Žijeme jen jednou (15+)

156 6 2
                                    

,,Za chvíli už je večeře." Oznámil mi znuděně Todoroki. ,,Ajo. Jdu se trochu zkultivovat." A snažil jsem se zvednout z postele. ,,No bylo načase." Pousmál se Todoroki. ,,No ty taky nejseš nějaká extra modelka." Okřikl jsem ho. ,,Prosím?! Já jsem nejkrásnější z celého tohohle adpťáku." Málem jsem umřel smíchy. ,,No t-to máš asi pravdu." Můj smích ho taky nakazil a už jsme se tam váleli na zemi a jenom jsme se snažili neudusit se. Za chvíli už jsme byli v klidu. Vyšli jsme z chaty a šli jsme do hlavni budovy na večeři. Bylo už 6 hodin. ,,Tak jste tady všichni? Doufám že jo. Kdo chybí bude bez večeře." Řekl Aizawa zabalený ve svém pytli. Sedli jsme si okolo dvou stolů a pustili jsme se do jídla. Měli jsme nějaký zapečený těstoviny. Dojedli jsme a odnesli talíře do kuchyně. Počkal jsem na Todorokiho a šli jsme zpátky na chatku. Bylo už dost šero, až skoro tma. Vešli jsme do chatky a sedli si na postel. Převládalo takové to trapné ticho.

,,Tak... Co teď budeme dě-" nestihl jsem to doříct jelikož mě Todoroki vztáhl do polibku. Byl jsem chvíli překvapený ale po chvíli jsem začal spolupracovat. Jeho rty byly tak sladké. Otevřel jsem lehce pusu aby do mě mohl vniknout svým jazykem. Na chvíli jsme se od sebe odtrhli aby jsme se nadechli. Kyslík jeden posranej. Koukal jsem mu do jeho nádherných očích a on do těch mých. Ale nepřestávali jsme. Shodil mě na postel aby se ke mě líp dostal. ,,Žijeme jen jednou ne..?" Řekl mi a opět mě začal líbit. Cítil jsem jak mi tvrdne. Pomalu přecházel od úst ke krku kde mi začal dělat malé značky. Já ho mezitím dráždil kolenem v rozkroku. Mamka mě za ty cucfleky zabije. Párkrát zavzdychal, byl neskutečně roztomilej. Pomalu jsem se zvedl abych si mohl sundat triko. Todoroki mě v tom nenechal a taky si ho sundal. Pohled na jeho vypracované tělo mě ještě víc rozhodil. Zase mě položil na postel a pokračoval. Teď mířil níž. K mým bradavkám. Kroužil svým jazykem prvně okolo jedné ale pak je začal střídat. Vzdychal jsem na celou chatku. Potom jednu po druhé jemně skouskl. Prohl jsem se v zádech jako luk a vyšlo že mě hlasité zasténaní. Ještě chvíli je mnul mezi svými prsty. A potom mi rozepl kalhoty, kde se mi rýsovala už od začátku pěkná boule. Moje erekce se konečně uvolnila. Začal mě zase líbat a masírovat můj úd. Polibky se změnili v hlasité sténání do jeho úst. Pomalu si klekl k místu kde tancovala moje chlouba. Párkrát přejel svými prsty nahoru a dolů. Snažil jsem se moje vzdechy zadržet ale prostě to nešlo. ,,Líbí?" Pousmál se na mě. ,,Mhmm-" zakňučel jsem. Bral to jako souhlas aby si ho strčil do pusy. Zasténal jsem jako kdyby mi šlo o život. Byl jsem natolik hlasitej že jsem si přes pusu dal radši polštář aby na nás nikdo nepřišel. Ale najednou mi ho Todoroki z tváře oddělal. ,,Chci tě slyšet..." řekl a vrátil se zpátky k mé chloubě. Zase si ji strčil do pusy a začal zrychlovat. Byl to úžasnej pocit. Místnost naplnilo vzdechání při mém vyvrcholení do Todorokiho pusy. Všechno to spolkl a zase se přisál na moje rty. Chtěl jsem ale víc. ,,T-todoro-ki?" odtrhl jsem se. ,,Ano?" ,,Ch-chci tě ve m-mě. V-vyšukej z-ze mě d-du-duši." Řekl jsem a opět se mu přisál na jeho rty. ,,Jseš si jistej?" Zeptal se mě nervózně. ,,D-dělej n-ne-než si to roz-my-myslím." Zvedl se a šel vyhrabat balení kondomů z jeho "úžasné" skrýše. ,,D-dě-le-lej!" Okřikl jsem ho nedočkavě. Vzal jeden kondom a roztrhl obal. Rozepl si kalhoty a nasadil si ho. Nedočkavostí jsem se třásl. ,,Fakt můžu?..." zeptal se mě než stihl cokoliv udělat. ,,J-jo." Ujistil jsem ho. Nebyl o tom moc přesvědčenej. ,,N-neboj, ch-chc-chci t-to." Opět jsem ho ujistil. Naslinil si jeden prst a kroužil mi u vstupu. Z mé pusy opět vyšel vzdech. Pomalu prst zasunul. Zaťal jsem zuby. ,,Uvolni se..." uklidňoval teďka on mě. Potom přidal druhý a nakonec třetí prst. Pomalu s nimi hýbal. Vzdychal jsem ještě víc než před tím. Všechny prsty vyndal a pomalu zasouval svoji chloubu. Bolelo to jak čert. Našel moje místečko a začal pomalu přirážet. Chytl jsem se prostěradla a zaťal jsem zuby. Bolest se po chvíli měnila v neskutečnou slast. Začal jsem vzdychat snad na celej areál. Najednou ze mě pomalu vyjel. Naštvaně jsem na něho zabručel. ,,Z-změníme polohu." Řekl. Lehl si na záda a já si sedl na jeho úd. Zajel do mě až po kořen. Myslel jsem si že exploduju. Můj hlasitý vzdech mluvil za vše. Musel být slyšet snad na míle daleko. Naklonil jsem se nad něj a jen mu dýchal do obličeje. Začal jsem se pomalu zvedat nahoru a dolů. Z očí mi tekli potůčky slz. Mohl jsem si určovat tempo, tak jsem toho využil. Začal jsem zrychlovat. Za chvíli jsme už na sobě pomalu leželi a vzdychali si do obličeje. Vyjel jsem z něho abychom změnili polohu. Takzvaně na pejska. Klekl jsem si na všechny čtyři a nechal jsem ho do mě zajet. Nejprve do mě narážel děsně pomalu. Potom začal zrychlovat. Ale já chtěl víc. No a co že zítra nebudu moct chodit. ,,T-t-todo-todoro-ki?" Zeptal jsem se ho při tom co do mě přirážel. ,,M-mů-můžeš p-přitvrdit p-pro-prosím?" Škemral jsem. ,,Vážně můžu?" Zeptal se nejistě. ,,Mhmm." Odpověděl jsem. Přirazil až po kořen a já myslel že mi z krku vyletí hlasivky. Přirážel přímo na moje místečko, rychleji a silněji. Přesně jak jsem chtěl. Moje vzdechy nahradila pouze jakási směs hekání a snažení se popadnout dech. Cítil jsem jak mi po stehni teče krev. Bylo mi to jedno. Už to nebyla ta špatná bolest. Pouza ta dobrá a plná slasti. Sotva jsem se držel na všech čtyřech. Pochvíli se mi hlas zase jakžtakž vrátil a vzdychal jsem a hekal teď už opravdu na celý areál. Mučil mě šíleně pomalým tempem. Párkrát ze mě i celý vyjel. Myslel jsem že ho přetrhnu jako hada. Ale pak to vystřídal s vražedně rychlím. Myslel jsem že vypuštěním duši blahem. Pokud tohle není nejlepší den mýho života tak už fakt nevím. Po chvíli mě naplnilo Todorokiho sperma. Vyndal ze mě svoji chloubu. Já se mu na ni přisál. Ještě jsem chtěl chvíli slyšet jeho vzdechy. Po chvíli jsem se taky udělal. Jenom jsme na sebe lehli a vydechli. Nic jsme neříkali, jenom jsme hlasitě dýchali a snažili se pobrat co se dělo posledních několik hodin. Todoroki nám podal peřinu a lehli jsme si vedle sebe. Políbil mě. ,,D-děkuju že si udě-udělal to co j-jse-jsem ch-chtěl." Poděkoval jsem mu a usmál se. ,,N-nemáš za co." Usmál se na mě. Potom jsme se mazlili a líbali se. Pak mě chvíli vískal ve vlasech. Dokud neusnul. Já usnul chvíli po něm.
______________________________________
No tyvole... Já nevěřím co sem tady splodila za asi ty 2 hodiny co jsem to psala. Neskutečně to bavilo a mám z toho dobrej pocit. Takovej že to má hlavu i patu. Je asi divný se chválit. Ale tohle se mi povedlo. Chci se omluvit že je to trochu delší ale já se prostě potřebovala rozepsat :D No nic pádim spát. Tak zatím

Vaše Queen :D ne ok
Vaše Gabča <3

Jak si mohl...   [TodoDeku]Kde žijí příběhy. Začni objevovat