10.

157 3 0
                                    

Pohľad Williama:

Náručí mi spí Kat a ja rozmýšľam ako jej mám povedať že ide preč. Postavil som sa a rozišiel do pracovne ,kde som zavolal Eduartovi.

,,Čo chceš teraz večer?" ,,Kedy chceš ju?" ,,Aj, to mi voláš o tretej ráno len kôli tomu?" ,,No vlastne hej" ,,Dones mi ju o štvrtej" ,,Ok" povedal som a ukončil hovor.

Sedím v pracovni asi tri hodiny. Dal som si prestávky aby som vedel že Kat je v pohode. Až mi úplne z toho preplo ,tak som ju preniesol do pracovne na gauč.

Pracoval som na e-mailoch ,keď ma niekto objal zo zadu. ,,Už si hore" povedal som a otočil sa čelom ku nej. ,,Áno a som hladná." Povedala. ,,Fajn, dobre privítanie. Tak poď ideme ti urobiť jesť." Povedal som.

Teraz sú tri hodiny. Takže hoďka kým budem musieť Kat preč. Za tú dobu som si na ňu zvykol. Budem klamať ,keď som sa do "trochu" zamiloval. A teraz ide preč. Ja sa vrátim do svojho starého života.

Sme aute na ceste ku Eduartovi. Ešte pár minúty a som späť v starom živote. Nechcem sa jej vzdať , každú chvíľu mám chuť otočiť auto a ísť s ňou tam kam nás nenájdu.

Zastavil som pred vilou. Kat sa na mňa nechápavo pozrela. Ja som jej len naznačil nech vystúpi. Nemám chuť sa na ňu ani pozrieť na nie ,tak hovoriť.

Zaklopal som na dvere. Za chvíľu nám slúžka otvorila dvere. A ja som sa spolu s Kat vydal ku nemu do pracovne.

Pohľad Kat:

Neviem čo sa vôbec deje ,kde sme to alebo čo tu robíme? Will sa už od rána správa divné a teraz ,keď sme tu vtom dome sa ,tak ja divní ešte viac.

Zastavili sme pred veľkými dverami. Will zaklopal a vošiel dnu. Naznačil mi ,že mám ísť aj ja ,tak som vošla dnu.

Stál tam menší a starší muž oproti Williamový. No musím uznať ,že Will má lepšie telo než on.

,,Ahoj milá Kat" povedal ten krpaň. ,, Dobrý" povedala som a podišla ku Williamový. ,,Poď sem princezná" povedal. To oslovenie sa mi vôbec nepáčilo ako od Williama. Pozrela som sa na Williama ,či mám ísť ,či nie. Naznačil mi hlavové ,že mám ísť ku nemu.

Podišla som ku tomu krpaňovy. ,,Dovoľ aby som sa ti predstavil. Som Eduart Black."(Fotka hore v médiách) Povedal a mrkol na mňa. Bože nech už ideme preč. Tá veta mi furt dokola stala v hlave. Kým som sa nespamätala. Všimla som si ,že Will na mňa pozerá smutným pohľadom.

,,Tak malička vitaj doma" povedal krpaň. Ja som sa neho nechápavo pozrela a potom na Williama. Ten mi ústami naznačil prepáč .

On mi klamal. On. Jediný muž , ktorému som verila ,tak mi klamal. Do očí mi vybehli slzy. Sklamal má.

,,Poď ukážem ti tvoju izbu " povedal krpaň. Ja som sa smutne pozrela na Williama. A išla spolu s krpaňom.

Toto som nečakala že by ma Will sklamal. Myslela som si ,že má ma rád. Ale pomýlila som sa. Mňa nemá rád NIKTO.

ZávisláWhere stories live. Discover now