Ollin pov:Keskustelen muiden kanssa ja mietimme mikä Nikolla on. Hän on ennen aina kertonut mikä hänellä on, onko hänelle tehty jotain? Toivottavasti ei, mutta jos on niin tämä joka sen teki ei selviä vähällä!
Näen käytävällä blondin pojan, joka on menossa musaluokan ohi missä olemme. Tämä kumminkin peruuttaa ja koputtaa ovenkarmiin meidän katsoessa häntä.
"Mitä te täällä? Tunnit loppu jo." Tämä sanoo astuen kynnyksen yli luokkaan. Minä vain tuojotan tätä, mutta hän saa kattavan vastauksen mitä me täällä teemme.-Miten joku puoliksi tuntematon ihminen voi olla noin söpö?! Olli rauhotu, pysy kasassa. Hengitä sisään ja ulos.-
Aleksin pov:
Olen ollut tämän päivän yksin ei ole mitään uutta minulle. Meillä olisi vielä kuvista, mutta minun on mentävä vessaan.
Kävelen musiikkiluokan ohi, mutta näen siellä vielä pari ihmistä. Päätän siis koputtaa ovenkarmiin saaden heidän katseensa itseeni.
"Mitä te täällä? Tunnit loppu jo." Saan vain pari katsetta ja yhden selvän vastauksen. Juttelemme vielä hetken, kunnes minun on mentävä sinne vessaan.
Ollin pov:
Tapasin Aleksin hetki sitten, mutta nyt jo pidän siitä. -Kaverina tietenkin.- Ennen Aleksin lähtöä sain hänen numeron, joten lisään sen bändiryhmäämme.
🖤Apinalauma🖤
*lisäsit käyttäjän Aleksi:)*
-Aleksilta tuli heti ensimmäinen viesti, joten katsoin sen kävellen muiden paitsi tietty Nikon kanssa pois luokasta.-
Aleksi: Moi, pääsiskö kukaan meille lauantaina klo 18.00? Sillon ois leffailta yms.
Joel: Joo pääsen ja Joonaski tulee:))
Minä(Olli): Joo pääsen:) Niko ei varmaan tuu?
*Henkilö Titanic fani69 poistui*
Niko poistui, miksi? Hänellä ei ole kaikki hyvin, tiedän sen. Noh, sentään on Aleksille menoa.
------------------
Words: 277Tässä tällänen nopee:)
Teen tähän lukuja sillon ku ehin, joskus saattaa tulla joka pv ja joskus 3pv välein.
Paina tähtee ja kerro mielipide:)
T:Reeta
——
Uudelleen julkaistu/kirjoitettu: 3.12.2022
YOU ARE READING
Never know what will happen//Oleksi
FanfictionSisältää: Kiroilua Draamaa Söpöilyä Smuttia Boyxboy (Jos et kestä älä lue!) Mielenterveysongelmia🥹✨ ------------------------ Onko ilmassa ihastumista vai jotain suurempaa? "M-mä tykkään susta.." Mumisen katsoen lattiaa. "Mäki tykkään susta, tykänny...