Beğenin lütfen 🔪
Yorum da atın
Sadece tavandaki delikten düşen ay ışığının aydınlattığı yerde taşların üstüne oturmuş içiyorduk.
Bu sefer geçen gün gördüğüm herkes yoktu.
Feitan, Hisoka, Machi, Haç kafa ve ben vardım.
Haç kafanın ismini ise hâlâ öğrenememiştim. Diğerleri de ona şu ana kadar hiç ismiyle seslenmemişti.
Elimde olan teneke kutuya başka bir teneke kutu kadeh tokuşturuyormuş gibi çarpınca kafamı kaldırdım.
Hisoka bana bakıyordu.
"Ne var palyaço?"
"Palyaço değil sihirbazım."
"Biliyorum, palyaço daha iyi."
Gülerek başını iki yana salladı ve bana biraz daha yaklaştı.
"Ee senin olayın ne?"
"Olayım mı?"
İçkisinden bir yudum aldı ve çenesiyle Feitan ile konuşan haç kafayı işaret etti. "Boşu boşuna seni aramıza almaz."
Bir süre haç kafaya baktım, hissetmiş gibi gözlerini bana çevirdi ama hemen Hisoka'ya döndüm.
"Bir olayım yok. Sadece doktorum."
"Sadece doktormuş..." kısık sesli bir kahkaha attı ama bir saniye içinde düşünceli bir ifadeye büründü.
"Güçlü falan diye misin acaba?"
"Güçlü olduğuma nereden eminsin?"
"98"
"Ne?"
"Gücünün 100 üzerinden puanı."
Şaşkınlıkla ona baktım, "Sen psikopatsın."
"Hisoka. Onunla uğraşmayı bırak."
Haç kafanın emrivaki sesiyle ikimiz de ona döndük. Haç kafa bana bakıyordu.
Birkaç saniye sanki sinirli gibi bana bakınca "Ne var?" der gibi başımı iki yana salladım.
Son kez Hisoka'ya bakarak Machi ve Feitan ile sohbete devam etmeye başladı.
"Manyak bu adam."
Hisoka geri bana döndüğünde içkimden bir yudum aldım. "Hepiniz manyaksınız."
"Senin kadar değiliz canım."
"Ben gayet düzgün biriyim."
"Biz yamuk muyuz?"
Dudaklarım arasındaki şişeyi yere indirerek ona "Ciddi misin?" der gibi baktım.
Gülümseyerek içkisine geri döndü.
Dizlerimi kendime çekerek kollarımı dizlerime doladım. "Siz hep burada mısınız?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Chrollo x Reader (HxH x Reader)
FanfictionPrestijli bir hastanenin en iyi doktorlarından olan Ange Sirius'un neredeyse herkesten gizli olan bir hobisi vardır. Motor yarışı. Bir gün yarış bittikten sonra insanların arasında, yerde yığılmış bir adam görür ve ona yardım etmek isterken olaylar...