Pravda nebo úkol

113 4 5
                                    

Time skip
Úterý, den odjezdu na adapťák

,,Tak kolik vás ještě chybí?" Zeptal se nedočkavě Aizawa když nás počítal na zastávce. ,,Myslím že nás chybí ještě 5." Odpověděl jsem. ,,Děkuju Izuku." Nedočkave jsem čekal na zastávce jelikož tady stál Kacchan a Todoroki tady ještě nebyl. Jak jinak že. Přešlapoval jsem na místě a vyhlížel ho. No a konečně jsem tu jeho půlenou hlavu uviděl! Sice daleko ale viděl! Na tváři se mi rozzářil úsměv. Šel pomalým krokem ale pak začal běžet. Konečně se už trochu blížil. ,,A-hoj.." vydechl mi do ramene o které se opřel. ,,No nazdárek, už jsem myslel že nepříjdeš. Pojď musíme za Aizawou, ptá se nás na chatky." Prodral jsem se davem lidí až k Aizawovi. ,,Pane učiteli? Mohl bych být na chatce s Todorokim?" Zeptal jsem se zvědavě. ,,Jen pokud s tím souhlasí Todoroki." Prodral jsem se zpět k Todorokimu. ,,Mám se tě zeptat jestli souhlasíš že budeš se mnou na chatce." ,,Ne nechci... Co to je za otázku vlastně? Jasně že jo." Pleskl se do čela. Šel jsem to říct Aizawovi a ten si nás zapsal. No tak tenhle adapťák už nemůže nic posrat. Zrovna přijížděl bus a tak jsme si šli zabrat nějaký náhodný místa. Sedli jsme si zhruba za půlku. Vzadu samozřejmě Kacchan a jeho parta. A ve předu podivíni co si rádi povídají s učiteli. Cesta trvala asi hodinu. S Todorokim jsme si povídali o různých věcech. Jak si myslíme že to tam bude vypadat. A co budeme mít za program. Jak tam budou vařit a podobný blbosti. Párkrát jsem se otočil dozadu na Kacchana. Mrazilo mě z něho v zádech. Jeho neutrální pohled a červené oči mě probodávali. Snažil jsem se to ignorovat. Konečně jsme byli na místě. Zvedl jsem se ze sedadla a vyšel jsem z autobusu. ,,Tak hezky se chyťněte za ručičky jako ve školce aby jste se mi neztratili." Řekl velice "vtipně" Aizawa. Já s tím neměl problém. Došli jsme jako banda idiotů na místo. Bylo to celkem hezký. ,,Teď si stoupněte vedle toho s kým chcete být v chatce a já vám nějakou přidělím." Stoupl jsem si vedle Todorokiho. ,,Tak, Katsuki a Eijirou mají tady tuhle chatku abych si je mohl pohlídat. Izuku a Shoto mají tuhle." Yes! Přesně tuhle jsem chtěl. Byla nejdál od všech ostatních. Byla i celkem hezká z venku. Aizawa doříkal chatky a poslal nás se vybalit. Šel jsem s Todorokim k naší chatce. Otevřeli jsme dveře a nestačili jsme se divit. Vypadalo to tam nádherně, dvě velké postele, prostorná skříň a nějaký ten stůl. Začali jsme si vybalovat. ,,Dívej co máám." Řekl Todoroki a z batohu vytáhl balení kondomů. ,,Vole, schovej to. Ještě nám to někdo čmajzne." Ušklíbl jsem se na něho. Dal je do skříně a zaházel to oblečením. Jak nenápadné. Už jsem si ho nevšímal a věnoval jsem se svému batohu. Vyndal jsem si oblečení, nějaký to papáníčko, hygienu a mobil s nabíječkou. Ještě že je tady wi-fi a zásuvka. Někdo nám zaťukal na dveře. ,,Tak pojďte do hlavni chaty řekneme si tam co budeme dneska dělat." Přikývli jsme a následovali jsme Aizawu. ,,Tak, doufám že jsme tady všichni. Takže máme jednu hodinu odpoledne, takze se budeme představovat a pak budete mít volno až do večeře. Nezapomeňte máte večerku! Do 10 a když se nebudete chovat jako hovada tak do 11." Dokončil Aizawa svůj monolog. Všichni jsme velice "nadšeně" přikývli. Udělali jsme kroužek na zemi a říkali o sobě ty základní informace. Mou pozornost upoutala jedna osoba. Toru Hagakure. Mám pocit jako kdybych to jméno už slyšel...

Flashback

,,Ee... jmenuju se Toru Hagakure... A bála jsem se o tebe tak jsem sem šla. Vadí to?!" ,,NE! Nevadí. Tak dík..." poděkoval jsem. ,,A kdo jsi ty?" ,,Izuku Midoriya.." ,,Hezké jméno. Tak já běžím. Ahoj, třeba se někdy ještě střetneme."

End of flashback

No jasně! Ta holka kterou jsem potkal na klučičích záchodech... Podíval jsem se na hodiny a byly už 3 hodiny. Nějak rychle ten čas utíká... ,,Tak doufám že už byli všichni. Teď máte volno do 6 kdy je večeře." Řekl Aizawa a pustil nás zpátky do chatek. ,,Tak co budeme dělat? Máme 3 hodiny..." zeptal jsem se Todorokiho když jsme šli zpátky do naší chatky. ,,Můžeme za někým na chatku. Třeba hrát flašku nebo tak." navrhl Todoroki. Popravdě. To nezní zas tak špatně. Obcházeli jsme teda jednu chatku po druhé. Samozřejmě chatku Kacchana jsme vynechali. Zbývala už jen poslední. Zaťukali jsme a zevnitř se ozvalo dále. ,,Čau. Co děláte?" Vkoukl do dveří Todoroki. ,,Hrajeme pravda nebo úkol. Chcete s náma?" Řekl nějaký holčičí hlas. Todoroki přikývl. Vešli jsme dovnitř a přisedli si do kolečka. Byla tam Mina, Haru, Tsuyu, Momo, Kirishima a Denki. Kluků se tolik nebojím když jsou bez Kacchana. ,,Tak začínám." Řekla Mina ,,Hmm Třeba Denki. Pravda nebo úkol?" ,,Úkol." Odpověděl Denki. ,,Dejte si s Kirishimou fransouzáka." Zasmála se Mina. Moc se jim do toho nechtělo ale nakonec si dali pěknýho fransouzáka. ,,Teď já." Řekl jsem. ,,Třebaa... Momo. Pravda nebo úkol?" Zeptal jsem se. ,,Pravda." Odpověděla. ,,Kolikrát už si měla sex?" ,,4x" odpověděla hrdě. ,,Teď já!"  pískla Haru. ,,Tak Izuku. Pravda nebo úkol?" Tahle hra mě baví dokud nejde o mě... ,,Třeba pravda." Řekl jsem nejistě. ,,Tak, spal jsi už s Todorokim? Nebo to máš v plánu?" Ušklíbla se. Svině jedna. Byl jsem rudej až na prdeli. Todoroki si toho všimnul. ,,Eee.." víc toho ze mě nevypadlo. ,,Ještě se rozmýšlíme. Že?" Odpověděl za mě Todoroki. Já jenom zakýval hlavou a koukal jsem se do země. To bylo trapný. ,,Teď já!" Řekl Kirishima. ,,Tak Todoroki. Pravda nebo úkol?" Zeptal se Kirishima a nahodil kulišáckej výraz... ,,Pravda." ,,Tvůj oblíbený druh porna?" ,,Těžká otázka... Ale asi Gay a normálně hetero." Dobře, to jsem asi nepotřeboval vědět. ,,A ještě já!" Řekla Momo. ,,Ty Tsuyu, Pravda nebo úkol?" ,,Úkol..." Řekla Tsuyu. ,,Tak udělej Mině cucflek přes celej krk." ,,Neeee..." nesouhlasila Tsuyu. ,,Ale jo. Řekla si úkol tak dělej." Momo málem pukla smíchy. ,,Tak díky no, matka mě zabije. Slíbila jsem jí že žádnej sex..." Říkala Mina. Ale smála se u toho tak to nebude zas tak hrozný. ,,Tak díky za hru. My už budeme muset jít. Tak čau." Řekl Todoroki a zvedl se. ,,Čau! Někdy se zase stavte." Řekla Mina. My už jenom zavřeli dveře a šli jsme na chatku čekat než bude večeře.

Dobré ráno, večer nebo odpoledne. Záleží kdy si tento skvost týkající se sexuálního tématu čtete :D Vím že jsem slibovala pikantní scénu ale ta přijde!! Nebojte! A nebude jenom jedna ;) no nic pádim psát dál. Tak čusík, busík, autobusík,

Vaše milovaná Gabča <3

Jak si mohl...   [TodoDeku]Kde žijí příběhy. Začni objevovat