Hiç yorum yapmıyorsunuz, sıkılıom🚶
Arkadaşlar chanbaek olduğu için Buraya kopyalayıp taekook olarak değiştiriyom Düzenlerken yaptığım değişiklikleri iki seferde hallediyorum. Önce isimler daha sonra Tae ve Baekin farklılıkları gibi şeyler vs. Chanyeol ve Jungkook aynı özelliklere sahip ama Tae uzun, esmer zayıf. Baek minicik 3cm şişko beyaz fln. Yüzleri de çok farklı bilionuz.
Oc Wattpad ikinci yaptığım değişikleri kaydetmemiş o yüzden bölümü yayından kaldırdım. Hızlıca düzeltmeye çalıştım ama ne kadar oldu bilmiyom. Keyifli okumalar💕Sarayda bütün her yer görkemli ve sıcacık ama Taehyung, kocasının yanında üşümekten kendini alamıyordu. Her gecenin ilerleyen saatlerinde kendini ikisinin paylaştığı odanın yatağında buluyor, tıpkı Jeon Jungkook gibi evliliğinin soğuk ve sevgisiz olduğu düşüncesiyle ağlayarak uyuyordu.
Jungkook onunla nadiren etkileşime giriyordu ama Taehyung çok uğraşıyor, kocasının sadece savaş ve siyasetten var olan kabuğunu kırmak istiyordu. Taehyung hiçbir şeye karışmıyor, çok genç ve deneyimsizdi. Sadece toplantılarda Kralın yanında küçük, şirin koca, başka bir şey değildi.
Jungkook, kendi arzuları söz konusu olduğunda kocasına bile teslim olmuyor, olabildiğince Taehyung'dan uzak durmaya çalışıyordu.
Ama bir noktada küçük omega, güzel bir şekilde giyinmiş, saf malzemeler ve vücudunda onu bekleyen zincirler, incilerle tamamen baştan çıkarıcı görünüyordu.
Jungkook, danışmanlarıyla yaptığı uzun bir toplantıdan gece geç saatlerde odaya geldi ve pahalı ipek çarşafların üzerine güzelce örtülmüş uyuyan Taehyung'u buldu.
Omeganın genellikle giydiği uzun cübbeler, ne kadar büyüleyici bir vücuda sahip olduğunu asla göstermiyordu ama şimdi vücudu sadece Jungkook için meydandaydı ve en iyi malzemelerle o kadar güzel bir şekilde süslenmişti ki, ne kadar kıvrımlı ve narin olduğunu görebiliyordu.Jungkook güzel manzarayla karşılaştığı için afallasa da her gece yaptığı gibi giyinmek ve uyumak için soyunmaya başladı. Bordo üniformasını, kocasına bakarken dikkatsizce altın bir koltuğa fırlattı.
Küçük olanın evliliğindeki sıkıntısını ve çektiği ıstırapları biliyordu, ama bununla pek ilgilenecek durumda değildi. Duygular, şefkat ve özen göstermek için yaratılmadı.
O, güç tarafından yönlendirilen oldukça sevgisiz bir insandı. Bu onun için genç bir omega prensin mutluluğundan daha önemliydi.
Taehyung'un er ya da geç bu hayata yeniden uyum sağlayacağından emindi, sonuçta sadece birkaç aylık evlilerdi.
Yine de çocuk gerçek bir güzellikti ve dikkatini çekmek için çok çaba sarf ediyor, diye düşündü Jungkook son giysisini de çıkarırken bu yüzden sadece boxerıyla kaldı ve ortak yataklarına gitti.Ona iyi bakmak için çocuğun yanına oturdu. Taehyung yüzüne makyaj bile yapmıştı, kapalı göz kapaklarında oldukça bordo bir gölge vardı, loş ışıkta bile mükemmel görebiliyordu. Gözlerinin altında daha koyu bir gölge kullanılmış, mükemmel bir şekilde harmanlanmış.
Dudakları hafif bir gül tonunda boyalıydı ve yanaklarında hoş bir allık vardı.Vücudunun etrafındaki altın zincirler esmer tenini vurguluyordu, ipek üst kısmı göğsünü sarmıştı, meme uçlarının şeklini açıkça görebiliyordu.
Alt kısmı olarak giysi gibi bir etek giymişti, yırtmaçları yukarıya doğru çıkıyor, peluş uyluklarını gösteriyordu, sadece çok azını gizliyordu. Vücudunun geri kalanını örten, tenini kaplayan, ancak aslında hiçbir şeyi gizlemeyen şeffaf bir elbiseydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
beni yakala, tüm benliğimi içine hapset • kooktae✓
Fanfictionİmparator Jeon Jungkook sert, karanlık ve kalpsizdir.