chris brown and plot twist

17 3 1
                                    

Rebeka nie wychodziła z pokoju przez równe dwa miesiące. Nie utrzymywała z nikim kontaktu oprócz swojej matki, która przynosiła jej jedzenie do pokoju a potem zabierała brudne naczynia. Nigdy jeszcze nie była w tak okropnym stanie. Kiedy miała już wspominać to jak świetnie jej było z Jasonem, zadzwonił telefon. Od śmierci Jasona z nikim nie rozmawiała przez telefon więc jej pierwszą myślą było zignorowanie go tak jak każdego. Lecz gdy zobaczyła kto dzwoni, pomyślała, że to może być coś ważnego. Dzwonił Chris Brown - bliski przyjaciel Jasona.

- Halo?

-  REBEKA?! Przyjedź nad staw.

- Ok

- to pa

Nie była pewna czy to dobry pomysł, to miejsce kojarzyło jej się tylko z Jasonem, wiedziała, że jadąc tam zada sobie ból.

Dojechała na miejsce czarnym Ferrari. Wysiadła z auta i nie mogła uwierzyć własnym oczom. Przed nią stał Jason cały i zdrowy oprócz  tego, że miał dziwną opaskę na oczach. Czarną w czaszki. Rzuciła się na niego krzycząc w niebogłosy.

- CZEMU ŻYJESZ??!!!!

- Operacja się udała, moje serce zaczęło bić kiedy wyszłaś, słyszałem, że upadłaś. Musiałem ożywić się aby opiekować się tobą. Bałem się, że coś sobie zrobisz.

- PO CO CI TA opaska??????

- Oh to nic takiego, po prostu straciłem wzrok przez bombę, ale spokojnie mam inne zdolności.



RebekaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz