Olli pakotti minut syömään sitä erittäin epäilyttävän näköistä ruokaa, jonka koostumus oli ihan kun viinikumit mutta se oli lihaa. Hyi.
Saatoin tunkea pari siivua perunaa ja hieman sitä viinikumilihaa Ollin suuhun, jonka takia yritän pidättää nauruani samalla kun Olli näyttää ihan oravalta. Söpö.
Olli joutui lähteä kotiinsa, koska hänen vanhempansa halusivat Ollin olevan kotona, minä sekä Olli vastustimme ideaa mutta pakko hänen oli mentävä. Ihan tyhmät vanhemmat.
Käperryin enemmän peittoni sisälle samalla katsoen ulos, sää oli erittäin ankea tai sitten se johtui tästä paikasta. Sekin voi olla hyvinkin mahdollista.
Timeskip 3vk
Tällä hetkellä makaan Ollin kainalossa hänen nukkuessa erittäin söpösti.
Tosiaan olen päässyt kotiin ja no elämä nyt on mitä on, mutta kyllä minä pärjään. Tai niin ainakin uskoisin.
Ollin puhelin soi, mutta en uskalla vastata siihen mitä jos se onkin jokin vanha mies ja Olli myy minua?! Voi paska Aleksi rauhotu nyt.
Hengitys tihenee ja Olli nukkuu mikä voisikaan mennä pieleen? No mikäköhän?
Hetken olen tässä yrittänyt itseäni rauhoitella, mutta tuloksetta. Hengitys vain tihenee tihenemistään, kyyneleet valuvat pitkin poskiani peittäen näköni, tärisen holtittomasti. Nousen sängyltä heiveröisesti ylös kävellen pieneen nurkkaan laittaen hupun päähän, ja alkaen pureskella hupparini hihoja. "Aleksi ei mitään hätää tää menee kohta ohi." Hoen itselleni.
Olli alkaa näyttää heräämisen merkkejä minun yrittäessä olla mahdollisimman huomaamaton, tietenkin epäonnistun. "Aleksi mikä on?" Kuulen Ollin kysyvän erittäin vaimeasti. Puhuiko hän hiljaa vai olenko mä menettämässä tajuani? Varmaan toinen vaihtoehto.
Olli tulee viereeni vesilasin kanssa. Missä välissä hän tuon haki? Hän antaa lasin ensin minulle, mutta huomaa nopeasti ettei käteni jaksa pitää lasia. Olli alkaa juottamaan hitaasti minua minun edelleen täristessä ja panikoidessa. Aleksi se oli ihan typerä juttu, kyllä sä tän oisit yksinki saanu ohi. Vaivaat vaan muita, kiittämätön kakara.
Niin, se mä taidan olla..
<><><><><>
Words: 284Toivottavasti tää on ees jotenki hyvä😭
Miten teijän kesäloma on menny?
🙋♀️: Ihan hyvin, enskuussa meen riparille mut nyt ei oikeestaan oo mitään tekemistä nii yritän kirjottaa tätä:)
YOU ARE READING
Never know what will happen//Oleksi
FanfictionSisältää: Kiroilua Draamaa Söpöilyä Smuttia Boyxboy (Jos et kestä älä lue!) Mielenterveysongelmia🥹✨ ------------------------ Onko ilmassa ihastumista vai jotain suurempaa? "M-mä tykkään susta.." Mumisen katsoen lattiaa. "Mäki tykkään susta, tykänny...