Išli sme asi 20 minút. Keď sme zastavili počula som šum vody. On má zobral ku jazeru. Či čo. Nie že nemám rada vodu ale neviem plávať. ,, Môžem si to dať už dole?" Spýtala som sa. ,, Počkaj ešte chvíľu" povedal. Čakala som asi 5 minút. Ak mi to nedá dole. Zrazu som cítila jeho dych na mojom krku. Dal mi dole šatku , chvíľu trvalo kým som si zvykla na svetlo ale v pohode. ,, Páči sa ti tu" opýtal sa, ja som sa otočili kunemu a pozerala do jeho očí.,, J-a ,ja neviem čo mám hovoríť. Je to úžasné William." Povedala som a pritom sa mu furt pozerala do očí. Zavrel oči začal sa skloňovať, zastavil sa tesne pri mojich ústach , čakal čo spravil. Ja som zavrela oči a vyplnila medzeru medzi nami. Čo sa to práve deje , ja sa pozkavam s mojím únoscom. Po chvíli sme sa odtiahli od seba a dívali sa navzájom do očí. Oprel si čelo o to moje ,, Kat" zešepkal a usmial sa. ,, Áno" povedala som a dalu malú pusu. ,, Čo keby sme si išli zaplávať" pov dal ja som sa začala smiať. ,, Vážne cuceš pokaziť túto chvíľu a ísť plávať" povedala som a smiala ďalej , no moment on povedal či si nechce ísť zaplávať a doriti čo teraz . ,,Deje sa niečo " spýtal sa ma William a ja som zavrela hlavu.,, Nič sa nedej, neboj." Povedala som a usmiala sa. On len prikívol. Chitil má za ruku a pomaly sme išli k vodopádu. William sa vyzliekol do boxeriek a skočil prefeknu šípku. Ja som len stala na kraji brehu a celá kým sa vynorí. Keď sa vynoril tak sa spýtal otázku , ktorú som nechcela počuť. ,,Čo tam len tak stojíš poď do vody. Ak sa bojíš že je studená , tak nie" povedal a priplával na breh. ,, Wille , j-a,j-a, ja nev... Teda myslím že je už neskoro mali by sme sa vrátit.Vykoktala som sa a sklopila zrak na svoje nohy,, Kat, deje sa niečo" spýtal sa. ,, Nie" povedala som a nedokázala som sa pozrieť na neho. Prišiel ku mne svoje dlane položil na moje tváre,, Kat ak sa niečoho bojíš ,tak mi to povedz nemusíš sa nového báť." Povedal a zvidlhol mi hlavu.,, Ja neviem plávať." Povedala som a dala preč jeho dlane a odstúpila krok dozadu.,, Nič sa nedeje naučím ťa to." Povedal ja som len prikívla.,,Na tu máš moje tričko" povedal a podal mi tričko. Potichu som povedala ďakujem ,,Emmm , môžeš sa prosím Otočiť." Povedala som a on sa otočil. Vyzliekla som sa a dala si jeho tričko. ,,Hotovo " povedala som otočil sa prezrel si ma od spodu hore. ,,Sekne ti " povedal. Chitil má za ruku, prišiel na kraj brehu pustil má a skočil do vody. Ja som len čakála na brehu. Vynoril sa a pozrel na mňa ,,nič sa neboj choď po tiel pokiaľ dočiahneš nohami"povedal. ,,Dobre ale budeš furt pri mne "povedala som a pomalí išla do vody. Zaslatavila som sa, William si ma všimol pripraval ku mne a chitil má za boky. Začal ísť ďalej hlbšie do vody ja som myslel že začnem naňho kričať že má utopí no povedal vetu ,ktoré má ukludnila,, Nikdy nedopustim aby sa ti niečo stalo, sľubujem." ja som len prikývla už mu poli dôverovať.
Po hodine:
Cez tú hodinu má naučil plávať , čo sa dosť čudujem ja taký antitalen. Ležala som na jeho hrudi už doma. ,,Nepustíme si misky film" opýtala som sa. Prikývol, zobral ma do náruče a položil má na Jeho posteľ. Síce nechápem prečo má sme nezostali dole ale Okey. Pustil tam niaku komédiu a lehol si ku mne. Ja som viac ku nemu.
Pohľad Williama:
Asi v polke filmu som si všimol že princezná zaspala. Opatrne som sa zdvihol aby som ju nezobudil a zamieril si to do kúpeľne dal som si studenú sprchu ani neviem prečo. Vyliezol som zo sprchy dal si boxerský a ľahol ku Kat. Objal som ju okolo pásu sa vybral tiež do ríše snov.
YOU ARE READING
Závislá
Mystery / ThrillerKaždý má rozdielne životy , ona v depresiách a on vrah. Čo sa stane ak mladá Katie pôjde noci do baru toho vraha ? . . .