Kanıyorsun

1K 102 36
                                    

Beğenin lütfen 🔪

Yorum da atın

"Efendim, iyi misiniz?"

"Sizin yüzünüzden şahıs buradan kaçtı."

"Onun üstüne gitmeyi bırakın!"

"Doktor! Ange-san iyi değil!"

Acil servisteki sandalyede oturmuş, öylece karşıma bakıyordum.

Ne diyorlardı? Tüm sesler uğultu gibi geliyordu.

Telefonumun çaldığını fark ettiğimde önlüğümün cebindeki telefonumu çıkararak ekrana baktım.

Leo arıyordu.

Normalde bu durumda açmazdım ama olayı kavrayamamış gibi açarak kulağıma dayadım.

"Alo?"

"Kızım bir şey diyeceğim ama sinirlenme."

Şu anki durumumu bilsen emin ol bunu demezdin Leo.

"Söyle."

"Senin motor..."

Kaşlarım çatıldı, "Motoruma ne oldu?"

"Ortadan kayboldu."

Sessizlik oldu.

Diğerlerinin konuşmalarını artık uğultu olarak bile duymuyordum.
"Ne dedin sen?"

"Motorlar... Çalınmış."

"Severus."

Severus'un hemen yanımda olduğunu hissediyordum, "Efendim! İyi misiniz?"

Telefonu tutan elim yavaş yavaş düşerken gözümü ona çevirdim. "Sanırım bayılacağım..."

.

"Aklım almıyor! O herif nasıl kaçabilir!"

"Ange! Daha yeni uyandın, yataktan çıkma!"

Kolumdaki serumu çıkarıp acilde ileri geri yürürken Severus'a baktım. "Doktora doktorluk yapma!"

"Sinirlisiniz! Oturun lütfen! Size su getire-"

Derin bir nefes aldım, "Zaten serumu yeni çıkardım aptal. Bence otur ve sen sakinleş."

O da derin bir nefes alarak bir elini yatağın kenarına yasladı. "Polisler gitti. Onların sorularını sizin yerinize cevapladım. Ama geri gelme ihtimalleri var."

"Teşekkürler."

"Ange!"

Başımı çevirip acil kapısının önündeki Leo'ya baktım.

"Hey..."

Önlüğümü çıkarırken ona doğru yürümeye başladım. "

Dişlerimi sıkarken sadece onun duyacağı şekilde konuştum. "Motoruma ne olduğunu açıkla."

Kumral saçlarını geriye ittirdi, "Yemin ederim bilmiyorum. Ben de mekânda değildim."

"Hırsız?"

"Motorlar biri tarafından alınıp götürülüyor. Hiçbir yüz, veya kim olduğunu anlayacak bir şey gözükmüyor."

"Hay sikeyim..."

Motoruma çok değer verirdim ama bu kadar sinirlenmemin bir diğer nedeni motorlarımızın çok değerli olmasıydı.

Leo ve benim motorum özel yapımdı. Başka hiçbir yerde bulunmazdı ve eğer satmak istersek milyoner olurduk.

.

"Kızım, iç de biraz kafan dağılsın. Benim de motorum çalındı ama ben bu kadar sinirlenmedim."

Bardağımın dibinde kalan içkiyi tek dikişte bitirerek ayağa kalktım.

Leo ayağa kalkmam ile kafasını kaldırıp bana baktı. "Nereye?"

"Tuvalet."

Loş ışıklı koridorda ilerleyerek tuvalete girdim.

Yüzüme birkaç kez soğuk su çarparak ellerimi musluğun kenarlarına koyarak aynada kendime baktım.

"Hangi orospu çocuğu çaldı motorumu?"

Ayrıca o haç kafa da vardı... O ayrı sorundu zaten.

Yumruk yaptığım elimle bir anda aynaya vurduğumda karşımdaki ayna yüksek bir sesle paramparça oldu.

Gözümü kapatıp bir adım geri gittim. Birkaç saniye sonra gözlerimi açtığımda ilk gördüğüm şey yerdeki cam parçalarıydı.

Sonraki gördüğüm şey ise elimin kanlar içinde olduğuydu.

Gözlerimi kısarak dudağımı ısırdım, "Hay sikeyim..."

Bazenleri öfkemi kontrol edemiyordum.

Peçeteyi kat kat alarak elimi sararken kapıdan çıkarak koridorda yürümeye başladım.

Birine omzumu çarptığımda ona bakmadan mırıldandım. "Pardon."

"Kanıyorsun."

Attığım adımım havada durdu.

Bu ses...

Daha bu sabah haç kafanın odasında duyduğum, hafif ince melodik sesti.

Chrollo x Reader (HxH x Reader)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin