Ollin pov:Herään herätyskelloni pirinään, joka on ihmeellistä. -En yleensä herää mihinkään- Laitan herätyksen pois ja nousen vaivalloisesti ylös. Kävelen vaatekaapilleni ottaen sieltä Harmaan hupparin, mustat reikä farkut ja mustat sukat. Lisään niiden kanssa vielä mustan huivin, jonka solmin hiusteni alle. (Tiiättekö niinku et ne hiukset menee sen huivin päälle?)
Kävelen vessaan, jossa harjaan hiukset, hampaat ja teen muut tarpeeni.
Päästyäni vessasta kävelen portaat alas keittiöön, jossa teen leivän ja otan mehua. Lasken aamupalani pöydälle, ja juoksen hakemaan ylhäältä puhelimeni.
Päästessäni takaisin pöydän luokse istun ja alan syömään katsomalla samalla tiktokkia. -hirveä aikasyöppö, pitäisi vähentää sen käyttöä.-
Syötyäni menen eteiseen pukemaan kengät ja takin, jonka jälkeen lähden kävelemään koululle.
Aleksin pov:
Herään jäätävään kipuun alaselässäni muistaen tapahtumat eiliseltä, se sattui.
Menee jonkun aikaa, niin mies avaa oven ja heittää minulle vesipullon näkkärin kanssa. Olen saanut puettua, mutta siihenkin meni aikaa ja ääntäni.
Näkkäri ja vesipullo makaavat edelleen samassa kohtaa mihin se mies oli ne heittänyt, mutta en yksinkertaisesti pysty liikkumaan. Okei Aleksi nyt oikeesti ole kuin mies! Liikahda hieman, joka saa kyyneleet kohoamaan silmiini. Ryömin ruokani luokse haukaten näkkäristä palan samalla avaten vesipulloa.
Juon vettä, samassa mies riihtaisee oven auki ja astuu sisään. Tuttuun tapaan tämä riuhtaisee minut ylös, mutta ei heitä sängylle vaan seinää päin, joten valun samantien maahan.
Miehen pahoinpideltäessä minua tarpeeksi hän potkaisee vielä kerran ja lähtee.
Joonaksen pov:
Alan olla huolissani Aleksista, vaikka sekin voi olla mahdollista että hän on tämän päivän vain kotona. Huomaan Ollin tulevan, joten vilkutan hänelle.
Äsken oli matikkaa, aivan paskaa, paska opettaja, paskat tehtävät ja paskat luokkakaverit.
Koulupäivän jälkeen pyöräilen kotiini, koska tulin kouluun pyörällä.
Kotona syön ja teen läksyt, vaikka ei minua koulu kiinnostakkaan. Aijomme tänään vielä treenata, joten jos Aleksi ei sinne tule alan oikeasti huolestumaan. Hän pitää musiikista.
Aleksi ei ilmestynyt treenioaikallemme -Tommin kodin autotalli- olen huolissani Aleksista. "Mä alan olla huolissani Aleksista, että missä se on?" Muut vain kohauttelevat olkiansa tai vastaavat jotain saman tyylistä mitä minä kysyin.
Päätimme tehdä katoamisilmoituksen huomenna, koska silloin hän on ollut kaksi päivää kadoksissa. Aijomme tietysti itsekin etsiä Aleksia, mutta poliisien kanssa se on turvallisempaa.
<><><><><><><><>
Words: 346Nyt tällänen lyhyempi luku, koska kello on vasta 6.15:D Tänään tulee siis ainakin 2 uutta lukua, kattoo miten jaksan kirjottaa.
Kertokaas mielipide tästä erittäin oudosta ja monimutkaisesta luvusta🥲
YOU ARE READING
Never know what will happen//Oleksi
FanfictionSisältää: Kiroilua Draamaa Söpöilyä Smuttia Boyxboy (Jos et kestä älä lue!) Mielenterveysongelmia🥹✨ ------------------------ Onko ilmassa ihastumista vai jotain suurempaa? "M-mä tykkään susta.." Mumisen katsoen lattiaa. "Mäki tykkään susta, tykänny...