9.

116 15 0
                                    




Aleksin pov:

Mies tulee luokseni ja istuu penkille, katson jalkoihini ja näprään sormieni ihoa.

"Mitäs poika tähän aikaan liikenteessä?" Mies kysyy minun säikähtäessä. "Mitä se sulle kuuluu?" Kysyn ärsyyntyneenä siirtyen kauemmas. Mies kääntää katseensa eteenpäin kohauttaen olkiansa, ja kaivaa takkinsa taskusta tupakat ja sytkärin.

Mies siirtyy lähemmäs saatuaan tupakan palamaan, ja sytkärin takaisin taskuun. "Oisitko ottanu?" Mies kysyy kääntäen katseensa takaisin minuun ja vetäen henkosen tupakan myrkkyä. Pudistan päätäni miehen asettaessa toisen kätensä reidelleni. Työnnän miehen käden pois reideltäni, mutta mies laittaa sen takaisin. Siirryn kauemmas miehen siirtyessä lähemmäs, ja kiertäen kätensä ympäri samalla polttaen tupakkaansa. "Päästä irti vitun hullu!" Huudan työntäen miestä poispäin minusta. "Poika rauhotu!" Mies huutaa ja tiukentaa otetta minusta. Mikä vitun poika?

Miehen poltettua tupakan hän nousee ylös vetäen minut mukanaan. Yritän estellä parhaani mukaan, mutta miten tällainen heiveröinen poika voi olla vastukseksi jollekin podarille? -En todellakaan tiedä onko tämä mies podari, mutta siltä tämä ainakin vaikuttaa- Mies lähtee raahaamaan minua jonnekin minun huutaessa tälle vastaan kyyneleitten kohotessa silmiini.

Aleksi sä oot ihan vitun tyhmä, olisit vaan mennyt takas sinne puuhapöytäs luokse nii olisit varmaan vielä kunnossa, eikä kukaan podari pedo ois tullu kidnappaamaan sua.

En jaksa enää pistää vastaan, josta mies yllättyy. Hän vie minut jonnekin heittäen betoni lattialle.

Ollin pov:

Aleksi juoksee poispäin minusta, kohautan olkiani ja kävelen takaisin muiden luo. Joonas ottaa ripseä poskeltansa pois, ja muut katsovat toimintaa kiinnostuneina. Itse istun vain bassoni viereen ottaen tämän käteeni ja alkaen soittaa sitä. "Jatkettaisko?" Kysyn soittamisen lomassa. "Missä Aleksi on?" Kuulen jonkun suusta, en kiinnittänyt huomiota, koska katson bassoani. "Se lähti tuulettaa sen ajatuksia, mutta voitaisko nyt jatkaa soittamista?" Kysyn jo hieman ärtyneesti. "Siis annoitko sä sen vaan mennä tähän aikaan..?" Tuhahdan vain vastaukseksi tajuamatta mitä sille voi käydä.

Soitimme jonkun aikaa, muut puhuvat nyt Aleksista minun tuijottaessa bassoani.

Aleksin pov:

Nojaan seinään pitäen jalkojani rinnassani kiinni kädet jalkojen ympärillä. Kuulen kolahduksen välittämättä siitä. Mies avaa oven ja riuhtaisee minut ylös lattialta, se sattui. Katson miestä silmiin tämän heittäessä minut huoneessa olevalle sängylle. Voin jo aavistaa mitä tapahtuu..

Mies sitoo minut sänkyyn kiinni riisuen vaatteensa, jonka jälkeen hän riisuu minunkin sen verran mitä hän pystyy. Mies alkaa suudella minua, mutta jätän vastaamatta suudelmiin.

Miehen saadessa tarpeeksi huulistani ja paljaasta ylävartalosta hän työntyy varoittamatta sisääni, huudan kivusta. "L-LOPETAAAH!!" Huudan itkien. Mies työntyy koko pituudella minun puristaessa silmiäni tiukasti yhteen huutaen. "S-SATTUUUHHG!!"

Miehen lopettaessasi tämä päästää minut vapaaksi sängystä alkaen pukemaan vaatteitansa. Itse olen liian heikko tekemään mitään, tuo oli kamalinta ikinä! Minua sattuu kaikkialle, joten annan itseni itkeä.

Taisin nukahtaa, koska filmi loppuu siihen.

<><><><><><><><>
Words: 423

Anteeks, etten oo kirjottanu pitkään aikaan, mutta ei oo ollu motivaatiota ja näitä lukuja on työlästä kirjoittaa.
Nyt, kun oon kipeenä nii voin kirjoittaa uuden luvun huomiseksi:)
Kertokaa mielipide tästä ja votetkaa, koska se antaa motivaatiota kirjottaa. Love you all🫶🏻❤️

Never know what will happen//OleksiWhere stories live. Discover now