נשיקה אחת?
______________נקודת מבט דילן:
כל מה שרציתי היה לברוח משם הכי מהר שיכולתי, אבל הסוותי את החרדה באדישות מזויפת כדי שלא יחשבו שאני איזה דפוק.
"אתה באמת מתכוון להצטרף לנבחרת הפוטבול?" ליאם שאל כשהוא מחליף מבטים עם דניאל.
"אולי. למה, יש בעיה?" הפנתי את השאלה שלי לדניאל שנראה מאוד מוזר היום, אבל אולי זה קשור לנשיקה שהחלפנו אתמול.צלילי ההודעות לא פסקו, כבר נמאס לי מזה,
ממנו.. אז למה אני ממשיך לענות לו?"היי, לוסי סימסה לי שיש מסיבה היום במרתף, חוגגים את זה שהמבחן שנגמר." שיין אמר בהתלהבות. "ומה אם נכשלנו?" ליאם שאל.
"עדיין נחגוג." שיין השיב לו.בחיים לא למדתי בפנימיה אבל כנראה שככה זה כאן, עורכים מסיבות סודיות כל יום, ועוד מסיבות הזויות כמו מסיבת נשיקות? הכל פה הזוי אבל אני מניח שבאיטליה היה יותר הזוי בהתחשב בדברים שעשיתי.
_______
יצאתי מהמקלחת ושמתי לב לדניאל שחזר לחדר בזמן שהייתי שם. הוא מלמל 'היי' ויותר מזה לא דיברנו. למעשה, מאז אתמול לא דיברנו יותר מדי. אני הפסקתי להקניט אותו ולו כנראה שאין מה להגיד מלבד העקיצות שהיו תשובות לאלו שלי.
אני לא יודע למה עשיתי את זה, הנשיקה, אבל אני יודע שזה די הרס הכל, וזה הולך להיות מביך לגור ביחד מעכשיו.
"שתדע שבראד ממש חרא של בן אדם," דניאל לפתע אמר ולא הבנתי מאיפה זה הגיע, "וגם כל מי שבנבחרת הפוטבול, הם טיפשים."
הוא חזר לעסוק בענייניו שכללו כלום כרגיל אבל לא הבנתי למה אמר את זה.
מה שכן, הוקלתי שהוא מדבר איתי ולא מובך ממה שקרה.שוב קיבלתי הודעה, שוב הוא.
למה הוא לא מרפה?'אני מתגעגע בֵּלוֹ שלי'
לא רציתי להיות מגעיל אליו, אבל התחלתי חיים חדשים עכשיו ואני ממש לא מתכוון להביט לאחור על כל השטויות שעשיתי באיטליה.
'תשכח ממני אמיליו, זה נגמר'
שמתי את הנייד על השתק, לא רוצה לשמוע ממנו עוד. הבטתי בדניאל, עסוק בעניינים שלו, לא לומד כרגיל. הוא עוד יצטרך אותי שוב ואני לא אצליח לעמוד בזה מלנצל את התמים הזה שוב.
"למה אתה בוהה?" הוא פלט לא מסתכל בכלל, איך הוא שם לב?
"הפעם אתה מגיע למסיבה או שאתה שוב חולה?" עקצתי אותו בחיוך והוא נאנח כאילו חושב על זה.
פתאום הוא התרומם לישיבה על המיטה, מסתכל עליי עד שפוצה את פיו, "אממ דילן, חשבתי על זה ו.." הוא מלמל בחוסר נוחות,
"תוכל ללמד אותי להתנשק?"
YOU ARE READING
One Kiss (boyxboy)
RomanceCompleted דניאל בן ה17 לומד ומתגורר בפנימיית וודסייד שבקליפורניה יחד עם חבריו. הכל מעולה בסך הכל, עד שמגיע בחור חדש ויפה תואר לפנימיה, שמשובץ לגור בחדר של דניאל, ודניאל ממש לא מרוצה מזה. דילן בחור פלרטטן ומסתורי שתוך רגע הופך לאהוב על ידי כל התלמידי...