Bir bölüm de Jungkook yazalım dedim. Neler düşünüyor, kafasında neler dolanıyor?
Önceki bölümü atlamayın, birkaç saat önce yayınlamıştım.Seks yapmaya ihtiyacı vardı.
Jungkook, toplantı için makamı yüksek birkaç yaşlı adamla toplantıdaydı. Toplantı konularının olduğu liste, bunlar daha normal şeylerdi; vergiler, askeri güç, hasat. Listedekilerin bazıları bunlardı fakat kafasının içindeki listede tek bir madde vardı.
Seks yapmak.Teninin, ateşli ve çıplak bir tene temas etmesini istiyordu. Elinin yumuşak ve sıcak bir omegaya dokunmasını istiyordu. Dudaklarını omeganın boynunda, karnında, bacaklarında gezdirmek istiyordu.
Yatakta, bir omegayla iç içe olmak istiyordu. Havuzda sevişmek istiyordu. Omegayı mermere yaslayıp becermek istiyordu. Lanet olsun. Elindeki kalemi masaya bıraktı ve şakaklarını ovaladı. Toplantı sırasında konuşulan şeylerden hiçbirini anlıyor değildi.
Yapması gereken şey Taehyung'u yatakta, havuzda ve duvarda hayal etmekten vazgeçmekti.
Seks yapmadığı zaman mutsuz oluyordu. Kendini istekli ve sabırsız hissediyor, Taehyung'un şekilli kalçaları, dolgun vücudu, kırmızı dar elbisenin içindeki o görüntüsü...Taehyung ve Taeyong'u kendi odasında bulduğu ve kızıl saçlı omegaya hislerini itiraf ettiği zamandan bu yana dört gün geçmişti. Tam dört gün önce onu o elbisenin içinde, tüm baştan çıkarıcı detaylarıyla görmüştü. Gerçekten de görülmeye değerdi. Çok güzeldi. O kadar güzeldi ki, gören dönüp bir daha bakar, daha iyi görebilmek için kıyafetlerini çıkarmanın hayalini kurardı.
Tam dört gün önce o kocaman yeşil gözleri ve pembe dudakları açılmış bir halde onu görmüştü. Sanki bir şey yaparken yakalanmıştı. Jungkook düşündükçe deliriyordu.
Taehyung ona resmen işkence ediyordu. Asla dokunmasına izin vermiyordu fakat her sabah uyandığında küçük omegayı üzerinde ve kendisine sımsıkı sarılmış halde buluyordu.
Başka bir konunun varlığına izin vermeyen, Taehyung'a ve onun yumuşak dudaklarına dair düşüncelerini kafasından atmak için etrafına bakınıp, incelemeye koyuldu.
Onu düşünmek bile sertleşmesine neden oluyordu. Güzel kızılın üzerine atlamaktan başka şeyler düşünme zamanı gelmişti."Vergileri arttırmak konusunda ne demiştiniz?"
İlgiyle sordu ve cevabı bekledi.~~~~~
"Annen ve kardeşin nasıl öldü?"
Taehyung, büyük odanın köşesinde duran masanın, yanındaki sandalyede otururken sordu. Jungkook üzerini değiştirken onu seyrediyordu.Jungkook başını eğdi ve pantolonunu çıkardı.
Taehyung'un üzerinden yoğun bir şarap ve cazibe kokusu geliyordu. Bu cazibe Alfanın karnına kramplar girmesine neden oluyor, elini uzatıp küçük omeganın şuan meydanda olan çıplak bacağını okşama isteği uyandırıyordu"Onları özlüyor musun?"
Taehyung gerçekten üzgün görünüyordu fakat şimdi ona sarılmak istese, Taehyung'un izin vereceğinden şüpheliydi."Kaç bardak şarap içtin?" diye sordu Jungkook, konuyu değiştirmek için. Altına rahat bir şey giymişti ama üzeri çıplaktı.
Omeganın yanına vardı. Taehyung hamileydi ve içmesi doğru değildi"Sadece bir. Johnny sorun olmayacağını söyledi." Taehyung elini onun omzuna dayayıp doğruldu.
Bunu yaparken çok rahattı; sanki ona dokunuyor olmasının hiçbir anlamı yokmuş gibi. Sanki avucunun sıcaklığı Jungkook'un omzundan göğsüne, oradan da bacaklarının arasına doğru yayılmıyormuş gibi. Taehyung hiçbir şeyin farkında değilmiş gibi elini indirdi. "Kendimi kötü hissediyorum," dedi.Taehyung dalgalı saçlarını kulağının arkasına attı.
"Taeyong benimle konuşmuyor. Senden çok korktuğunu söyledi. Sen sakinleşene kadar benden uzak durması daha iyi olacakmış."Jungkook omeganın uzun parmaklarının çıplak göğsünde oynamasını izlerken midesinin kasıldığını hissediyordu. Onu istiyordu. O parmakların göğsünden inip pantolonundan içeri girişini hissetmek istiyordu.
Alfa bakışlarını Taehyung'un parmaklarından, dudaklarına doğru çevirdi. Onun hafifçe baygın bakan gözlerine baktıkça içinden onu masanın üzerine itip sevişmek geliyordu.
Taehyung başını kaldırıp ona her zaman baktığı gibi baktı. Birkaç hafta önce havuzda baktığı gibi... Jungkook onu üzerine doğru çekip dilini dudaklarının arasına sokmak istemişti. "Ne istiyorsun?" diye sordu Taehyung fısıldayarak.
Sevişmek, diye cevap verdi Jungkook'un arzuları. Jungkook omeganın geceliğinin omzundaki iplerden birini indirirken Taehyung'un sorusu havada asılı kalmıştı.
Elbise omuzlarından kayıp bir göğsünü açıkta bıraktı. Jungkook'un ağzı kurumuştu. Kırmızı ve ateşli bir uçan tekme yemişti sanki.
Taehyung elini kaldırıp göğsünün üzerini kapattı. "Çok fazla kilo aldım, bakma bana."Jungkook uzanıp Taehyung'un elini tuttu ve arkasında birleştirdi. "Çok güzelsin."
Alfa onun aralanmış dudaklarından faydalandı. Usulca dudaklarını öptü. Taehyung'un dudaklarında tatlı şarap tadı vardı ve onu öpmek Jungkook'u sarhoş edecek kadar zevkliydi.
Taehyung'un göğsü nefes alıp verdikçe inip kalkıyor, Jungkook'un göğsüne dokunuyordu. Omega ellerini kaldırıp onun kaburgalarına doğru kaydırınca Jungkook daha fazlasını istemeye başlamıştı. Çok daha fazlasını. Ellerinden ve dudaklarından çok daha fazlasını. Alfanın dudaklarına temas eden aç dudaklarından çok fazlasını.
Dudaklarının aşağıya doğru kaymasını istiyordu. Taehyung'a dokunmayalı onu öpmeyeli çok uzun zaman olmuştu.Jungkook boğazından yükselen derin bir iniltiyle, ellerini Taehyung'un küçük dolgun bedeninin yanlarına götürerek başparmaklarıyla okşadı.
Şu anda yapmayı en çok istediği şey, elbiseyi aşağıya çekmekti.Taehyung başını yana eğmişti. Öpüşmeleri gitgide daha da şiddetleniyordu. Jungkook daha çok tahrik oluyor, elbiseyi aşağıya çekmeyi daha çok istiyordu. Omeganın meme uçlarını hissedeceğini düşündükçe deli oluyordu.
Taehyung sanki onun kafasından geçenleri okumuş gibi inledi. Jungkook, bacaklarını hapsetmese neredeyse düşecekti. Pantolonunun düğmelerinin altındaki penisini sert bir şekilde Taehyung'a doğru bastırıyordu. Tek yapması gereken kızıl saçlı omegayı çevirip masaya dayamaktı. Sonra onun içine girecekti. Sıcak, ıslak ve orgazmla birlikte ereksiyonunu sımsıkı kavrayacak ve onu daha da içine çekecek olan yere girmek istiyordu.
"Mmhhhh... Jungkook bırak. Uyumak istiyorum."
Taehyung sızlandı ve dudaklarını birbirine bastırdı.Jungkook derin bir nefes aldı.
Tahrik duygusu cehennem ateşi gibi yakıyordu resmen.Küçük omegayı kucağına aldı ve yatağa doğru yürüdü.
Onu yatağa bıraktıktan sonra terasa çıkmak ve hava almak için için yataktan uzaklaştı.Fici finaline kdr düşündüm demiştim ama değiştirsem mi diye düşünmekteyim şu sıralar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
beni yakala, tüm benliğimi içine hapset • kooktae✓
Fanfictionİmparator Jeon Jungkook sert, karanlık ve kalpsizdir.