Yağmur

900 110 46
                                    

Beğenin lütfen 🔪

Yorum da atın

"Tanrım, yine öfkelenip bir yere yumruk mu attın?"

Severus hem endişeli hem de bıkmış bir ifade ile sargılı elime bakarken gülümseyerek elimi salladım.

"Bir şeyi yok, burktum sadece."

Gözlerini elimden ayırıp bana çevirdi. "Tabii... Sadece burkmuşsundur."

Evet, yere yumruk atıp yeri parçalayarak burktum.

Ayna karşısında önlüğümü düzeltip kendime kahve doldurmaya başladım. "Ee, bugün planımızda ne var?"

Başını hemen elindeki tablete çevirdi, takvim planlamasına bakıyor olmalıydı.

"Sadece bir ameliyat var, ama basit bir iş. Gerisi için bir plan var, acile gelen hastalara bakacağız."

"Bugün dinlen."

Bir şeyin yere çarpma sesini duyduğumda şaşkınlıkla arkamı döndüm.

Severus tableti yere düşürmüş ve şok içinde bana bakıyordu. "Sen... Bana az önce dinlenmemi mi söyledin?"

Göz devirerek dolu kahve bardağım ile kapıya ilerlemeye başladım. "Sen de ne zaman şok olsan bir şey düşürüyorsun."

.

Dün gece olan olaydan sonra haç kafanın yanından ayrılmıştım. Haç Kafa durmamı istemişti. Hatta ne kadar korkuttum bilmiyorum ama Hisoka üzgün olduğunu bile söyleyecek duruma gelmişti.

Ama o an neden geldiğini bilmediğim bir öfke krizi geçiriyordum ve bu yüzden çabucak yanlarından ayrılmıştım.

Ayrıca hâlâ da o iki aptala sinirliydim.

Salak salak kavga etmişlerdi ve keyfimi bozmuşlardı.

Acilin kapısı aniden açıldı ve içeri ambulans görevlileri sedye ile girdi. "Andre Black. 12 yaşında. Futbol oynarken kalbi durdu."

Hızla ayağa kalkıp sedyeye koştum, "Hemşire! Monitör!"

Çocuğun yüzüne baktığımda bir saniyeliğine ayağımın yerden kesildiğini zannettim.

Andre. 12 yaşında. Andre. 12 yaşında.


"Ange! Monitör hazır!"

Severus'un sesi ile kendime geldiğimde hızla çocuğa geri döndüm.

Dakikalar sonra çocuğu stabil hâle getirebilmiştik. Ve uyanmıştı.

Yatağının başında öylece ona bakıyordum.

"Neredeyim? Neler oluyor?"

Telaşla etrafa bakıp Fransızca konuştuğunda içimde bir şeylerin parçalandığını hissettim.

Gülümseyerek eline dokundum, "Hastanedesin. Bir sorun yaşadın ama şu an iyisin. Ailen şimdi geliyor."

Chrollo x Reader (HxH x Reader)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin