Pohľad Williama:
Zastavil som pri mojom dome. Pozrel som sa Kat a povzdychol som si. Čo som to urobil? Otvoril som dvere a išiel vybrať Kat z auta. Zobral som ju do náruče a položil som ju do svojej postele. A ľahol si ku nej.
Ako som mohol takému krásne stvoreniu. Pohladil som ju políci. Katie niečo zamumla a spala ďalej. Postavil som sa a išiel do kuchyne jej spraviť jesť.
Pravdu. Neviem variť. Povzdychol som si a pustil do toho.
Pohľad Kat:
Zobudila som sa ,že je mi zima a to sa čudujem ,keď som príkrytá. Pozrela som sa okolo seba. To ,kde zas som. Povzdychla som si. Postavila som sa a išla preč z izby. Aha, už viem ,kde som.
Išla som po tichu dole. Pozrela som sa do kuchyne a tam on.
,,Dobre ráno" prebral má z môjho premýšľania. ,,D-dobré"povedala som a pristúpila ku nemu. ,, Čo dobre varíš?" spýtala som sa a otočila ku nemu chrbtom. ,, Noo, to zistíš až to bude." povedal ,,Ale aj ,tak myslím že radšej objednám niečo. Čo si dáš?" Spýtal sa.
,,Hmmm, to je jedno. Na čo máš ty chuť." Povedala som a išla do obývačky.
O hodinu neskôr
Sedím vo Williamovej izbe. Musím uznať že pekná. Postavila som sa a išla za Williamom.
Išla som do pracovne ale tam nebol.
Tak som išla do posilky. A tam bol.
Zdvihák činky ako Boh.
,,Tečie ti spinká." povedal hlas. Spamätala som sa podišla ku nemu. Dala som si ruky za jeho krk.,, Čo je?" Spýtal sa a dal mi pusu na čelo.
,, Nič, čo by bolo." Povedala som a pritískla sa ku nemu. Priblížila som sa ku nemu ,že mu idem dať pusu. On mi dal ruky na pas.Rýchlo som sa otočila a bežala preč. Videla som na ňom ,že je zmätený. Zamkla som sa dvere.
,,Kat" povedal a zabuchol na dvere. Začala som sa smieť.,, Počkaj až vyndeš" povedal a asi odišiel.
Prestala som sa smiať. Postavila som sa a išla do kúpeľne. Urobila som si hygienu a išla na späť do izby. Tak dnes nikam nepôjdem.
Ľahla som si a do pár sekúnd som spala.
KAMU SEDANG MEMBACA
Závislá
Misteri / ThrillerKaždý má rozdielne životy , ona v depresiách a on vrah. Čo sa stane ak mladá Katie pôjde noci do baru toho vraha ? . . .