14.

132 2 0
                                    

Pohľad Williama:

Hneď ráno som musel vypadnúť kvôli akcii. A teraz sa vám domov. Zaparkoval som a išiel dnu. Dvere sú otvorené. Z opaska som si vytiahol pištoľ a išiel do vnútra.
 
Vyšiel som schody a počul zvuky z mojej pracovne rýchlo som tam vbehol a vydel tam muža ako niečo hľadá.

,,Stratil si sa ?" Spýtal som sa ho ani som nečakal na odpoveď. Vystrelí som rovno do stredu čela.

Všimol si m si trochu pootvorené tajné dvere. Vstúpil som do chodby a pomaly išiel sa pozrieť kto tam je. Za počul som ako niekto vzlyka.

Keď som došiel do skladu všimol som si Kate ako je skrčená pomedzi regále.

,,Kate, neboj to som ja William" povedal som a pomaly išiel ku nej. Kľakol som si pred ňu a zobral sro náruče.

,,Už je to dobré" ukľudňoval ju. Postavil som sa a ňou v náručí rozišiel do izby. Položil som ju na posteľ a ľahol ku nej. Viac sa ku mne narušila a ja ju objal okolo pásu.

,,Neboj som tu s tebou " povedal som a dal jej pusu do vlasov. Po piatich minútach bola tuhá.

Vymanil som sa z jej náruče a odišiel z izby do kuchyne. Som smädný musím sa napiť. Ešte ,že je večer ako stvorené pre lov.

Auto som zastavil blízko parku a išiel hľadať svoje obety.

Po dokonalej večeri som sa vybral naspäť k Kat.
Prišiel som do izby a zamrzol. Prečo takému stvoreniu som chcel ublížiť. Zatrepal som hlavou a išiel do kúpeľne ,kde som si dal studenú sprchu a naspäť ľahol ku Kate.

Chvíľu som na ňu hľadel a potom zaspal.

ZávisláWhere stories live. Discover now