Voordat we de club binnen lopen, haal ik nog even diep adem. Ik had mezelf voorgenomen niet meer na te denken en gewoon een avond plezier te hebben. Raoul haalt ons aan het eind van de avond weer op, ik hoef me dus geen zorgen te maken over het beëindigen in een goot. "Lets go!" roept Hannah voordat ze haar arm in de mijne haakt. "yes" roept Koen, hij slaat zijn arm over mijn schouders en leidt ons naar binnen.
De walm van alcohol en zwetende mensen komt me al snel tegemoet. We lopen richting de bar en Koen maakt met gebaren duidelijk dat hij wat voor ons haalt. Al snel vinden Hannah en ik de rest van de groep. "Hey dames!" roept Yuri, hij slaat zijn arm om mijn middel en zet met zijn andere hand zijn beker tegen mijn mond. Ik laat de drank naar binnen glijden maar moet meteen kuchen als ik het doorslik. "jezus man, wat is dat smerig" zeg ik. Op dat moment komt Koen door de menigte tevoorschijn met bier in zijn handen. "kijk, dat moeten we hebben" lach ik naar Yuri. Ik wurm me door de menigte naar Amber en Floor en geef ze een knuffel. "Lang niet gezien man, hoe is het?" zegt Floor. "ja prima eigenlijk, hoe is t met jullie?".
Na een hele hoop gezelligheid, drankjes en dansjes stelt Koen voor om Raoul weer te bellen. Als hij dit doet zien we ineens Matthy's gezicht op het scherm. De rest van het gesprek hoor ik niet meer, ik had de opdracht gekregen om Hannah te zoeken. Zij was halverwege de avond een beetje afgedwaald. Als ik richting de wc's loop zie ik haar met Yuri tegen de muur staan. Ze merkt me op en ik wijs naar mijn arm alsof ik een horloge om heb. Ze snapt de hint en steekt haar duim op.
"was je niet liever met Yuri naar huis gegaan" knipoog ik naar Hannah zodra we buiten staan. Ze duwt me tegen mijn schouder, waardoor we beide ons evenwicht verliezen. Ik probeer mezelf op te vangen maar ineens sta ik weer rechtop. Ik zie dat Hannah tegen Koen aan staat. Als ik mijn hoofd omdraai zie ik ineens die mooie blauwe ogen en dat mooie blonde haar van eerder deze avond. Hij heeft zijn handen om mijn middel, "zullen we de dames maar snel naar bed brengen Koen" lacht hij. Ik schud mijn hoofd en laat me richting de auto begeleiden door de handen om mijn lichaam. Koen en Hannah zitten achterin. Ik leg mijn hoofd tegen het raam en kijk naar de lichten die steeds sneller voorbij flitsen. Als ik Matthy hoor grinniken, kijk ik hem aan. Hij heeft ondertussen zijn bril opgezet, 'alsof hij niet nog knapper kon worden' denk ik bij mezelf. "wat?" vraag ik hem. Hij schud zijn hoofd en lacht, "niks, je was gewoon schattig naar buiten aan het kijken". Ik draai me om naar Koen, "waarom is Raoul ons niet ophalen?". "hey!" zegt Matthy verontwaardigd. Ik steek mijn tong naar hem uit. "last van migraine ofzo" antwoord Koen.
Van de rest van de autorit krijg ik niet zo veel meer mee. Ik weet eigenlijk ook niet meer hoe ik hierna in bed ben gekomen, maar de volgende ochtend wordt ik wakker naast Hannah. Nog voor ik mijn ogen open, hoor ik haar al kreunen. "mijn god" ze zucht en gaat rechtop zitten. Ik hoor dat ze een paracetamol pakt, ik rijk mijn hand uit en voel al snel twee tabletten in mijn palm.
De deur van 'onze' kamer gaat open, "ah goed jullie zijn wakker. ik ga ontbijt maken, willen jullie ook wat?" vraagt Raoul. "oeh ja lekker, bedankt", antwoord Hannah. Ik steek mijn duim naar hem op en draai me nog een keer om. Na een tijdje besluit ik toch uit bed te komen. Ik zoek door mijn tas naar de kleren die ik heb meegenomen voor vandaag. Mijn broek vind ik al snel, mijn shirt blijkt echter verdwenen te zijn. "Han? heb jij een extra shirt of trui mee" vraag ik. Ze schud met haar hoofd maar krijgt al snel een glimlach. "wacht hier" zegt ze ze als ze met een giegel uit de kamer loopt. Ik trek ondertussen mijn broek aan en wacht tot Hannah terug de kamer in komt. Als ze dit doet heeft ze een shirt in haar handen. "hier" giechelt ze als ze het shirt naar me toe duwt. Ik doe het shirt aan en volg hierna Hannah naar beneden.