Tartışma

803 103 42
                                    

Beğenin lütfen 🔪

Yorum da atın

Motorumdan inerek kaskı başımdan çıkardım.

"Motoru beğendin mi?"

Hemen yanımda duran Leo'ya baktım. "Benimki kadar güzel değil ama kötü de değil."

Gülümseyerek başını salladı, diğer taraftan bir grup onu çağırınca başını o tarafa çevirip geri bana baktı.

"Arkadaşlarımın yanına gideceğim. Gelecek misin?"

Başımı iki yana salladım, "Ben biraz dolaşacağım, daha sonra da giderim zaten."

"Eskiden burada kalmak için her şeyini veriyordun..."

Omuz silktim, "Biliyorsun, hastane falan yoruyor."

Bir süre yüzüme baktı ve kafasını sallayarak arkasını dönüp gitti.

Derin bir nefes alarak insanların arasından geçip masadaki içkilere ilerledim.

Kendime bir bardak hazırlayarak bardağımla birlikte ağaçlık alana doğru yürümeye başladım.

Ağaçlık alan daha sakindi, kafa dinlemek için güzel olurdu.

Bir ağaca yaslanıp gözlerimi kapatmıştım.

Daha 1-2 dakika geçmeden iki kişinin adım seslerini duydum.

Yürüdüler, yürüdüler ve tam karşımda durdular.

Gözlerimi açarak karşımdaki 2 adama baktım. Biri hafif kiloluydu, diğeri ona göre daha yapılıydı.

Buram buram alkol kokuyorlardı.

"Sizin için ne yapabilirim beyler?"

Kilolu olan beni baştan aşağı süzdü ve eli pantolonunun fermuarına gitti.

Gözümü gözünden ayırmadan mırıldandım. "Bu, yapabileceklerim arasında değil."

"Para veririm."

"Çok param var."

"İstediğin her şeyi verebilirim."

"Festivalde ormanda gördüğün bir kızın sana sakso çekmesi için bu kadar şeye gerek var mı sence? Dostum, kendini çok küçük düşürüyorsun."

Yapılı olan bir adım bana yaklaştı. "Çok güzelmişsin... Sen şu yarıştaki kız değil misin?"

"Ayıptır söylemesi göte sokma fantezim vardır. Motoru alır götüne sokarsam hiç şaşırma."

Kaşları çatıldı, elini yumruk yaparak aniden üstüme yürümeye başladı.

Tam onu durduracağım sırada adamın boynuna bir katana dayandığında adamla beraber ben de şok oldum.

Başımı kaldırıp tepemizdeki ağaca baktım, "F-feitan?!"

Diğer adamın korku dolu sesini duyduğumda ona döndüm, boynuna kart dayanmıştı.

"Hisoka!"

Sinirle Fei'nin katanasını geri çekmeye çalıştım. "Dursana!"

En sonunda öfkeyle tüm gücümle onu çektiğimde ağacın tepesinden yere düştü.

Hisoka'ya baktım.

Birkaç saniye gözlerime baktı ve iç çekerek kartı adamın boynundan çekti.

İki adamda korkuyla kaçmıştı.

"Ne işiniz var lan burada?"

"Chrollo istedi."

Kaşlarım daha da çatılırken Fei'ye baktım. "Chrollo ne istedi?"

"Seni takip etmemizi."

Hisoka'ya döndüm. "Pardon? Neden?"

"Bir şey olursa korumamızı istedi."

Hem öfke hem de şaşkınlığı birlikte yaşıyordum.

Gözlerimi kocaman açarak işaret parmağımı göğüsüme bastırdım.
"Beni. Korumanızı?"

Tamam. Bu hiç hoşuma gitmemişti.

Hele peşime adamlarını takması!

Tanrım! Ben güçsüz bile değildim!

Arkamı döndüm ve yürümeye başladım.

"Nereye?"

"Eve." omuz üstünden onlara baktım. "Mümkünse siz de gidin!"

.

Kapıyı art arda çalıyordum.

"Geliyorum!"

Birkaç saniye sonra kapı açıldığında direkt içeri girdim. "Peşimden adam göndermek mi? Manyak mısın sen!"

"Hey-"

"Güçsüz falan da değilim! Çocuk gibi davranma bana!"

"Ange özü-"

"Feitan ve Hisoka'yı gördüğümde hayatımın şokunu yaşadım amına koyayım! Bir de gelmiş seni koruyoruz diyorlar!"

Öfkeyle ona döndüm, "Lan birkaç saat kafa dinleyecektim sadece! 2 sarhoş adama gücüm mü yetmeyecekti?"

Ağızını araladı ama saniye geçmeden geri kapadı. "Sadece... Bilmiyorum, güvende olduğuna emin olmak istemiştim. Özür dilerim, onlara ihtiyacın yoktu biliyorum."

Çatık kaşlarım yavaş yavaş düzleşti. İç çekerek aramızdaki mesafeyi kapayıp kollarımı ona doladım.

O da direkt bana karşılık verdi.

"Affedildim sanırım?"

"Bir daha böyle bir şey yaparsan seni öldürürüm."

Chrollo x Reader (HxH x Reader)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin