3.

256 14 3
                                    

*Time skip lauantaihin*

Ollin pov:

Tänään menisin jätkien kanssa Aleksin luo.
Käydään ensiksi läpi mitä tämän viikon aikana on kerennyt tapahtua.

~mennyt aika~

Niko on edelleen yhtä outo, eikä enää liiku meidän kanssa. Hän ei puhu mitään, ja nykyään pukeutuu vain mustiin huppareihin ja lökäreihin. Kotona menee niinkun aina ennenkin, vanhemmat riitelee, ja mielenterveys laskee kovaa vauhtia.

~Nykyaika~

Aleksin kanssa on tullut vietettyä aikaa useita tunteja. Tunteet Aleksia kohtaan ovat hieman vieläkin sumuiset, mutta voin jo laskea hänet parhaaksi kaverikseni. -Jätkien lisäksi tietysti.-

*Time skip iltaan*

Menen kohta sinne Aleksin luokse, mutta nyt hieman pelottaa mitä ilta tuo tullessaan.

Lähdin hetki sitten kävelemään hirveällä kiireellä Aleksin luokse, koska alkoi kotona ahdistamaan, vaikka kello onkin vasta 16.45.

Allu<3

Minä(Olli): Allu haittaako jos tuun nyt sinne?

Allu: Ei todellakaan. Mitä on tapahtunu?

Minä(Olli): Ei mitään, tuli kotona vain tylsää.

-Viestittely päättyy-

Kävelin eteenpäin ja aloin itkemään. Silmäni olivat itkusta sumeat ja jalkani akoivat pettää, mutta pakotan itseni kävelemään eteenpäin.

Olen melkein perillä minä käännyn risteyksestä ja kävelen Aleksin kodille. Pimpotan ovikelloa pyyhin kyyneleet ja odotan, että Aleksi tulee avaamaan.

Aleksin pov:

Istuin sohvalla ja odotin milloin Olli tulee, muut tulisi vasta yli tunnin päästä. Hetken päästä kuulen kun Olli pimpottaa ovikelloa menen avamaan ja näen Ollin jonka silmät ovat ihan punaiset. "Olli onks kaikki ok?" Kysyn varovaisesti. "Kaikki on hyvin." Olli sanoo. Olen vieläkin hieman hämmentynyt, mutta pakkohan minun on uskoa, jos Olli niin sanoo, että kaikki on hyvin.

Tommin pov:

Kello on sen verran, että lähden pyöräillen Aleksin luokse.

Saavuin juuri Aleksin asunnon eteen ja koputan. Aleksi tuli avaamaan ja annan hänelle halin. Halin jälken kävelen olohuoneeseen, jossa näen Ollin istumassa nojatuolissa huppu syvällä päässä.
Istahdan sohvalle tutkiskellen Aleksin kotia.

*Time skip 25min*

Muut tuli paikalle vähän myöhässä, kun he pääsivät sisälle he menivät suoraan hakemaan herkkuja.

Oltiin pari tuntia oltu ja juteltu. Tuli vähän tylsää niin aateltiin pelata totuutta ja tehtävää.

Joelin pov:

"Joonas totuus vai tehtävä?" Kysyin virnuillen. "Ööh vaikka tehtävä." Joonas vastasi epäröiden. "Okei Joonas sun pitää pussata kaikkii muita paitsi Nikoo." Aleksi sanoi hihittäen. "Te ette voi tehä näin.." Joonas sanoi "surullisena". "Oho oho Joonasko tykkää Nikosta?" Joonas vain näyttää ilkikurisen hymyn ja näyttää keskaria muiden pidättäessä naurua.

Pelattiin yli tunti totee ja kello oli jo 20.38. "Allu mä lähen nyt kotiin." Sanoin. "Juu moikka." Aleksi vastasi ajatellen jotain, koska katsoi miettivänä kenkätelinettä.

Kengät ja takin päälle laitettuani aukaisen oven ja lähden kohti kotia.

Ollin pov:

"Öö,  Aleksi voinko mä jäädä yöks?" Kysyn Aleksin takaa. En jaksa tai halua mennä kotiinkaan, ulkona on myöhä ja jalkoihin sattuu. -Olli tekosyitäkö sä latelet itselles?-

Aleksin pov:

Säikähdän, kun Olli kysyy minulta jotain. "Sanoiksä jotain?" Vastaan myöntävästi kävellen Olli perässäni huoneeseeni. Rojahdan sängylleni Ollin tekiessä samoin.

~~
Words: 471

Tässä ois tää luku seuraavassa nähdään mitä Olli ja Aleksi tekevät.
Anna tähti ja kommentoi<3
T:Reeta:)
——
Julkaistu/kirjoitettu uusiksi: 3.12.2022

Never know what will happen//OleksiWhere stories live. Discover now