17.

64 8 0
                                    

Mä häpeen tän osan kirjottamista enemmän vaan siks et mun kaveri on löytäny mun käyttäjän💀 hus pois täältä!😊😊
Tässä ois teidän kaikkien iloksenne smuttia ja paljon!🥹
<><><><><><>

Aleksin pov:

Olli on taas uponnut johonkin hänen pilvilinnoihinsa, joten päätän asettaa omat huuleni vasten tämän omia. Olli katsoo minua laittaen sitten silmänsä kiinni, liikutamme huuliamme aika.. Kiihkeästi.

Olli tulee yläpuolelleni laittaen kätensä pääni molemmille puolille. Katson häntä janoten lisää suudelmia. Nuo huulet jotka tuntuvat taivaallisilta, ovat kuin huumetta ja minä tarvitsen sitä. Ollia siis..

Kuljetan käsiäni Ollin kyljillä, sekä vatsalihaksilla samalla kun hän jättää fritsuja kaulaani minun yrittäen pitää itseni hiljaisena.

"Älä hiljennä ittees, haluun kuulla sut." Kuulen Ollin äänen korvani juuressa. No voi paska. Samalla hän löytääkin herkän kohtani joten huokaisen samalla vahingossa potkaisten tätä hänen herkkään paikkaan. Anteeks rakas. Olli ei välittänyt vaan jatkoi hommiaan minun riisuessa tämän paitaa.

Olli irrottaa huulensa hetkeksi pois kaulani kimpussa, repäisee paitansa pois tuijottaen minua himoiten.

Käännän Ollin alleni samalla suudellen, ja leikkien tämän hiuksilla.

Pudotan suudelmia tämän vatsalle, kaulalle ja nännin ympärille. (Miks suomenkielessä on noin hirvee sana💀)

Nuolen hänen nänniä samalla hinkaten itseäni häntä vasten. Jos ei nyt mee kovaks nii ei sitte millään.

"Sä oot ihan vitun seksikäs." Kuiskaan tämän korvaan, josta Olli värähtää.

Vedän oman paitani pois, jonka seurauksena Ollin kädet tarttuvat lantiolleni. Huomaan tämän katseesta, että hän janoaa tätä. Ihan niinkuin minä.

Tulen pois Ollin lantion päältä repien tämän housut boksereita myöten pois hänen jalasta heittäen ne jonnekin päin lattiaa.

Asetan pusuja hänen sisäreisiin, nivusiin ja alavatsalle. Olli kiemurtelee allani, joten hymyilen hänelle. Hitto miten söpö.

Riisun omatkin housut ja bokserit heittäen ne Ollin vaatteiden seuraksi.

Olli menee istumaan sänkynsä reunalle, minun mennessä lattialle polvilleen hänen eteensä.

Pussaan tämän miehuuden kärkeä nuolaisten sitä hieman. Lopulta otan sen kokonaan suuhuni alkaen liikuttaa päätäni. Hieron tämän kasseja vaihtaen välillä suihinotto nopeutta. (Onko tuo ees sana..?)

Olli kiemurtelee ja huohottaa tukistaen minua hieman hiuksistani. Vissiin tuntuu hyvältä?

Ennen kun Olli kerkeää laueta suuhuni vetäydyn ja käyn istumaan Ollin syliin hajareisin suudellen häntä. Tunnen tämän täydessä mitassaan olevan miehuuden perseeni alla.

Olli laskee minut sängylle nuollen minun reikääni katsoen välillä naamaani. Minä kiemurtelen kipristellen samalla varpaitani.

Ollin laitettua kortsun ja liukkarin hän painautuu sisääni minun vetäen henkeä terävästi.

Hän aloittaa liikkumaan hitaasti minun puristaessa tämän käsiä samalla purren huultani. Hän nopeuttaa tahtiaan, minun huohottaessa.

Lantioni nousee sängystä, joten tunnen Ollin painavan sitä takaisin kiinni sängyn patjaan. Huohotan, ja tunnen kuinka olen lähellä.

"O-ollih.. Ahggh, mä oon lähelläh.." Sanon huohotuksieni välissä. Siispä Olli nopeutta tahtiaan ja kohta tulemme kummatkin yhtä aikaa, minä vatsalleni ja Olli kortsuun.

Hän ottaa kortsun pois, kun on saanut itsensä pois sisältäni. Hän solmii kortsun ja heittää sen lattialle rojahtaen sitten päälleni. Vedän peiton päälleemme ja vain halimme. Rakastan Ollia.

<><><><><>
Words: 451

Nyt saitte smuttia kylliksenne.

Jatkoin tätä tänään, kun tuli innostus kirjottaa. Haluun silti pahotella, että kirjottaminen on jääny, mutta alotin kpop kirjan (Game over - woosan) ja oon sitä innostunu kirjottaa. Also mun mielenterveys ei oo ollu mitenkään parhaimmassa kunnossa, mutta nyt alkaa näkyä jonkinlaista valoa nii yritän kirjotella enemmän.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 24 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Never know what will happen//OleksiWhere stories live. Discover now