9.

155 1 0
                                    

o niekoľko dni 

Neviem ako dlho som. Som už bez nádeje že ma William zachráni. Už nevládzem. Minulosť sa opakuje. Znásilnená každý deň. 

Už som sa aj pokúšala ujsť ale stalo to za prd.  Našli ma a potom surovo z bili.

William si teraz užíva život bezo mňa, mohla som si myslieť že ma nebude chcieť. Prečo ja na všetko  skočím. 

Na normálny život sa už nikdy nepodívam. 

O hodinu 

,,Ááá, naša hviezdička sa zobudila." povedal vraj "boss" tohoto gangu. Ozaj prišla som na to ,že William je tiež mafián. Aký skvelí život Však.

Postavila som sa a pozrela mu do očí. ,,Ty sa ma ešte stále nebojíš, potom čo tu zažívaš." povedal a podišiel krok ku mne.

,,NIE" povedala som. ,,Som si myslel že si zvykneš a povieš všetko o Williamový. Ale ty nič ,tak iná možnosť nie je" povedal a niečo mi pichol do zápästie.

Posledné čo si pamätám je ako ma chytá do náruče.

.

.

.

Zobudila som sa na mäkkej posteli. Posadila som sa. Som u Williama. Čo tu robím.

,,Ááá, už si hore" povedal hlas ,ktorý dosť dobre poznám. Pozrela som sa na dvere. ,, J-a, čo tu robím?" opýtala som sa.

,,Čo by si mala robiť si tu už mesiac" Povedal. Mesiac. ,,Ale veď som bola zavretá v pivnici niekoľko dní" povedala som. ,,Kat to sa ti asi snívalo spali si celí deň" povedal a sadol si ku mne na posteľ. 

,,Takže to bol len sen?" opýtala som sa. ,,Áno ,bol to len sen. Síce neviem čo sa ti vtedy snívalo ale bodla tvojho výrazu ,tak nič dobre." povedal.

Ja som sa na neho pozrela a buchla do neho. Keď som zistila že sa mi nesníva ,tak som ho rýchlo objala.

,,Ššš, som tu maličká." zašeptal do mojich vlasov a hladkal po chrbte. Pobozkal ma na hlavu a ľahol si so mnou do postele.

,,Budeš pri mne?" spýtala som sa ho. ,,Vždy" povedal. Jeho slova ma zahriali na srdci. Hladil ma po bokoch. Za chvíľu som už spala a modlila sa aby toto nebol sen.


ZávisláWhere stories live. Discover now