Soobin'den duyduğum haberle koşarak Yeonjun'un evine gittim.
"Sen aptal mısın?" diye bağırdım Yeonjun'a. "Nasıl intihara kalkışırsın."
Yeonjun hiçbir şey söylemeden sadece gözlerime baktı.
"Neden bunu yaptın?" dedim.
"Çünkü yaşamayı haketmiyorum." dedi. Yanına oturup ona sarıldım. Bunu düşünmüş olması bile yeterince üzücüydü.
"Yeonjun..yaşanmış her şeyi geçmişte bırakıp yeniden başlayalım mı?" dedim.
"Yuna, biz gerçek değil miyiz?" dedi Yeonjun. Soobin olanları anlattığını da söylemişti.
"Evet ama bu mutlu olmayacağımız anlamına gelmiyor." dedim. "Benim sana karşı olan duygularım gerçek."
"Gerçekten her şeye yeniden başlayabilir miyiz?"
"Evet. Ben her şeyi geride bırakmak ve sadece seni sevmek istiyorum." dedim.
Yeonjun daha sıkı sarıldı ve artık çalmasından rahatsız olmadığım kol saatim tekrar ötmeye başladı.
"Eğer birgün bu saat yanımda çalmazsa...?" dedi.
"Öyle bir şey olmayacak." dedim gülerek.
"Aranızdaki her şeyi hallettiğinize göre artık işleri hızlandıralım mı?" dedi Soobin kısa bir yalancı öksürükten sonra. Birbirimizden ayrılıp Soobin'e baktık.
"Şimdi ne yapmamız gerek?" dedim.
"Bir süre mola verelim, bir plan yapmam gerekiyor daha sonra başlayacağız." dedi Soobin. "Şimdi gitmem gerek."
"Soobin, çok teşekkür ederim." dedi. Soobin kafasını sallayıp evden çıktı.
"Şimdi bana her şeyi anlat." dedim Yeonjun'a "Ben de anlatacağım ve sonra geçmişte yaşanan geçmişte kalacak."
—
Yeonjunla akşama kadar olan biten her şeyi konuştuk. Geçmişe baktığımda aslında gerçekten Yeonjun hakkında fazla önyargılı ve kör davrandığımı farkettim. Onun kırık kalbini farkedememiştim.Ama şimdi kalan sayfalarımı Yeonjun ile güzel anılar oluşturmak için kullanacaktım.
"Peki şimdi ne yapalım?" dedim.
"Aslında seninle yapmak istediğim bir şey vardı.." dedi Yeonjun.
"Nedir o?" dedim. Ayağa kalkıp elini uzattı.
—
Geldiğimiz yeri gerçekten hiç beklemiyordum, özellikle de bunu öneren kişi Yeonjun iken.
"Lunapark mı?" dedim Yeonjun'a bakıp.
32 diş sırıtarak lunaparka bakıyordu. Kafasını bana çevirdi ve ellerimi tuttu.