16.

121 2 0
                                    

Rýchlo som sa otočila a ,keď som tam videla jeho som sa znova otočila a išla preč. Načo je tu,keď ma vyhodil.

Sadla som si na lavičku a o chvíľu už stál predomnou. ,, Čo chceš?" spýtala a pozrela na neho. ,, Vráť sa " ,,Počkaj porozmýšľam. Hmmm nie" povedala som.

,, Prosím",, Čo nechápeš. Jasne som povedala NIE" ,, Kate, veľmi ťa prosím. Viem choval som sa ako idiot ale.....proste raz za čas mám taký výbuch ,keď neviem čo sa deje.",, Kde nevieš čo sa deje. Ty si ma vyhnal na ulicu ,j-a neviem ,čo ti mám na to povedať. Ako teraz si nemyslí ,že chcem u teba bývať ale j-a" nestihla som to ani dopovedať, pobozkal ma.

Spolupracovala som no potom ako by som sa spamätala a strelila mu facku. Chytil sa za líce ,,To bolo za čo" ,,Za to , že ......,že som furt naštvaná." ,,To kvôli tomu" prikívla som a chcela sa postaviť keby v tom nezabránil. Ako ináč.

,, Poď som mnou, prosím" ,,Keď ja neviem, čo ,keď sa zase niečo pokazí a tentokrát neskončím na ulici ale v lese ,,Nič sa nestane, sľubujem."  povedal a pri tom sa mi díval do očí. ,,Tak fajn, pôjdem s tebou" povedala som.

S Williamom sme sa rozišli naspäť k nemu domov keďže nebýva ,tak ďaleko od parku sme išli pešo.

,, William si v pohode?" spýtala som sa ,keď zastavil a ja som narazila do neho. Rýchlo sa otočil ku mne. Vystrašené som ho pozorovala. Jeho oči boli úplne krvavé. Začal sa nakláňať ku mne. Odstrčila som ho a chcela rozbehnúť len mi v tom zabránila jeho ruka.

Otočil ma k sebe a zahryzol so krku a pil mi krv. Začala som plakať a snažila sa ho od seba dostať čo najďalej ale mal až moc priveľkú silu.
Začali sa mi zatvárať oči a zrazu len tma.

Pohľad Williama:

Bol som strašne smädný. Nevedel som ,čo ani robím. Pochvíli som sa odtiahoľ od toho krku, najlepšie krvi akú som kedy pil.

Keď som videl ,že to je Kat som skoro omdlel.
Doprdele, čo som to zas spravil.  Na nič som nečakal a rýchlo sa rozbehol s ňou v náručí domov.

Pribehol som domov a položil do postele. Mala by mať v ešte dosť krvi ,keďže som nebol taký hladný. Dúfam ,že sa jej nič nestane. Postavil som sa od nej a rozišiel do kúpeľne.

Dal som si čierne tepláky a trikov. Ľahol som si naspäť ku Kate a pozoroval ju. Je také roztomilá. Kto by chcel tomu to človek ublížiť aj ,tak chce. ,,Neboj, ja ťa ochránim" zašepkal som a išiel do posilky.

Pohľad Kate:

Zobudila som sa a strašne sa mi to točila hlava. Postavila som sa a rozišla do kuchyne si dať tabletku proti bolesti. Počula som hudbu od dverí pri vchode na záhradu. €

Oprela som sa o rám dverí a dívala sa na neho. On je...proste. Zastavilo má z môjho rozmýšľania nad ním až hlasitý smiech. ,,To som taký sexi. " ,,Hmm, moc" povedala som a rozišla som sa k nemu. ,,Neboli ťa hlava?" ,,No, bolila ale už v pohode." povedala som a dala mu pusu na líce. ,, Prepáč mi za to...no za" ,,V pohode nič sa nedeje" povedala som a rozišla sa do izby a prezliekla.

Ležala som v posteli a dívala na telku ,keď som zo zdola počula výstrel. Čo sa deje tentokrát.

ZávisláDove le storie prendono vita. Scoprilo ora