Rebeka i Jason obudzili się na sali szpitalnej, wyglądającej jak przed wojną, ale to była Polska. Rebeka odwróciła głowę w stronę leżącego parę metrów dalej chłopaka z bandażem na głowie.
- Cz-cześć mam na imię Rebeka. - Jason odwrócił się do niej i z uśmiechem również się przedstawił.
- Słuchaj, dopiero co się poznaliśmy ale będziesz moim boi??
- Jasne Beka, jesteś miłością mojego życia.
I kiedy już wstawali aby składać sobie pocałunki na salę wszedł pewien mężczyzna po 40, w garniturze i siwymi włosami.
- Ty, chłopak idziesz ze mną
- Nigdzie z panem nie idę. Nie znam pana a nie wygląda pan na lekarza. - mężczyznę nie obchodziło co on gada, po prostu wziął go za biceps i ciągnął za sobą a Jason miał jeszcze za mało siły aby wyrwać się i pozostało mu krzyczeć.
- JAYJAY KOCHANIE!!!! URATUJE SIE KWIATUSZKU OBIECUJE!! JASON! JAY!!!! JAPIERDOLE RAYUJCIE GO!!!!!!!!!! - Rebeka szlochała na łóżku bezradna. Lekarze pozwolili jej już iść do domu ale na podwieczorek był budyń, więc mówiła lekarzom, że się źle czuje. W między czasie również układała plan misji pt "Niesamowity ratunek fantastycznie pięknej Rebeki swojego jayjaya kwiatuszka wspaniałego misiaczka pysiaczka serduszka".
Po podwieczorku Rebeka udała się do sali gdzie były nagrania z kamer. Dostrzegła, że tajemniczy mężczyzna miał na garniturze przypiętą plakietkę z napisem 'boss Andrew'. Więc Rebeka szybko włamała się do bazy danych i znalazła mężczyznę, którego znaleźć chciała, odczytała adres zamieszkania, gdzie pracuje, co jadł dzisiaj na śniadanie i ile ma lat. Rebeka nie miała auta pod szpitalem więc ukradła ambulans i nim dotarła do miejsca pracy Endriu, gdzie założyła, że będzie również Jason. Nie myliła się. Jason siedział na drogiej kanapie z drogą filiżanką w ręku przy dwóch bogatych mężczyznach. Jason szybko zauważył Rebekę.
- O myszko znalazłaś mnie!<3
znaczy...
TY SZMATO JAK MOGŁAŚ MI WMÓWIĆ ŻE SIE NIE ZNAMY JAK MOGLAS MNIE ZNOW SPYTAC CZY BEDE TWOIM BOYEM - Rebeka już nie zniosła napięcia i zauważając, że to pierwsze piętro, wyskoczyła przez okno
^wyjaśnienie troche^
W ostatniej części Albert przywalił Rebece i Jasonowi tak aby stracili pamięć, więc nie pamiętali na początku siebie ale kiedy Andrew zabrał Jasona przywrócił mu pamięć ( drugi mężczyzna to Albert ). I w momencie kiedy Rebcia wyskoczyła przez okno i walnęła się w głowę też odzyskała pamięć.
CZYTASZ
Rebeka
Fanfictionopowieść napisana w celach humorystycznych czasami nieposiadająca jakiegokolwiek sensu ale osobiście oceniam 11/10 autorki: lens i juler