Pohľad Williama:
Som taký nasraný . Ty debili nedokážu priniesť jednu osobu . Chcel som akurát si naliať whisky v mojej pracovne . Počul som rýchle kroky. Tá mala potvora našla moju skrýšu . Šak nech počká . Išiel som rýchlym krokom do jej izby , no keď som chcel otvoriť zistil som že sú zamknuté . ,, Katie , otvor tie dvere hneď" zakričal som. Keď som vošiel tak som hneď hej začal nadávať ,, Kat , nebudeš si zamykať " furt som bol nasraný ako na ňu tak aj na tých debilov ,, Okey , no moment prečo by som nemohla ty mi nemáš čo rozkazovať ,, začala aj ona kričať . Chytil som ju pod krk.,,Slečinka , ty si na mňa hubu otvárať nebudeš , je ti to jasné " kričal som jej rovno do tváre. Odišiel som a išiel rovno do garáže . Zobrala som si BMW a išiel do svojho baru .
V meste vlastním tak polku barov. Prišiel som a hneď so išiel za Andrew . Andrew je môj kamarát od školy . ,,Nazdar , nalej mi whisky" zakričal som . ,, A jeje ,problémy v raji " povedal.,, Aj ,aj ty kokoti zabudli priniesť toho neandertálca " povedal som už kľudne a vypil na ex pohár whisky. ,,To bude dobré kamo , ináč zajtra má prísť ten afričán "povedal .
,, To už ,bože to bude" povzdychol som si. Pane bože , za čo má trestaš. Tak to sme ďalej kecali kým mi nezazvonil mobil . ,, Šéfe ,máme problém gang z východu sa nám vkradol do skladu v Británii" povedal . ,, To ste taký už neschopný či čo , všetko musím robiť za vás" kričal som ,, kto to mal na starosť " . ,, Eric , zabudol zamknúť " povedal. ,, Tak fajn , zavolajte mi pilota a Erica chcem ešte dnes u seba v kancelárii " povedal som . ,, Ale šéfe , tak rýchlo ho tam nedostaneme " povedal . ,, Doprdele mne je jedno , dnes ho chcem mať tam inak si ďalší na rade" kričal som. Tipol som to a postavil sa . ,, Čo sa deje" opýtal sa Andrew . ,,Vykradli sklad v Británii" povedal s skrz zuby. ,, Idem domov " povedal som .
Nasadol som do auta a ani nie za minútu som bol doma . Bol som v kuchyni a zrazu som zacítil krv . Vybehol som do Katie izby . Videl som ju ležať na posteli . Prišiel bližšie k nej a všimol si obväzanej ruky . Bože tak baba mi dáva zabrať . No musím uznať že je sexy.
Mal som takú chuť ju pobozkať . Radšej som išiel do svojej kúpeľne sa osprchovať . Keď sa osprchovať som si zavolal Rebecu . Potrebujem si na niekom viniť zlo . Zvonil mi mobil. ,, Čo chcete " opýtal som sa snažil som sa byť v kľude aby som nezobudil Katie. ,, Dnes o 23:45 príde lietadlo aj s Ericom " povedal ,, Super , no vidíš vyriešil si to" povedal doma tipol to . Počul som ako niekto zvoní . Išiel som otvoriť . ,,Ahoj Williku " povedala Rebeca . ,, No nazdar , počuj Rebeca už nemám chuť na sex , takže vypadni " povedal som. ,, Ale veď ja sa tu idem takú cestu a ty mi povieš že nechceš , si robíš prdel " kričala na mňa ,,moment viem prečo nechceš , si totiž kokot , mala už aj lepšieho v posteli než ty " povedala a mne ruply nervy žebrák som ku mne do pracovne a tam ju zabil . No čo máme rád keď má niekto na mám kričí . Viem že Katie som nezabil keď na mňa kričala no niečo má ku nej ťahá . Preto som ju aj uniesol. Zavolal som chalan ,nech tu kurvu od prácu . Pozrel som sa na hodiny a všimol že príde už čoskoro Eric .Keď mi ho tu dotiahli tak ho posadili na stoličku a priviazali .,, Eric dlho sme sa nevideli čo " spýtal som sa ho . ,, Šéfe , to stým skladom je nehoda " povedal vystrašene .,, Eric ,Eric nepamätáš si že kto poruší pravidlá je mŕtvy " povedal som a pritom si chystal zbraň. ,, Williame ,počkaj ten muž povedal ak si nevezmieš jeho dcéru ,tak zabije tu ,ktorá pre teba znamená veľa." Povedal rýchlo . Ja som sa zamyslel kto môže byť že ho mám rád . Ja nikoho nemám rád . ,, Fajn , nezabiješ ťa ale použijem ako návnadu " pozrel som sa naň ho ,bolo dosť vidno že sa bojí . ,, Pane , ale ako" spýtal sa . ,, Veľmi ľahko Eric , skrátka nájdeš tých čo vykradli sklad a povieš im že , je nikto koho by som mal rád , je ti to jasné alebo ti to mám zopakovať" pozrel som sa naňho .,, Nie ,pane " povedal a sklonil hlavu . ,, Výborne ,tak na čo tu ešte sedíš už si mal dávno byť v lietadle a hľadať ich " zakričal som na neho . Rýchlo sa postavil a odišiel . Bože , za čo . Postavil som sa išiel do izby . Ľahol som si a hneď zaspal.Dnes ďalšia kapitola . 750 slov nový rekord .
Dúfam že sa vám to páčilo 😉
YOU ARE READING
Závislá
Mystery / ThrillerKaždý má rozdielne životy , ona v depresiách a on vrah. Čo sa stane ak mladá Katie pôjde noci do baru toho vraha ? . . .