2.

277 4 0
                                    

Zobudila som sa na niečom tvrdom.
Však hej keď si revala na zemi , krava.
Povedalo moje svedomie. Bože ja mám ale smolu no mohla som ísť na tú posteľ. Postavila som sa a odomkla som a išla do kuchyne . Ešte že to mi včera ukázal inak by som umrela od hladu . No tak moment keď tak rozmýšľam kde vlastne je .Buď spí alebo není doma . Mám plán keďže asi není doma ,tak môžem ujsť ale by ma určite chytil ,tak je to nanič . No idem sa najesť a poriadne to tu preskúmať, ok to dáva rozum.
Otvorila som chladničku . ,, Tak čo tu máme"povedala som . ,, Šunka ,pivo ,vodka čo robí vodka v chladničke ,no nechám to tak"prekvapene som povedala.
,,Tá šunka vyzerá dobré "povedala som a zobrala šunku. Keď som do jedla . ,,Tak je čas to tu preskúmať,, povedala som a postavila , tak moment videla som tu hádam všetko okrem jeho pracovne a garáže . No v garáži sú autá a ja neviem jazdiť na aute , tak je mi to nanič .Ide sa do pracovne . Išla som do druhého poschodia a zamierila ku dverám od pracovne , odomknuté no mal by si to zamknuť keď som tu ja asi nebojí . No musím uznať že to tu má pekné ( fotka hore.) , tak čo tu máme . Posadila som do kresla za stôl . ,, Pohodlné , tak čo tu máme " povedala a začala hrabať . ,, Ehhh to tu má len papiere bože , no má tu ešte mini bar , ale aj
tak" povedala a povzdychla som si . Tak si zoberiem nijakú tu knihu . ,,Hmmm tak ktorú, táto vyzerá fajn " natiahla som sa po knihu no zrazu za knihovňa posunula . Ooo tajná chodba ešte lepšie. Išla som do tej chodby no zrazu som počula nijaké hlasy . ,,Vy debili ste úplne na hovno , načo vás mám ,, kričal nijaký muž . Ten hlas mi je povedomí , no nechám to tak . Počúvala som čo sa ďalej deje . ,, Ak mi to debila neprinesiete tak sám hovorím že budete mŕtvi ,, zakričal znova . Ty kokos to je ako  film to bude ešte zaujímavé. Zrazu som počula kroky ku mne rýchlo som sa pobrala k východu keď som vyšla som zatvorila knižnicu aj pracovňu a bežala do izby . Rýchlo som zamkla . ,, Fíha to bolo " povzdychla som si .
Trhla som sa . ,, Katie , otvor tie dvere hneď" zakričal na mňa William. Bože to bude deň , daj mi silu . Otvorila som dvere . ,, Kat , nebudeš si zamykať " zakričal na mňa . ,, Okey , no moment prečo by som nemohla ty mi nemáš čo rozkazovať ,, zakričala som na neho . ,, Slečinka , ty si na mňa hubu otvárať nebudeš , je ti to jasné ,, kričal mi do tváre a pritom má držal za krk . Po chvíli ma pustil a ja som spadla na zem . Pochvíli odišiel a ja som si pritiahla kolena ku sebe , je to späť.

To ty si zabila svoju matku.

To je tvoja vina.

Ty za všetko môžeš.

To ty si zabila svoju matku.

To je tvoja vina.

Ty za všetko môžeš.

Zase hovorilo moje svedomie . Plakala som zase je všetko späť. Aspoň keby som tu mala nijakú drogu . Bože pomoc . Postavila som sa a išla do kúpeľne . Hľadala som žiletku . Keď som nemala nijakú drogu ,tak som robila toto.
Zobrala som si žiletku a dala ku zápästí . Začala m poruke pomalí padať krv .
Všetko je späť , znova a znova. Našla som lekárničku a vyšetrila ranu . Pobrala som sa späť do postele ľahla som si dala si hlavu do kolien . Prečo ja ? Táto otázka mi furt vŕta hlava . Či únos, či zbitá , či znásilnená . Furt len ja. Zavrela som si oči a ani nie za minútu som spala.





Tak ďalšia kapitola za mnou . Dúfam že sa vám ten príbeh páči 😉.

ZávisláWhere stories live. Discover now