Halailimme Ollin kanssa jonkin aikaa, kunnes ensihoitajat pakottivat minut lanssiin. Olli oli lämmin. Perkele.
Ensihoitajat tutkivat minut ja jouduin mennä lanssilla sairaalaan, hyi. Katsoin Ollia surullinen ilme kasvoillani tämän katsoessa minua myötätuntoisesti. Ja mitähän helvettiä.?
Sairaalalla minut vietiin huoneeseen, jossa minulle tehtiin testejä puolistakaan ollut mitään hajua, mutta eikös se ole ihan normaalia..?
Kun testit oltiin saatu tehtyä chillasin sängylläni, kylmä oli edelleen. Missä mun Olli viipyy? Päälläni oli sairaalan joku rötky paita ja housut ja erittäin ohut peitto melkein korviin asti. Live, love, laugh perkele.
Hetken päästä huoneeni oveen koputetaan, joten vastaan tylsistyneesti koputtajalle myönteisesti. Sisään kuitenkin tulee koko bändi. Big surprise.
"Mitä te täällä..?" Oli ensimmäinen asia minkä sain suustani. Tyhmä Aleksi.
"Tiltiin sua kattoo, taisiis jos se on ihan ok?" Olli kysyy varovasti. Olli kaikki on hyvin, mulla oli ikävä sua senkin tyhmä.
"Olli rakas mitä me puhuttiin tästä.. Turpakiinni ja hali mun kaa mulla on iha vitun kylmä." Sanon näyttäen kieltä rakkaalleni. Olli naurahtaa ja näyttää kieltänsä takaisin, kamala. Minä vain hymyilen ja vetäisen rakkaan kiharatukkaisen basistin päälleni.
Jätkät oli ollu luonani ties kuinka monta tuntia ja joutuneet kestämään minun ja Ollin söpöilyä. Jos tarkkoja ollaan niin emme olleet ainoat..
"Pitäskö teijän lähtee? Alatte käymään mun hermoille." Sanon pidättäen nauruani ja kiertyen Olliin kiinni.. "Vai että meijän junnu haluaa meijän lähtevän, oisko sitte mahdollista saada Ollikin mukaan.?" Tommi porukan isähahmo kysyy, mutta minut tuntien Tommi saa tietysti kieltävän vastauksen. Minun rakasta ei viedä, perkele.
Väittelimme Tommin kanssa hetken, kunnes muut lähti ja Olli jäi kainalooni nukkumaan. Söpöä.
Hoitaja käy huoneessa katsomassa onhan kaikki hyvin ja tuo se myös jotain ruokaa, joka näyttää aika epäilyttävältä.
"Mitä vittua tää on? Miks se näyttää tältä? En syö." Sanon samalla näyttäen erittäin järkyttyneeltä Ollin nauraessa minulle. "Älä sinä siinä yhtään naura." Sanon mutristaen huuliani.
Words: 294
Anteeks etten oo kirjotellu mut en oo vaan jaksanu taikka pystyny mut yritän skarpata😭
Tuli vaan idea mieleen et jos tääl on jotai kpop faneja nii voisin kirjotella jotai kpop fanficcejä näitten bc ficcien lisäks, miltäs se kuulostas?
YOU ARE READING
Never know what will happen//Oleksi
FanfictionSisältää: Kiroilua Draamaa Söpöilyä Smuttia Boyxboy (Jos et kestä älä lue!) Mielenterveysongelmia🥹✨ ------------------------ Onko ilmassa ihastumista vai jotain suurempaa? "M-mä tykkään susta.." Mumisen katsoen lattiaa. "Mäki tykkään susta, tykänny...