7.

153 1 0
                                    

Už som asi dve hodiny hore. William spí. Práve teraz stojím na balkóne a dívam sa na východ slnka. Teraz mám možnosť ujsť ale načo mi to je . Will má aj ,tak nájde alebo má zase strýko zbije. Tak to je nanič. Odobrala som sa do kuchyne a urobila raňajky. Zarazu má niekto objal zo zo zadu. Viem že je to Will, poznám to podľa vône. ,, Dobre ráno" povedala som a otočila sa čelom k nemu. ,, Dobre, ako si sa vyspala?" Opýtal sa a hlavu si položil na moje rameno. Začal mi dávať bozky na krk. Zákusla som sa do pomery. Oprela som sa o linku a ruky dala okolo jeho krku.,,Bože prečo si taka nádherná." Povedal a posadil má na linku. Vyzliekla som mu tričko. A začal mi zvoniť mobil, odtiahol sa o do mňa a odišiel do pracovne. To sa ani na mňa nepozrel, aha takže jemu ide len o jedno rýchlo som sa pobrala do izby prezliekla som sa z pyžamá, obula a vybrala dole. Zastavila som sa pri vchodových dverách a rozmýšľala. Mám ujsť alebo nie . Dve polky mňa sa hádali. Potichu som otvorila dvere a vyšla von zavrela. A rozbehla sa do lesa.


Bežím asi už hodinu a furt nič. A som smäd,hladná je mi zima. Prečo som ušla. Rozplakala som sa. A zase bežala ďalej.


Ja už nevládzem. Zastavila som sa a oprela sa o strom. Rozmýšľala som. Hľadáma? Je rád? Bože musím prestať myslieť. Zrazu som videla človeka nno neviem kto to je som unavená.
  
Už som videla len tmu.




Dnes krátka časť.
Čo myslite nájde Will Kat?
Koho Kat vydela v tom lese ?


ZávisláDonde viven las historias. Descúbrelo ahora