5.

187 0 0
                                    

Zobudila som na ,že mi niekto chrápe pri uchu. Otočila som sa a zbadala Williama. No ty kokos . Doriti čo sa stalo.  Postavila som sa rozhodovala , či ho mám zobúdiť , či nie nechala som ho tak a išla do kúpeľne ,tam som si urobila rannú hygienu . Vybrala som si niečo ísť urobiť na raňajky . Dala som si lievance a o chvíľu prišiel aj náš spáč. ,, DOBRÉ RÁNO" zakričala som a išla do izby , ani som nečakala či mi niečo nepoviem .

Pohľad Williama:

Zobudil som, keď niekto tresol dverami . A princezná je ho . Postavil som sa išiel do svojej izby sa prezliecť. Prišiel som dole .,, DOBRÉ RÁNO" zakričala a išla hore. Bože ťa má ale náladu. Zjedol som raňajky a išla do posilky.
Bol som tam asi hodinu. Išiel som do sprchy. Po sprche som išiel ku Kat. ,, Obleč sa, ideme preč" povedal som. ,,Kam?" Spýtala sa. ,, To je prekvapenie"povedal doma išiel dole.

Pohľad Katie:

William prišiel za mnou že ideme preč. Tak to som zvedavá kam ideme. Pobrala som sa do šatníka. ,, Sever si nie čo pohodlné" zakričal William. Ok, takže ideme do prírody. Dala som si sivé rifle a čierne tričko.

 Keď som bola hotová som našla dole

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Keď som bola hotová som našla dole . William sa na mňa pozrel. ,, Fajn, ideme." Povedal a išli sme do garáže. Ten tu má ale áut. ,, Teraz ti zaviažem oči , tak za nezľakni"povedal a zaviazal mi oči. Jeho pomocou som nastúpil do auta. Počula som ako zastavil a vyšiel z auta. Prišiel ku mojím dverám a vytiahol von. Chcela som si dať už šatku dole no on má zastavil ,, Ešte nie" povedal a chytil ma za ruku. Chcela som sa vytrhnúť no , keď som cítila tu jeho teplú ruku som si to hneď rozmyslela.



Tak taká krátka kapitola a po dlhej dobe.
Čo myslíte ,kam ju chce William zobrať ? No to zistíte.

ZávisláWhere stories live. Discover now