8.

151 1 0
                                    

,,Až sa zobudíš ,tak si užijeme"povedal niekto a ja som sa prebrala v tmavej miestnosti. Kde to som. Prečo som utekala? Mohla som sa robiť že nič neviem. Dala som si hlavu do dlaní a rozmýšľala.

Už tu sedím asi dve hodiny a nič. Som hladná, smädná a je mi zima. Vie William že som preč ? Hľadáme? Tie to otázky mi bežali hlavou furt.

,, Aaa, naše princezná je hore." Povedal niekto za mnou. Ja som už není schopná sa ani otočiť čo som unavená ale nemôžem dať na sebe poznať slabosť.

,,Kto ste a čo po mne chcete." Povedala som a postavila.,, Po tebe nič zlatíčko ,ale William na niečo zobral čo je podstatné ,tak ja som zobral to čo je jemu podstatné"(Hádam chápete)  povedal a pohladil má po tvári. Rýchlo som dala jeho ruku preč.

,, Načo vám asi ,tak budem keď on o mňa ani nestojí."povedala som a zamračila som sa.

,,To pochybujem, ale kým si tu prečo to nevyužiť a dopriať si." povedal a chcel mi začať vyťahovať tričko ,no ja som ho kopla do rozkroku. Skričal bolesť a spadol na zem

,, Ty kurva, však počkaj." Povedal a postavil sa rýchlim krokom bol u mňa. Chitil ma za krk.,, Fajn ,keď to nepôjde po dobrom pôjde to po zlom." Povedal a dal mi facku. Začal ma kopať do brucha potom do hlavy a to už som videla len čierno pred očami.

Pohľad Williama:

,, Kurva už ju nájdite. Je mi jedno ako." Povedal som a buchol päsťou do stola. Už sú to dva dni čo zmizla. DVA DNI. Tie dni nič nerobím len pijem a snažím sa ju nájsť.

Ten deň ,keď ušla tak sa všetko zrútilo či byznis, či niečo iné.

Cinkol mi mobil. Prišla mi fotka od neznámeho čisla. Bola tam Kat, celá od krvi. A k tomu
,, daj mi to čo si mi zobral a ja ti vrátim tvoju Katie. "

Neviem kto to napisal ale ja to zistím.






ZávisláWhere stories live. Discover now