4.

237 0 0
                                    

V noci som sa zobudila nato že niekto kričí.
Postavila som sa a išla za hlasom.,, Eric ,Eric nepamätáš si že kto poruší pravidlá je mŕtvy "
povedal ten hlas.,, Williame ,počkaj ten muž povedal ak si nevezmieš jeho dcéru ,tak zabije tu ,ktorá pre teba znamená veľa." povedal niekto . Tak moment kto doriti ten William je .
Priblížila som sa k pracovne.,,Fajn , nezabiješ ťa ale použijem ako návnadu " no do kelu čo keď ma bude chcieť zabiť.,,Pane , ale ako" spýtal sa .,, Veľmi ľahko Eric , skrátka nájdeš tých čo vykradli sklad a povieš im že , je nikto koho by som mal rád , je ti to jasné alebo ti to mám zopakovať" povedal William . Začala s cítiť ako sa mi točí hlava. Je mi zle . Čo čakáš Katie statika si veľa krvi. Radšej som sa pobrala späť do izby.
.
.
.
.

Ráno

Zobudila som na sladkú vôňu.Postavila som sa a išla do kúpeľne urobila som si rannú hygienu .
Pomaly som išla do kuchyne.,, Dobré ráno, Katie" povedal William. Neviem ako ma videl ale dobre. ,, Dobre " povedala som potichu.
,, Robím lievance, dáš si ?"spýtal sa a pozrel na mňa.,, Ak tam není jed, tak hej" povedala som už hlasnejšie. Videla som ako nahodil svoj dokonalý úsmev . Buď ticho moje svedomie .
,, Furt si myslíš že ťa chcem zabiť ?" Opýtal sa a nadvihol obočie . ,, Jasne že ti neverím "povedala som a zamračila . ,, Bože holka, kedy sa spamätaš , nič ti neurobím "povedal a začal sa približovať . ,, Ako ti mám veriť ,keď si ma uniesol" povedala doma zamračila. ,, Tak znova , neublížim ti alebo niečo iné povedal a díval sa mi do očí . Bože , prečo musí byť tak sexy a tie jeho oči bože.  Tak dosť ty sprostá myseľ . Furt som sa mračila a nič nehovoríla , tak čo mu mám asi tak povedať na to . ,, Čo keby sme začali osnova , hmmm" povedal a díval sa mi do očí . ,, Podľa toho ako sa budeš správať " povedala a nahodila škodobyli úsmev. Otočila som sa vybrala hore a k tomu krútila bokmi. No čo hru môže hrať dvaja nie jeden.

Pohľad Williama:

Tá baby mi to robí naschvál. Tá si to ešte odskače . Vybral som sa do pracovne a vybavoval obchody. Keď som skončil bolo večer 
Postavil som sa a rozišiel k Kat izby . Otvoril som a videl ako spí . Bože , ťa je ale neškodná .
Zatvoril som a išiel von . No von skôr do skladu .
V aute som zavolal Ericovi ako je na tom.
,, Tak čo Eric už ich máš " spýtal som .
,, Viem kto sú ale nemôžem ich nájsť " povedal a bolo počuť vzdychy. Bože . ,, Prestaň jebať kurvu a daj sa do práce " vedel som že nič nenašiel . ,, Áno šéfe" povedal a skončil hovor . Tam idiot . Zastavil som pri skladu a vybral dovnútra . ,, Nazdar Andrew , ako ti to ide s tým kšeftom " povedal som ,, Nič moc , ten človek nechce poslať peniaze , vraj je toho veľa " povedal a pozrel sa na mňa ,,Jak že je toho veľa . Ako.sa volá " povedal som a snažíl som zachovať pokoj. ,,Volá sa Frederic Dynastic " odpovedal . ,, Fajn tak mu povedz že ak to nevezme , tak je polovičný "povedal doma rozišiel sa späť domov . Popritom som rozmýšľal žeby som Katie povedal čo k nej začína cítiť . Ja viem nezvyčajné ale tá baba má tak priťahuje . Zaparkoval som v spodnej garáži . Keď som prišiel som musel ísť pozrieť na Kat . Vyzliekol som si košeľu a ľahol kúpnej svoje ruky som dal na jej pás. Niečo zamumla a ďalej spala . Chvíľku som ju aj ja pozoroval a potom so. Upadol do ríše snov.



     Tak máme tu ďalšiu kapitolu .
Čo myslíte že William cíti viac ku nej niečo iné než len do postele alebo niečo viac ?
Čo urobí Katie keď zistí že spala pri Willamovi ? 😉


ZávisláOù les histoires vivent. Découvrez maintenant