidiyordu ve bu diğerlerinin de dikkatini çekmeye başlamıştı.

"Normale göre çok sessizsin. Senlik değil."

Diğerleri de Oikawa'yı onaylarken Yachi "Bir şey varsa bizimle paylaş Tsumu içinde tek başına mücadele etmek zorunda değilsin."

Atsumu bunu biliyordu. Arkadaşlarıyla her şeyi paylaşabilirdi. Sadece daha hislerini kendi kabullenemiyorken kelimelere dökmek zordu. "Biliyorum Yachi ama cidden bir şey yok." deyip gülümsedi.

"Aww, yoksa Omi-kunla mı ilgilii~?"

Atsumu bu ses tonunu biliyordu. Oikawa'nın yavşak ses tonu. "Omi-kun hakkında atıp tutmayı bıraksan diyorum. Yok öyle bir şey."

"İnandık şu an." dedi Hinata. Tabi ki de inanmamışlardı.

"Sorma bir ikna oldum bir ikna oldum." diye onu onayladı Kenma.

"Neyse madem öyle bir şey yok dikkatimi çeken bir şeyi paylaşmak istiyorum." diyerek oturduğu yerde dikleşti Oikawa.
Amacı tamamen Atsumu'yu dürtmek ve içinde tuttuklarını söyletmekti.

Aslında aklından geçen şeyi söylemeyecekti çünkü Atsumu'nun üzülmesinden korkuyordu ama arkadaşı biraz daha içine kapanıp beklerse daha çok üzülecekti. Bunu yapmak zorundaydı.

"Paylaş bakalım." Hinata da hevesle yerinde dikleşmişti.

"Yachi sizin sınıfta Sakurako var ya, onu son 1 haftadır Sakusa'yı keserken yakalıyorum."

Atsumu'nun göğsünün sıkıştığı ve hızla Oikawa'ya döndüğü an bu andı. Oikawa beklediği tepkiyi almanın verdiği hazla sırıtıp anlatmaya devam etti.

"Geçen kantinde Sakusa ben Suna oturuyoruz, Suna ve Sakusa bir şeyler konuşuyorlardı ben öyle etrafı izliyordum sonra kızı gördüm nasıl bakıyor ama gözünü bile kaçırmadan dimdik. Sonra benle göz göze gelince telaşla döndü önüne. O kadar da belli etmezsin yani. " Göz ucuyla Atsumu'nun tepkilerini izleyerek anlatmaya devam etti.

" Sakurako-san iyi bir kız. Güzel de. " Yachi de Oikawa'nın niyetini anlamış ona ayak uyduruyordu.

" Yachi'nin yanına girip çıkarken ben de gördüm cidden güzel kız. " Hinata durumu anlamamıştı ve onunki dürüst bir yorumdu.

Atsumu ise göğsünü saran ağrıdan öyle rahatsız olmuştu ki elini göğsüne götürüp nefes almaya çalıştı.

Ağrı çok keskindi ve gözlerini kapatıp sıkmasına engel olamamıştı.

Onun bu halini gören Oikawa panikle arkadaşının yanına çöktü. "Tsumu iyi misin?!"

Bir dakika daha Atsumu aynı şekilde durdu sonra acı yavaşça geçti. Derin derin nefes aldı kendine gelmek için. "İyiyim iyiyim birden göğsüm sıkıştı." diyebildi. Gözleri yaşarmıştı hafifçe.

"Ben su getireyim sana." diyerek ellerindeki boyalı eldivenleri odadaki çöpe atıp aşağı koştu Yachi.

"İyisin dimi?" Kenma ve Hinata da yanlarına eğilmişti.

"İyiyim anlık bir şeydi merak etmeyin."

"Boğuluyorsun sandım." Oikawa kendini yere bırakıp kalbini tuttu. Korkmuştu.

"Al iç." Yachi bardağı Atsumu'nun eline tutuşturup alnına gelen saçları geri yatırmıştı. Sonra da camı açtı. "Biraz temiz hava girsin."

"Evet bay Miya hala 'Yik iyli bir şiy bin sikisidin hişlinmiyirim" demeyeceksin dimi? "diyerek sandalyesine geri oturdu Kenma.

" Demesin bence. Başka kız lafını duymasıyla boğulması bir oldu. "dedi Oikawa da.

Atsumu durumu buradan çeviremeyeceğini anlamıştı.

" Tamam.. Biraz hoşlanıyor olabilirim. Dalga geçmeyin kalkar giderim! " diyerek tiriple kafasını çevirmişti.

" Salak neden dalga geçelim?! " diyerek omzuna vurmuştu Hinata." Yakışıyorsunuz zaten."

"Tanrım sonunda kabul etti." diyerek ellerini birleştirip gökyüzüne kaldırmış ve şükreder gibi bir süre öyle durmuştu.

"Şu kız meselesi ne olacak?" diye utana sıkıla sormuştu Atsumu. Madem itiraf etmişti en azından içini kemirmemeliydi.

"Hallederiz! Sen kankana bırak!"

Günün kalanı Atsumu ve Sakusa'nın ne kadar yakıştığıyla alakalı diğerlerinin muhabbeti ve Atsumu'nun utançtan kafasını gömme isteğiyle geçmişti.

********

Omi-kuun
Mesajlarıma dönmeyince merak ettim
İyi misin neredesin?

Omi-kuun~
Özür dilerim dönemedim
Biriyle buluşmuştum

Ah anladım
Kiminle buluşmuştun?

Omi-kuun~
Senin arkadaşın yachi'nin
sınıfından bir kız
Sakurako
Benimle konuşmak istediği
şeyler varmış

Ah
Şey anladım
Osamu çağırıyor şimdi gitmem lazım
Yarın okulda konuşuruz Omi-kun
İyi geceleer

Omi-kuuun ~
Olur tabii
İyi geceler Tsumu

Atsumu telefonunu kapatıp yatağına fırlattı ve koşarak kendini banyoya kilitledi. Sinirden ve üzüntüden kıpkırmızı kesildiğine emindi ve Osamu bu halini görse soru yağmuruna tutardı onu. Bunu istemiyordu.

İçinden umarım onu reddetmiştir diye geçirirken sabahki ağrı göğsüne tekrar vurdu. Yine nefes alamıyor gibi hissediyordu. Yere çöktü. Ellerini göğsüne bastırdı. Acı geçmiyordu. Bunun yanına nefes alma çabasıyla öksürmeleri de eklendi.
Sonra acı yine yavaşça azaldı ve geçti. Şimdi nefes alabiliyordu.
Yine gözleri yaşarmıştı. Derin derin nefes alıp öksürdü. Biraz kendini toparlayınca kalktı ve elini yüzünü yıkadı.

"Atsumu iyi misin canım?" Annesinin sesiydi. Öksürüklerini duymuştu.

"İyiyim anne geliyorum şimdi." Annesini endişelendirmek istemiyordu.

"Tamam canım bir şey olursa seslen."

Ayak seslerinin uzaklaştığını duyunca klozete oturdu derin bir nefes aldı.

"Aşk insanın cidden kalbini ağrıtıyormuş.." diye mırıldandı.

Aşık olmayı sevmemişti.

************

Aşk valla insanın kalbini ağrıtıyor aşık olmayın.
Atsumuya kıyamayıp yine de onu hasta etmek = ben :')
Bölümü yazınca yarına saklayamıyorum bu ne yaman çelişki.
🌼💜💜

Kalbimdeki Çiçekler - sakuatsuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin