Bölümü önceki bölümdeki yorumlarınıza göre yazdım.
Okuduktan sonra yine final olmadan gerçekleşmesini istediğiniz şeyler varsa yazın yorum olarak.Keyifli okumalar~
Taehyung ve Jungkook bahçeye kurulan atıştırmalık sofrasında otururken biraz ileride Jaemin, bir zamanlar yavru olan köpekle oynuyordu. Artık kocamandı ama yine de Jaemin hayvanı çok seviyordu.
"Minho bak! Elimi yaladı göydün mü?"
Jaemin heyecanla söylenirken hayvan havladığında koşarak Minho'ya sarıldı. Her ne kadar köpeği sevse de biraz korkuyordu."Dişleyini göydün mü Minho? Tok büyükley!"
"Evet gördüm Jaemin. Gerçekten büyükler."
Minho prensi memnun etmek için umrundaymış gibi söylendi.
Jaemin başını kaldırıp aşağıdan ona bakarken gülümsediğinde küçük alfa da gülümsedi.
"Çok sevimlisin Jaemin ama korkuyorsan bu kadar yeterli."Jaemin somurttu ve başını çevirip köpeğe baktı.
"Hayıy! Zaten babam onunla oynamama tok az izin veyiyoy. Şey vaymış.. tireyesi."Minho ne dediğini anlamaya çalışırken biraz çabaladı. "Pire mi demek istiyorsun?"
Küçük omega hızlıca başını salladı.
"Evet! Babam öyle dedi."
Söyledikten sonra koşarak köpeğin yanına döndü ve onunla oynamaya devam etti.Jaemin çığlık atınca Taehyung başını kaldırıp köpeğin, Jaemin'in sırtına atlayıp onu yere devirdiğini gördü.
Kızıl saçlı omega onlara doğru koşarken köpek, Jaemin'in tokasını ısırıp bir oyuncak gibi sallamaya başladı.Jungkook aceleyle oturduğu yerden kalkıp koşarak, köpeği ilk kapan oldu. "Dur," diyerek komut verdi ve tek dizinin üzerine çöktü.
Jaemin, yüksek sesle bağırarak yerde kıvranmaya başladı. Taehyung bebeğinin yanına vardığında endişeyle sordu. "Canın yandı mı, bebeğim?"
Jaemin ağlayarak, "Evet!" dedi.
"Neren acıyor?"
"Ayayım. K-köpek be-be-beni düşüydü ve tokamı ısıydı."
Taehyung oğlunun bacağına baktı. Görünürde hiçbir şey yoktu
"Endişelenme hekime gösteririz bebeğim." Oğlanın bacağında hiçbir şey olmadığı açıkta belli oluyordu. Sadece şımarıyordu.Jaemin'in tombul yanaklarından yaşlar akıyordu. "Sanıyım, kı... kıyıldı."
"Kırıldığını sanmıyorum."
Jungkook köpeği tutarken oğlunun ayağına bakıyordu. Köpeği kenara bıraktı, Jaemin'in yanına oturdu.
"Bakayım," Köpek hiç hareket etmeden oturdu."Kırık bilekler konusunda biraz deneyimim var."
Jaemin yutkunarak hıçkırıklarını bastırmaya çalıştı, "Geytekten mi?"
"Evet. Büyük bir yara izim var." Eliyle çocuğun bileğini iyice inceledi. "Acıyor mu?"
"Evet." Jaemin başıyla onayladı. "Ama Yaya izi is... istemiyoyum!"
Jungkook, oğluna bakınca dudakları hafifçe kıvrıldı, gülmemek için kendini zor tutuyor gibiydi. "Bunun olacağını sanmıyorum."
Taehyung, Jungkook'un gözlerinin içine, gülmemeye çalışırken kırışan göz kenarlarına ve yanaklarına bakınca, iç çekti. Çok yakışıklıydı.
Kocaman elleri küçük omeganın bileğine ve bacağına usulca dokunuyordu. "Çok kötü düşmüşsün," dedi ve çocuğun ayağını sağa sola yatırmaya başladı. "Böyle acıyor mu?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
beni yakala, tüm benliğimi içine hapset • kooktae✓
Fanfictionİmparator Jeon Jungkook sert, karanlık ve kalpsizdir.